paice60 31.07.2006 00:53:56 | |
---|
Jaa.. tuleeko "koneelta"? 8)) En muuten oikeesti tiedä yhtään, tiistaina sitten näen. Aivan sama mulle. Kaikki käy. kunhan liksan saa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
Epämuusikko 31.07.2006 00:58:33 (muokattu 31.07.2006 00:58:42) | |
---|
meidän roudaus VITTUUN!" Mikä on teidän roudausvittu? No, paikallisella musiikkimiehellä oli sentään naseva repliikki eräälle soundcheckin kommentoijalle: "ai, minä kun luulin että sinulla oli oikeata asiaa". Toista keikkaa ei mulle siinä bändissä tosin tullut. hehe. -Toisaalta tuo ei välttämättä olekkaan mitään kuuntelumusiikkia.
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Tankero 31.07.2006 13:38:04 | |
---|
Mikä on teidän roudausvittu? No, paikallisella musiikkimiehellä oli sentään naseva repliikki eräälle soundcheckin kommentoijalle: "ai, minä kun luulin että sinulla oli oikeata asiaa". Toista keikkaa ei mulle siinä bändissä tosin tullut. hehe. Tais olla Akatemian keikka? Varmasti, vissiin. |
isojussi 31.07.2006 23:27:53 | |
---|
Jaa.. tuleeko "koneelta"? 8)) Ainakin se mun roudaus. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
R.Syke 01.08.2006 09:59:28 (muokattu 01.08.2006 10:00:46) | |
---|
Mulla on ylpeyden aihetta: Ite olen Suomen hankalin turakainen. Menen tosta vaan jutteleen orkesterin jäsenten kanssa. Kyselen kaikkea typerää, lätkin niitä hartiohin, niin että lyhenevät tommoset 10 cm. Sitten vielä tarjoon viinaa ja kehun soittoansa. Kapakassa meson ja meluan niin, että kaikki kuulee, kuinka hyvä tuttu olen porukan jäsenten kanssa! |
Epämuusikko 01.08.2006 12:54:31 | |
---|
Tais olla Akatemian keikka? Tottahan toki. I absolutely Weckl. Bustard #1 |
jeppeq 01.08.2006 16:23:35 | |
---|
Mulla on ylpeyden aihetta: Ite olen Suomen hankalin turakainen. Menen tosta vaan jutteleen orkesterin jäsenten kanssa. Kyselen kaikkea typerää, lätkin niitä hartiohin, niin että lyhenevät tommoset 10 cm. Sitten vielä tarjoon viinaa ja kehun soittoansa. Kapakassa meson ja meluan niin, että kaikki kuulee, kuinka hyvä tuttu olen porukan jäsenten kanssa! Olet tervetullut tarjomamaan meidän keikalle !! Voidaan mainit spiikeissäkin, niinkun extrana... ;) Nyt on kyllä näemmä lähistöllä aika paljon "sielläsuntäällä" mutta kyllä se jyväskylän tienookin vielä koittaa aikanaan.. Valehtelisin jos väittäisin |
R.Syke 01.08.2006 17:58:00 (muokattu 01.08.2006 17:59:45) | |
---|
Olet tervetullut tarjomamaan meidän keikalle !! Voidaan mainit spiikeissäkin, niinkun extrana... ;) Nyt on kyllä näemmä lähistöllä aika paljon "sielläsuntäällä" mutta kyllä se jyväskylän tienookin vielä koittaa aikanaan.. Heh. Ilman muuta, kun vaan natsaa. Olishan toi juhannus ollu aika lähellä jo :D Vaan meikäläisen itsemääräämisoikeus ei aina käy yksiin ton hallituksen kanssa... Mietin oikein pahat turakaistoivomukset varalle. |
Tankero 01.08.2006 20:29:14 | |
---|
Tottahan toki. Mua sitä melkein tahottiin lauantain keikalle. Ilmeisesti olen kehittynyt, kun noin läheltä jo liipaisi. Varmasti, vissiin. |
omarklah 06.08.2006 13:23:45 | |
---|
Pitääpähän palata asiaan, vaikkei ihan turde-hommasta olekaan kyse... Yhdet häät taas takana. Tällä kertaa soitimme häissä. joissa mm. tilaajan (morsiuspari) ja sulhasen isän musiikkimaku ja volyymikäsitys eivät menneet täysin yksiin. Soitimme alunperin jo pari pykälää hiljempaa, kuin edellisen keikkamme - johtuen pääasiassa akustiikasta joka oli tilassa äärimmäisen huono. Eli master liu'ut juuri ja juuri sen tason yläpuolella, ettei lavalta tuleva ääni ajanut PA:n yli. No häävalssit ja tanssisetti meni ok. Paitsi, että tilattuja tangoja ei tanssinut kukaan. Toisen setin puolivälissä olikin yh'äkkiä iltapala katettu. Ja kaikki syömässä. Tanssilattia tyhjä. Kolmas setti. Aloitimme tilatulla rokimmalla matskulla. Särökitara oli ilmeisesti liikaa. