Aihe: Eino Grön telkussa äskön
1 2 3 4 5 6 7
KoskPaavo
07.09.2006 21:28:47
Einolla on oma paikkansa Suomen musiikin ja viihteen värikkäässä kentässä. Ei se minua ainakaan haittaa! Säestetty on aikoinaan ja siitäkin touhusta selvittiin hengissä! Mukavempiakin kokemuksia on ollut mutta... mitä väliä! Osaa suomalaiseen kevyen musiikin ja iskelmän historiaa nekin "säestykset" olivat! Täytyy lainata yhtä humuhanuristia joka tuumasi "säestyksen" jälkeen kun oli pikkusen päät painuksissa: " Pojat perkele! Tätä ei muista kukaan enää sadan vuoden päästä!"

Kapakkamiljöössä tuon viimeisen lauseen voi muuttaa vartiksi.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
isojussi
07.09.2006 21:36:11
...,JASO:a minä halusinkin kommentoida.

Aaaa - ni se on kokonaan eri asia. Mutta permpi, kuin suurin osa tän maan bigbandeista ja tekee hyvää pr:ää bigbandmusalle topien suuntaan.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
työläinen
07.09.2006 22:03:24
No nyt sitten on EG saanut ainakin multa positiivisen arvosanan =10+.
Ollaan tehty duunia monia vuosia,eikä ole ollut minkäänlaista vaikeutta työasiotten suhteen,keikat on hoidettu todella herrasmies tyyliin ja EG ei ole puuttunut mihinkään turhaan joutavaan paskaan.
Se että joku jakaa laulujaan ,on ihan ko. taiteilijan oma asia,mun mielestä pääasia on se, että ääni on vireessä ja bändin vaan täytyy klaarata hommansa.(ammattitaidoksi jotkut kutsuu).
Siimaa annetaan puolin ja toisin tarvittaessa.
Sitä paitsi kuinka moni pystyy vielä 68v. vetämään noin hyvin,kysyn vaan?
Kyllä EG on paikkansa ansainnut ja sitä ei kukaan voi kiistää etteikö häntä tunneta joka puolella,joten antakaa miehen vetää ja keskittykää vaikka epävireisiin artisteihin!
Tämä on vain ja ainoastaan minun henk. koht. mielipide,joka oli PAKKO kirjoittaa!
t. jake niska, valkeakoski

Mitä sää Niska kauhotat? :) ja omalla nimellä.

Sanottakoon, että EG on ainut solisti, joka on konsertissa nukahtanut lavalle. Olin itse myös paikalla.

EG ei myöskään vuonna 2003 osannut "Jouluyö, juhlayö" biisin sanoja. Sain sen vaikutelman, että 600 kuopiolaista osasi... hävetti.
"Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... "
riff
07.09.2006 22:06:02

Sanottakoon, että EG on ainut solisti, joka on konsertissa nukahtanut lavalle. Olin itse myös paikalla.

EG ei myöskään vuonna 2003 osannut "Jouluyö, juhlayö" biisin sanoja. Sain sen vaikutelman, että 600 kuopiolaista osasi... hävetti.

No niin. Rupesihan niitä totuuksia tulemaan;-)
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
isojussi
07.09.2006 22:15:30
Mitä sää Niska kauhotat? :) ja omalla nimellä.....

Työläinen - neniä lyöt!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
uruttaja
07.09.2006 22:40:35
No niin. Rupesihan niitä totuuksia tulemaan;-)

Tuotahan se on. Ikävä kyllä.
jakeni
07.09.2006 23:01:58

Eipä tässä meikäläinen sen kummenpaa kauhota,tulihan nyt sanottua rehellinen OMA mielipide asiaan ja sohaistua muurahaispesää...
Kyllä tää on ihan inhimillistä hommaa ja kaikille meille tapahtuu mitä erilaisimpia tilanteita jossa tekis mieli paeta vuorille???
Silti ukko on vetänyt 45 vuotta ja keikkoja on kertynyt tuhansia,joten mä ainakin nöyrryn tuon kokemuksen edessä!

