Lyyki 15.12.2008 10:07:23 | |
---|
Molempiin suuntiin menee helposti. Katsot varjoa, varsinkin sitä edessä olevaa jalan varjoa ja silmilläs pyörität jompaan kumpaan suuntaan, no problem |
Timi 15.12.2008 10:57:04 | |
---|
Olit sä siinä Intialaisten paikassa. Tarttee sanoa niille että sulta on uhkapelit kielletty siellä :) Siinäpä minä käyn.Joskus:) Kylmän viileesti! |
puusormi 15.12.2008 11:38:33 | |
---|
Molempiin suuntiin menee helposti. Katsot varjoa, varsinkin sitä edessä olevaa jalan varjoa ja silmilläs pyörität jompaan kumpaan suuntaan, no problem Tässä jutussa on vähän sama ongelma kuin minulla yleensä aina. Aina kun sanon jotain niin ihmiset alkavat pyöritellä silmiään. Saapiko lähettää terveisiä? |
TiVe 15.12.2008 14:00:29 | |
---|
Molempiin suuntiin menee helposti. Katsot varjoa, varsinkin sitä edessä olevaa jalan varjoa ja silmilläs pyörität jompaan kumpaan suuntaan, no problem Sama havainto täällä... En laita tikkuaristiin ku soitan rideen. |
Bronks 15.12.2008 15:06:43 | |
---|
Eilen yritin ja alko oikeasti vituttaa, kun ei millään pyöriny ku myötäseen. Tuli ihan impotentti olo. Meinasin myydä koneen pois ja muuttaa rivitaloon. Tänään oikein keskittymällä yritin tuolta alavarjosta kääntää, ja kääntyhän se. Nyt helpottaa jo, vaikka vasemmassa poskessa vieläkin ajoittain nykii. Don't take me serious, I'm just playing. |
mack the knife 15.12.2008 15:35:39 | |
---|
Mikä helvetin juttu tää on? En ole jaksanu alusta asti lukea. COVS n:o 1. |
Bronks 15.12.2008 16:04:38 | |
---|
Mikä helvetin juttu tää on? En ole jaksanu alusta asti lukea. Klikkaa sitä ekan viestin linkkiä. Don't take me serious, I'm just playing. |
mack the knife 15.12.2008 16:18:58 | |
---|
Just joo. Menee molempiin suuntiin, niin kauan kuin haluaa. Jaloista saa helpoimmin käännettyä. COVS n:o 1. |
EP 15.12.2008 16:36:38 | |
---|
Selvinpäin kannattaa katsoa! :D |
KoskPaavo 15.12.2008 16:49:10 (muokattu 15.12.2008 16:49:45) | |
---|
Just joo. Menee molempiin suuntiin, niin kauan kuin haluaa. Jaloista saa helpoimmin käännettyä. Mä en saa millään meneen kuin myötäiseen. Mitähän se mahtaa tarkoittaa, onko joku vika.? " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
rintapek 15.12.2008 17:02:52 | |
---|
Mä en saa millään meneen kuin myötäiseen. Mitähän se mahtaa tarkoittaa, onko joku vika.? Se on sit sama vika meikäläisellä. One kind of music only - the good kind |
Juupe 15.12.2008 17:33:06 | |
---|
Molempiin suuntiin näyttäis pyörivän, mutta en keksi miten sais tietoisesti vaihdettua suuntaa, vaihtuu satunnaisesti. Mitäs tästä pitäis päätellä? |
Riksteri 15.12.2008 17:34:40 | |
---|
Mä en saa millään meneen kuin myötäiseen. Mitähän se mahtaa tarkoittaa, onko joku vika.? Populaarimusiikin säveltäjäksi ei ainakaan kannata haaveilla, taikka poliitikoksi, kun et kykene luontaisesti taikka edes väkisin yrittämällä ajattelemaan samalla tapaa kuin kansan demokraattinen enemmistö. Soittamisenkin suhteen on kyseenalaista, useimmat ajattelevat sinun soittavan jatkuvasti jollain tapaa väärin. |
KoskPaavo 15.12.2008 19:24:56 | |
---|
Populaarimusiikin säveltäjäksi ei ainakaan kannata haaveilla, taikka poliitikoksi, kun et kykene luontaisesti taikka edes väkisin yrittämällä ajattelemaan samalla tapaa kuin kansan demokraattinen enemmistö. Soittamisenkin suhteen on kyseenalaista, useimmat ajattelevat sinun soittavan jatkuvasti jollain tapaa väärin. Jaa-a, 28 vuotta soitin sitten jollain tavoin ammattimaisesti väärin, uskoisko tuotakaan... Luulis että jostain olis tullut sandaalia, mutta ei. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
walttoni 15.12.2008 19:32:58 | |
---|
Populaarimusiikin säveltäjäksi ei ainakaan kannata haaveilla, taikka poliitikoksi, kun et kykene luontaisesti taikka edes väkisin yrittämällä ajattelemaan samalla tapaa kuin kansan demokraattinen enemmistö. Soittamisenkin suhteen on kyseenalaista, useimmat ajattelevat sinun soittavan jatkuvasti jollain tapaa väärin. Mitä mun kannattais tehdä? COVS2. |
EP 15.12.2008 19:43:28 | |
---|
Populaarimusiikin säveltäjäksi ei ainakaan kannata haaveilla, taikka poliitikoksi, kun et kykene luontaisesti taikka edes väkisin yrittämällä ajattelemaan samalla tapaa kuin kansan demokraattinen enemmistö. Soittamisenkin suhteen on kyseenalaista, useimmat ajattelevat sinun soittavan jatkuvasti jollain tapaa väärin. No helekutti noinhan se pitääkin, heh.. En halua populist.. populaarimusiikkia säveltääkään, kansalle sitä mitä se tarvitsee, eikä sitä mitä se haluaa! Poliitikko ei saakaan ajatella samalla tavalla kun kansalaiset ..ja se on vaan hyvä jos luulevat soittavani väärin .."taidetta" nääs! Iiso HOHO! |
EP 15.12.2008 19:44:22 (muokattu 15.12.2008 19:45:19) | |
---|
Mitä mun kannattais tehdä? Jatkaa samaan tahtiin! |
rintapek 15.12.2008 19:53:51 | |
---|
Mitä mun kannattais tehdä? Ottaa yks kalja? Tästä ketjusta ei just muuta vissiin voi päätellä, kuin että ei kannata tiirailla pimuja. Joku siitä vetää aina väärät johtopäätökset. Jos ei muut, niin vaimo. One kind of music only - the good kind |
walttoni 15.12.2008 20:18:30 | |
---|
Ei maistu olut , eikä se vosu pyöri mihinkään. COVS2. |
manjaana 15.12.2008 21:36:34 | |
---|
Just joo. Menee molempiin suuntiin, niin kauan kuin haluaa. Jaloista saa helpoimmin käännettyä. Jaloista on helpompi kieräyttää joo... -Sama pää- |