Kuulapää 04.10.2006 23:19:07 | |
---|
Mie voisin lähteä Ivaloon kotakeikalle, niin pääsis välillä käymään kotonaki. Nyt on Ivalo sun kohalta täynnä. Koitan järjestää myöhemmin. Miten ois, voisin sulle tarjota maanantaille Tornion keikan ja tiistaille ois tarjolla Kotka. Otatko vastaan? Jos oikein tiukka hetki tulee, niin pystyn ehkä myymän keskiviikkolle Kajaaniin lippuriskivedon. Eikö sitä balanssia saa pienemmälle? |
Kuulapää 04.10.2006 23:21:19 | |
---|
Ootko Negativen solisti Jonne Aaron? Sehän on oikeasti Jonne Liimatainen ja vanhempi velipoika Liimatainen toimii managerina. Nuorempikin on muistaakseni jonkun nuoriso bändin solisti mutta bändin nimi ei tule mieleen mutta mansesta kuitenkin. Onkohan poikien isä se täällä paljon mainostettu Liimatainen? En tietääkseni. Tosin, dna -testit on vielä ottamatta. Sanotaanko näin, että isänsä poikia ovat. Nukutaan yöt rauhassa, kyllä minä järkkään. Hyviä poikia, hyviä poikia. Eikö sitä balanssia saa pienemmälle? |
Martso 05.10.2006 11:35:47 | |
---|
Nyt on Ivalo sun kohalta täynnä. Koitan järjestää myöhemmin. Miten ois, voisin sulle tarjota maanantaille Tornion keikan ja tiistaille ois tarjolla Kotka. Otatko vastaan? Jos oikein tiukka hetki tulee, niin pystyn ehkä myymän keskiviikkolle Kajaaniin lippuriskivedon. Hyvältähän tuo kuulostaa, jumangeg!!! Jätetään kuiten se Tornion kaupunginhotelli väliin, menen Kemiin keikalle tammikuun lopulla ja ei viitti kuluttaa naamaa. |
Lennu 05.10.2006 12:55:19 | |
---|
En tietääkseni. Tosin, dna -testit on vielä ottamatta. Sanotaanko näin, että isänsä poikia ovat. Nukutaan yöt rauhassa, kyllä minä järkkään. Hyviä poikia, hyviä poikia. Juukato näin on. Ja ei ne mitään noposiakaan tartte, ne on kato rimavistamiehiä. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Tankoprinssi 07.10.2006 18:42:25 | |
---|
Annas kuulapää- vasaraa sanoi autopeltiseppä. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |