Aihe: Ahaa- elämys hanurista
1 2 3 4
häläppääjä
24.04.2007 21:21:23
Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.

Häläppääjä assuu lähellä sua, käy sen haetariklinikalla. Ota kossua evääksi.

Samalla voijaan tehä haitarin hienoviritys kulumahiomakonneella-rälläkällä.
betoni
01.05.2007 03:21:09
Tosiaan hyvää opettajaa suosittelen,neuvoo myös bassopuolen,eikä homma jää kuin itsellä siihen diskanttipuolelle.Hanuri on oiva soitin tyylilajiin katsomatta kun sitä osaa soveltaa.Ja osaanko minäkään,en varmaan ja olen päissään kaiken lisäksi =)
humppa tulee hanurista
Jonte
01.05.2007 04:23:36
Tuossa eilispäivänä Eno toi viisrivisensä kun äitimuorini on hyvin musikaalisia ihmisiä.. Tykkää soittaa pianohaitaria, sähköurkuja ja kitaraa, ja enpä ole minäkään kauaksi puusta pudonnut valitettavasti. Kun sitten eno tuossa hiukan esitteli ja näytti mistä löytyy C:t ja D:t ja aahooseet, aloin soittelemaan sitten sillä. 15minuuttia soiteltuani (ts. tapailtuani säveleitä erittäin epäeroottisesti) tajusin että tämä on meikäläisen soitin. Nyt pitäis kaivaa esiin vanha kolmirivinen ja alkaa tutustumaan paremmin tuon soittimen saloihin. En tiedä miten te olette ennen saaneet aloitettua soittoharrastuksenne, mutta tämä soitin avas meikäläiselle ihan uuden maailman musiikkiharrastuksessa! Musiikki avautuu ihan eritavalla kuin ennen. Kielisoittimet taitaa vähäksi aikaa unohtua!

Jos jollakin on vastaavia kokemuksia haitarista, tai mistä tahansa soittimesta joka on avartanut teidän musiikkiharrastusta/työtänne, kertokaa ihmeessä. Ja mieluiten haluaisin neuvoja ja vinkkejä hanurin soittoon. Nahkahanuristit painukoot kättelyssä soittimeensa.

Jes. Komppasin tänään hanuristia, tuntui hyvältä. Pidä tosta kiinni. -Jonte
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
okabass
01.05.2007 09:54:46
Jes. Komppasin tänään hanuristia, tuntui hyvältä. Pidä tosta kiinni. -Jonte

MOI
Minä en kompannut. Tuntuu vielä paremmalta.
Olen totaalisen vakuuttunut siitä , että Pimeyden Ruhtinaalle on suotu täysi vapaus tuossa haitari-asiassa.
Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh.
KoskPaavo
01.05.2007 10:58:28
MOI
Minä en kompannut. Tuntuu vielä paremmalta.
Olen totaalisen vakuuttunut siitä , että Pimeyden Ruhtinaalle on suotu täysi vapaus tuossa haitari-asiassa.

Passon se on saatanasta; olen vakuuttunut että jos soittaa yhtaikaa C:n ja F#:n passolla se aiheuttaa perhosen siivenlyönnin Kiinassa.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)