rintapek: ... Mä en settien, saatikka biisien välissä kaipaa kommentteja edes bändin sisältä. Jos ei o ongelmaa ni antaa mennä. Jos on ongelma, ni en kaipaa siihen saundia paremmaksi- neuvoja. OK, komppaan ... ja vaikka olisi ongelmaakin, niin ilme yleisön suuntaan vaan pokkana hymyillen ja sana pari huomaamatta suupielestä ... Ennen ensimmäisen setin alkua riittävä rauhoittumistauko, samoin tauot rauhoittumiselle, vaikkapa sitten baarissa jos mahd., mutta valitettavan usein kertaalleen hätäiselle syömiselle. Itse en haluaisi tauoilla liiempiä rupatella bändin jäsenien tai muiden tuttujen kanssa, mutta jotainhan on PR-mielessä pakko. Tätä samaa mahd. niukkaa jutustelulinjaa noudatan myös vieraillessani muiden bändien keikoilla, vain lyhyet tervehdykset, ja, palataan ... |
Elikkä kiitos kaikille pohtijoille ja opastajille ympäri Suomen.Tämä ei todellakaan ollut provo,vaan asiallinen kysymys siitä miten valmistaudutte keikkaan,joko oman pändinne tai tuuraus/lainakeikkaan.Juhannus lähestyy,tervemenoa kaikille juhannuskeikkailijoille.Itse aijon ottaa aikani...:))) |