Aihe: Jäähyistä
1 2 3 4 5
kepulainen
12.06.2007 22:18:27
..Ilmeisesti joillakin on yhteyksiä näihin modeihin ja muihin ylläpitäjiin.

No eihän tämä ole mitenkään kaupallinen forum vaan paremminkin kaveri-pohjalta luotu (joka vaan on paisunut melko isoksi yhteisöksi), joten eihän se ole mitenkään erikoista jos täällä joillain on vähän enemmän "oikeuksia" kuin joilloin muilla. Korniahan se on, mutta ei täällä ketään pakoteta olemaan, joten ota tai jätä. Onhan sitä muitakin hiekkalaatikoita..
isojussi
12.06.2007 22:59:50
Komppia kepulaiselle. Onhan täällä kait joo - mutta kun käyttäytyy edes jollain lailla asiallisesti itsekin, niin siten mnet vastaa, kun sinne huudetaan - ut ameris, amabilis esto!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Tankero
12.06.2007 23:01:34
No eihän tämä ole mitenkään kaupallinen forum vaan paremminkin kaveri-pohjalta luotu (joka vaan on paisunut melko isoksi yhteisöksi), joten eihän se ole mitenkään erikoista jos täällä joillain on vähän enemmän "oikeuksia" kuin joilloin muilla. Korniahan se on, mutta ei täällä ketään pakoteta olemaan, joten ota tai jätä. Onhan sitä muitakin hiekkalaatikoita..

Mitä nää höpötät. Saa kai sitä ihmetellä.
Varmasti, vissiin.
kepulainen
13.06.2007 18:04:06
Mitä nää höpötät. Saa kai sitä ihmetellä.

Toki saa ihmetellä, niin teen minäkin.

Kaikki internetin ei-kaupalliset forumit on joidenkin ihmisten "komennuksen alla" ja kaikissa näissä loppujen lopuksi se ns. sisäpiiri päättää miten toimitaan, oli se sitten oikeudenmukaista tai ei. Ja kun kyseessä ei ole yleensä mitenkään vakavat asiat niin minkäänlaisiin jatkotoimenpiteisiin ei juuri koskaan ryhdytä, joten tällä yo. porukalla on absoluuttinen valta, jota vastaan on muiden täysin turha taistella.

Tästä kyseisestä syystä (ja parista muusta arveluttavasta tietoturvatapahtumasta) minunkin henkilökohtaiset pisteet tätä forumia kohtaan ovat laskeneet, mutta kuten itsekin jo totesin, olen ihan vapaehtoisesti täällä. Etsin lähinnä itseäni kiinnostavaa asiaa (mikä valitettavasti vuosi vuodelta täällä on vähentynyt ja dadailu lisääntynyt) ja jätän pienen piirin pyörimään keskenään. Minulla on omalla hiekkalaatikolla aivan tarpeeksi suuri kauha kaivinkoneessani, jätän muut vertailemaan omiaan keskenään.

Jos tämä lievä avautuminen osui liian syvälle jotakin tahoa niin pyydän nöyrimmin anteeksi. Yritin kirjoittaa mahdollisimman yleisellä tasolla. Ja niille jotka vielä ihmettelevät tupla-nikkeilyjä yms. kyseenalaista toimintaa voin todeta, että typerin vaihe näyttäisi olevan takana ja enää vain se 1% saa jatkaa kiertää sääntöjä...aivan kuten maailmassa yleensäkin!
Sertzo S
13.06.2007 19:17:03
Mitä nää höpötät. Saa kai sitä ihimetellä.

Tuo i-vokkaali tuonne välliin.
isojussi
13.06.2007 22:36:23
Edelleen olen sitä mieltä, että kepanderi praataa asiaa.

Vitun hyvä sisäpiiri, kun on saanut näin hienon foorumin aikaan.

Dada totta kai lisääntyy sitä enemmän, mitä tutummaksi tullaan. Tanssipalstallahan tätä kaveridadaa jo siivottiin.

Mutta kyllä täältä avunkin tarvitessaan saa ja aiheesta keskustelun.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
paice60
13.06.2007 23:36:23
Edelleen olen sitä mieltä, että kepanderi praataa asiaa.

Vitun hyvä sisäpiiri, kun on saanut näin hienon foorumin aikaan.

Dada totta kai lisääntyy sitä enemmän, mitä tutummaksi tullaan. Tanssipalstallahan tätä kaveridadaa jo siivottiin.

Mutta kyllä täältä avunkin tarvitessaan saa ja aiheesta keskustelun.

Dadahan tekee välillä oikein hyvää mutta tarvittaessa saa myös hyviä keskusteluja aikaan, poikkeuksiakin toki löytyy. Muuten tuli mieleeni kun puhuttiin jäähykuninkaasta ja joku on saanut elinikäisen bannin tänne, niin eihän banni ole sama kuin jäähy. Banni on kielto, mutta jäähy on väliaikainen, pituus toki vaihtelee mutta takaisinpaluusta on kuitenkin jonkinlainen toive. Tämä tuli vain mieleeni tässä kun olen sairaslomalla. Aikaa siis on.
Vittu näitä hommia.
EP
14.06.2007 00:15:16
Mitä dadaa? Sehän on rys.. venäjää!
Tankero
14.06.2007 14:53:37
Tuo i-vokkaali tuonne välliin.