t.jake niska
(oliko omassa nimessä jotain vikaa?)
EP
07.09.2006 23:03:55
Eiköhän tämä riittäisi jo!
Tankero
07.09.2006 23:04:35
Eipä tässä meikäläinen sen kummenpaa kauhota,tulihan nyt sanottua rehellinen OMA mielipide asiaan ja sohaistua muurahaispesää...
Kyllä tää on ihan inhimillistä hommaa ja kaikille meille tapahtuu mitä erilaisimpia tilanteita jossa tekis mieli paeta vuorille???
Silti ukko on vetänyt 45 vuotta ja keikkoja on kertynyt tuhansia,joten mä ainakin nöyrryn tuon kokemuksen edessä!

t.jake niska

Olisit Pekka valinnut jonkun muun nickin.

Ehe. Aika huono oli mutta menköön.
Varmasti, vissiin.
pekkajau
07.09.2006 23:10:12 (muokattu 07.09.2006 23:12:08)
Olisit Pekka valinnut jonkun muun nickin.

Ehe. Aika huono oli mutta menköön.

Ai minäkö vai se nosturi...se joku fidun pekkaniska? Sainpa "kuusysin" jota on mukava muistella dementiaosaston turvavyötuolissa!
paice60
07.09.2006 23:12:18

t.jake niska

Älä Jari hermostu. Täällä välillä porukka (melkein aina) ihan tahallaankin provoo muita. Antaa sen mennä vaan korvista ulos samantien. Sun mielipide on sun ja muilla on oma mielipide, ei siinä sen kummempaa. Hyvä että sun kanssa on homma toiminut, ehkä muilla ei ole, mutta sillehän ei enää voi mitään. Terveisin V-Rumpumies, tiedät kyllä.
Miks´ mä oon täällä?
Tankero
07.09.2006 23:12:22
Ai minäkö vai se nosturi...se joku fidun pekkaniska?

Molemmat. Nimestä päätellen soitat vissiin siinä Pinpissä.
Varmasti, vissiin.
Tankero
07.09.2006 23:15:08
Älä Jari hermostu. Täällä välillä porukka (melkein aina) ihan tahallaankin provoo muita. Antaa sen mennä vaan korvista ulos samantien. Sun mielipide on sun ja muilla on oma mielipide, ei siinä sen kummempaa. Hyvä että sun kanssa on homma toiminut, ehkä muilla ei ole, mutta sillehän ei enää voi mitään. Terveisin V-tun Rumpumies, tiedät kyllä.

Elähän nyt. Harvat täällä provoilee, mutta totta kai on hyvä, jos homma on toiminut.
Varmasti, vissiin.
pekkajau
07.09.2006 23:17:32
Molemmat. Nimestä päätellen soitat vissiin siinä Pinpissä.

Olen huomenna telkkarissa!
paice60
07.09.2006 23:18:16

Miten sää sinne mahdut.
Miks´ mä oon täällä?
pekkajau
07.09.2006 23:19:06 (muokattu 07.09.2006 23:20:38)
Miten sää sinne mahdut.

Ihan helppoa! Kompastuu vaan olohuoneen mattoon!
baron
07.09.2006 23:20:13

Me pannaan katsomo pystyyn ja varataan mäyrikset ja pop cornit!
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Tankero
07.09.2006 23:20:38
Ihan helppoa! Kompastuu vaan olohuonen mattoon!

Ei oo vissiin taulutevee. Enempi viittaa Helvariin.
Varmasti, vissiin.
paice60
07.09.2006 23:21:49
Ei oo vissiin taulutevee. Enempi viittaa Helvariin.

Niin , jos olisi taulutv niin siinä olisi äkkiä taulu tv:ssä.
Miks´ mä oon täällä?
Tankero
07.09.2006 23:22:33
Me pannaan katsomo pystyyn ja varataan mäyrikset ja pop cornit!

Sekä avataan täällä threadi, missä ystävälliseen sävyyn arvioidaan esiintymistäsi.
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)