Aihe: Sävellys- ja sanoituskilpailu
1 2 3 4
baron
29.11.2008 21:42:03

Haisee mitä haisee mutta nuo mainitsemani ovat kovia soittajia mitä kokemukseeni tulee. Ei voi mitään. Laulajalla on myös kiva soundi äänessään ja valehtelemati taittuu. V..ttu kun pääsis josku samaan tasoon kuin mainitut.

Tuu joskus mun järkkäämiin jameihin niin tiedät mitä "kova soittaja" tarkoittaa!
kuunsirppi
29.11.2008 21:42:23
Haisee mitä haisee mutta nuo mainitsemani ovat kovia soittajia mitä kokemukseeni tulee. Ei voi mitään. Laulajalla on myös kiva soundi äänessään ja valehtelemati taittuu. V..ttu kun pääsis josku samaan tasoon kuin mainitut.

Kiitos! Sua mä en oo kuullu oikein keikalla ja niin, että oisit ollu ihan ...no siis niinku tota...ööö...mitensennytsanois.. :o)))
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
KoskPaavo
30.11.2008 13:02:42
Viitaten aiempaan lausuntooni, tieto lisää tuskaa. Nuorempana luulin olevani kova luu. En enää vuosiin. Yksi rämpyttäjä monen muun joukossa. Soisin käsityksen omasta soitostaan yleistyvän monien muiden keskuudessa. En tietenkään kaikkien. WW on oikeasti kova näytteidensä ja lausuntojen perusteella. Big Papa on toinen. Eikä Jon Lord ole paskempi eikä myöskään Paice60 kunhan eivät anna tämän tunnustuksen nousta hattuun. Kokemukseen perustuen Welldrum on myös kova samoin kuin bändinsä ja Timiltä taittuu myös. Vanham:issa on myös kovasti soittajan vikaa. Oikeasti on kivaa soittaa taitajien kanssa. Ei tartte huolehtia muusta kuin omasta soitosta.

Noh, noh, joku unohtui.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
EP
30.11.2008 15:30:58
No niin te ns "kovat" alkakaa säveltää sitä tilattua biisiä ja lopettakaa tuo naurettava itse kehu, eiköhän sen asian yleisö päätä.

nim.merkki "pehmeäsoittaja" :)
kuunsirppi
01.12.2008 10:21:26
No nyt on aiheesta vihdoin Lionsien sivuillakin, kun heille huomautin, että sivuilla ei ole mitään tietoa, vaikka niin sanottiin tuossa Muusikoiden lehdessäkin.

www.lions.fi heti etusivulla on säännöt ym.

Ja on siitä sitten luvassa se palkkiokin ;o)
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)