Sori, unehtu.
Varmasti, vissiin.
baron
14.06.2007 15:48:30

Mitä dadaa? Sehän on rys.. venäjää!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dada

Sivistä itseäsi jotta lopettaisit virheellisen infon antamisen.
Money for nothin' and chicks for free
Landola59
14.06.2007 15:52:36 (muokattu 14.06.2007 16:08:26)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dada

Sivistä itseäsi jotta lopettaisit virheellisen infon antamisen.

otetaanpa tää pois ettei tuu jäähyä :P

Ei ole kertaakaan tullut täältä puolelta jäähyä, kaikki on yleensä tullu turhuuspalsalta ja raskaamman musiikin puolelta.
Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta?
Lennu
14.06.2007 16:00:29

Job Tvjode Maj.... Dada on venäjää myöksin. ;0)

Ei ole kertaakaan tullut täältä puolelta jäähyä, kaikki on yleensä tullu turhuuspalsalta ja raskaamman musiikin puolelta.

Mulla tuli kerran media ja viihde palstan formulatopiikissa. En kyllä muista syytä, varmaan jotain meikäläiselle ominaista perseilyä oli ilmassa.
"Joo totta nyt kun mietin matalalla ihmisellä ei ole suuntakuulo niin hyvä ymmärtääkseni." -JPQ
ninmari
14.06.2007 22:00:45
No eräs tapa lähestyä ongelmaa on tietenkin IP osoite. Useimmat käyttää kenties korkeintaan pari kolme konetta vakituisesti ja jos määrätyillä koneilla pyörii säännöllisesti samat nickit niin on kyse joko sisarusparvesta tai tuplanickeistä.

Tai sitten yhdessä asuvasta muusikkopariskunnasta.=)
Niin kuin mun tilanne on joskus ollut.Eikä silloin kyllä tullut mieleenkään, että jompaa kumpaa voitais epäillä tuplanickin käytöstä.=)
Ja huomasihan moderaattorit varmaan senkin, että pikaviestitettiin joskus, kun mä olin päivällä koulussa ja toinen kotona.;-) Vaikka kai se onnistuis tuplanickilläkin, mutta mahtais tuntuu itsestäkin jo aika ääliöltä..=D
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Klezberg
14.06.2007 22:09:27 (muokattu 14.06.2007 22:12:01)

Täytyy nyt taas muistuttaa että sama ip-osoite ei ole todiste että yhteydet ovat samalta koneelta. Työpaikoilla tms. on usein sisäisesti käytössä paikalliset ip-osoitteet ja ulospäin näkyy vain rajoitettu määrä osoitteita. Eli tuhansiakin saman firman koneita tulee muutamasta osoitteesta. Ja taloyhtiöilläkin on näitä ratkaisuja näkynyt.
lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde!
uruttaja
14.06.2007 23:27:51
Joopa joo. Kaksoisnickejä kuitenkin pyörii kuvioissa enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Kyseessä ei ole avioparin tai saman työpaikkaserverin kautta tulevat viestit vaan ihan selkeät saman henkilön kaksoisnickit, tai joillakinhan niitä on vieläkin useampia. HOHO-.
Klezberg
14.06.2007 23:46:07

Joopa joo. Kaksoisnickejä kuitenkin pyörii kuvioissa enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Kyseessä ei ole avioparin tai saman työpaikkaserverin kautta tulevat viestit vaan ihan selkeät saman henkilön kaksoisnickit, tai joillakinhan niitä on vieläkin useampia. HOHO-.

Joo, en mä tätä kiellä. Juuri tällä viikolla yksi bännätty yritti jatkaa uudella nimellä ja jäi heti kiinni, ihan keskustelun tyylin perusteella. Mutta halusinpa todeta että ei sama ip-osoite mitään todista, toki se voi joskus olla avuksi.
lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde!
uruttaja
15.06.2007 00:00:22
Joo, en mä tätä kiellä. Juuri tällä viikolla yksi bännätty yritti jatkaa uudella nimellä ja jäi heti kiinni, ihan keskustelun tyylin perusteella. Mutta halusinpa todeta että ei sama ip-osoite mitään todista, toki se voi joskus olla avuksi.

Tuossa jo aikasemmin sanoin, että mun on ihan turha yrittää piiloutua toisen nickin taakse, urku ja humppa on jättänyt keskushermostoon pysyvän muistijäljen ja tuhonnut joitain piuhoja korvien välistä.
Sertzo S
15.06.2007 00:12:57 (muokattu 15.06.2007 00:13:43)
Tuossa jo aikasemmin sanoin, että mun on ihan turha yrittää piiloutua toisen nickin taakse, urku ja humppa on jättänyt keskushermostoon pysyvän muistijäljen ja tuhonnut joitain piuhoja korvien välistä.

Sanoiksi virkkoi ja noin nimesi hermostoineen mielipiteensä urkuesa.

Ai niin: Kaasua ja pamppua!
paice60
15.06.2007 00:47:09

Ai sulla on vielä joitain piuhoja siellä jaljellä. Ole onnekas.
Vittu näitä hommia.
uruttaja
15.06.2007 10:06:49
Sanoiksi virkkoi ja noin nimesi hermostoineen mielipiteensä urkuesa.

Ai niin: Kaasua ja pamppua!

Korjataan: Pamppua ja kaasua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)