Aihe: Kokemus
1 2 3 4 5
WanhaWetäjä
03.01.2007 00:56:07 (muokattu 03.01.2007 00:58:06)

Ai, mites sä luulet, että mä keikkoja saisin?
Soitan hyvän keikan, otan varakkaan näköisen yleisön yhteystiedot ja tyrkytän itseäni jatkossa!

Missä kohdassa tää on vaikeaa, se hyvä keikka vai?

Edit: Ai nyt mä tajuan: Mähän "leveilin" että mä oon hyvä markkinoija, pitäiskö mun pitää kursseja, miten bändiä markkinoidaan?

(Mites mä muka keikkoja olisin saanut, jollei markkinointi handussa??)

Edit 2: Mä oon uskomattoman hyvä, mulla on unelmakeikka kiikarissa, mutta siitä ei voi vielä puhua!!

Edit 3: Millä hemmetillä te luulette, että mä oon päässyt festareille, Lintsille ym soittamaan?
Ei mua tulla himasta hakemaan, kyllä mun pitää tyrkyttää itseäni

Anteeksi nyt Baron, ei millään pahalla, mutta mun on kyllä vaikea uskoa noita sun juttujasi bändisi/itsesi markkinoinnista, mä olen nimittäin kuullut sun puhuvan, ja sun puhesaundisi ei ole kyllä niitä kaikkein miehekkäimpiä ja myyvimpiä, varsinkaan jos satut päästämään siihen sekaan sen kuuluisan "tupakkinaurun"...josta tulikin mieleen;ei kai sulla vaan ole orastava keuhkojen ahtautuma, kovien tupakkimiesten tauti?

Ja vähennä ihmeessä tuota ryyppäämistä, sun hallusinaatiosi ja vilkas mielikuvituksesi tekevät sulle nyt varemasti tepposiaan, sä olet ollut viimeaikoina huolestuttavassa määrin ns pihalla!
Ostan Casion kun täytän 50v...
KoskPaavo
03.01.2007 01:35:16
Mulla on oma teoreema tuohon "ulkomaalaiset-alemmuuskompleksi"-juttuun. Kyse on kielitaidosta, jos esim. solistilla on huono (tai ei ollenkaan)englannin-ruotsinkielen taito, niin nehän on ihan paskat housuissa ,jos salissa on yksikin pöydällinen ulkomaaneläviä. Riliismiit otetaan heti.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
EP
03.01.2007 06:24:03
Mulla on oma teoreema tuohon "ulkomaalaiset-alemmuuskompleksi"-juttuun. Kyse on kielitaidosta, jos esim. solistilla on huono (tai ei ollenkaan)englannin-ruotsinkielen taito, niin nehän on ihan paskat housuissa ,jos salissa on yksikin pöydällinen ulkomaaneläviä. Riliismiit otetaan heti.

Juu, toi on varmaan ihan totta, missään muualla maailmassa ei varmaan olla niin p-tärkeitä kaikista kielioppi ja lausuntavirheistä!
pekkajau
03.01.2007 08:53:19 (muokattu 03.01.2007 09:04:50)
Mutta muista osttoo sitte niitä "lanellisia", muilla ei tee mittää!

No eipä vaineskaan...aikoinaan otin yhden "liiterin" kanssa pikkusen yhteen kun sen mielestä olis pitänyt aina olla jo puku päällä ja naru kaulassa jo sillon kun mennään juhlapaikalle roudaamaan. Se höpötti jotain skeidaa aina jostain yleisön kunnioittamisesta jne...No jokainen omalla tyylillään mutta minä en!
baron
03.01.2007 09:32:37

Anteeksi nyt Baron, ei millään pahalla, mutta mun on kyllä vaikea uskoa noita sun juttujasi bändisi/itsesi markkinoinnista, mä olen nimittäin kuullut sun puhuvan, ja sun puhesaundisi ei ole kyllä niitä kaikkein miehekkäimpiä ja myyvimpiä, varsinkaan jos satut päästämään siihen sekaan sen kuuluisan "tupakkinaurun"...josta tulikin mieleen;ei kai sulla vaan ole orastava keuhkojen ahtautuma, kovien tupakkimiesten tauti?

Ja vähennä ihmeessä tuota ryyppäämistä, sun hallusinaatiosi ja vilkas mielikuvituksesi tekevät sulle nyt varemasti tepposiaan, sä olet ollut viimeaikoina huolestuttavassa määrin ns pihalla!

Ihan sama mitä uskot, ei mulla oo pienintäkään tarvetta pyrkiä sua vakuuttamaan.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pekkajau
03.01.2007 11:22:34

Onkos "Poro" koskaan vetänyt rokkia hatusta enklanniksi kun olet ollut komppaamassa sitä? Siltä taittuu se paremmin muuten kun Remulta tarvittaessa!
Ja pokka kyllä pitää vaikka katsomossa olisi ketä vaan!
paice60
03.01.2007 13:21:20
No eipä vaineskaan...aikoinaan otin yhden "liiterin" kanssa pikkusen yhteen kun sen mielestä olis pitänyt aina olla jo puku päällä ja naru kaulassa jo sillon kun mennään juhlapaikalle roudaamaan. Se höpötti jotain skeidaa aina jostain yleisön kunnioittamisesta jne...No jokainen omalla tyylillään mutta minä en!

Toi on aika paha. Mä roudaan aina verkkarit tai joku muu mukava vaate päällä, olkoon salissa vaikka itte residentti. Soitto onkin sitten eri asia, silloin pistetään asialliset kuteet niskaan.
Miks´ mä oon täällä?
Ukko
03.01.2007 13:23:30

Juu, toi on varmaan ihan totta, missään muualla maailmassa ei varmaan olla niin p-tärkeitä kaikista kielioppi ja lausuntavirheistä!

Etenkin kun esim. englesmannien kielessä löytyy varmasti senverta erilaisia murteita että Remun englantikin menee maailmalla täydestä. Ei ne kaikki ulkomaan elävät puhu Suomen kouluissa opetettua versiota.
Riksteri
03.01.2007 13:49:21
Kiinassa on hyvin suosittua ottaa poppiin reilusti vaikutteita länsimaisista hiteistä eivätkä he osaa ajatella musiikkia niin ahdasmielisesti ja puritaanisesti kuin suomalaiset. Ehkä se johtuu siitä, että heidän kulttuurinsa on ikivanha ja eri kielien sekamelskaan on totuttu aivan normaalina jokapäiväisenä ilmiönä.
Tankero
03.01.2007 13:50:38
Niin varmaan. Eikös siellä vedä viikkobändit?

Läänintaiteilijakin oli soittanut aattopäivänä yhdelle kitaristille ja kysellyt rukalle tuuraan. Ei ollut yllättäen lähtenyt. Oli kyllä suositellut Akatemian rehtoria. HOHO.
Varmasti, vissiin.
KoskPaavo
03.01.2007 17:28:06
Onkos "Poro" koskaan vetänyt rokkia hatusta enklanniksi kun olet ollut komppaamassa sitä? Siltä taittuu se paremmin muuten kun Remulta tarvittaessa!
Ja pokka kyllä pitää vaikka katsomossa olisi ketä vaan!

Enpä muista tuon koskaan Lontoota vetäneen (onneksi) , sitävastoin Kalliala kävi viime juhannuksena jollakin lavalla Saimaan rannalla vetämässä "Vanhan veräjän luona" , kolme säkeistöä tuli brittien kielellä.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Avanaq
03.01.2007 22:15:08
Turistille paikallinen musiikki on vähän sama juttu kuin paikallinen ruoka. Kerran pari sitä maistellaan ihan mielenkiinnosta, mutta pääosin halutaan mussuttaa sitä omaa tuttua ja turvallista sapuskaa. Eli kyllä lontoon neekeri jaksaa just yhden tai kaksi humppasettiä, mutta sen jälkeen on tultava jotain tutumpaa. Vai söisittekö ite poron peräsuolikeittoa viikon putkeen?
KoskPaavo
03.01.2007 22:16:34
Turistille paikallinen musiikki on vähän sama juttu kuin paikallinen ruoka. Kerran pari sitä maistellaan ihan mielenkiinnosta, mutta pääosin halutaan mussuttaa sitä omaa tuttua ja turvallista sapuskaa. Eli kyllä lontoon neekeri jaksaa just yhden tai kaksi humppasettiä, mutta sen jälkeen on tultava jotain tutumpaa. Vai söisittekö ite poron peräsuolikeittoa viikon putkeen?

Poliitikonomainen vertaus.
pekkajau
03.01.2007 22:25:10 (muokattu 03.01.2007 22:26:57)
Serkkutytön seuraan imeytyi aikoinaan joku sysimusta Namibian "Yes Bvana"-mies kun se oli jotain kehitystyötä siellä tekemässä -60 ja 70 luvulla. Minä olin ihan munankarvaton poika kun se serkku toi ensi kerran sen kaverinsa näytille meille kotiin! Äetmuori pisti sille lihapullat eteen ja sano että ottaa nyt etelänmies siitä reilusti vaan pullia! Ensin se mulkoili kun kamulan sika kiveä niitä lihapullia mutta sitten kun se maistoi elämänsä ensi kerran lihapullia... niin se hoki aina kun siltä kysyttiin sen jälkeen että mitä sais olla? "Bulla,bulla bulla...!"
R.Syke
03.01.2007 22:29:24
Ja kyllä tyypillinen pitkä, vaalea Lontoon n******kin humpat tanssii ja tyttöjä hyörittää pyörittää, pellavapäitä.

Nähty on.
pekkajau
03.01.2007 22:42:33
Ja kyllä tyypillinen pitkä, vaalea Lontoon n******kin humpat tanssii ja tyttöjä hyörittää pyörittää, pellavapäitä.

Nähty on.

Tärkeintä ei ole liike vaan päämäärä!
R.Syke
03.01.2007 22:44:44
Tärkeintä ei ole liike vaan päämäärä!

Ja kun päämäärä on saavutettu on liike taas tärkeä.
pekkajau
03.01.2007 22:46:52 (muokattu 03.01.2007 22:48:21)
Ja kun päämäärä on saavutettu on liike taas tärkeä.

Jees! Sunnuntaiaamuna molemille samanlaiset tuulipuvut päälle ja sauvakävelylenkille!
paice60
03.01.2007 22:48:27
Jees! Sunnuntai aamuna molemille samanlaiset tuulipuvut päälle ja sauvakävelylenkille!

Kuhilaan seuraksi.
Miks´ mä oon täällä?
R.Syke
03.01.2007 22:48:46
Jees! Sunnuntaiaamuna molemille samanlaiset tuulipuvut päälle ja sauvakävelylenkille!

Sehän on on sitä uniseksiä se!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)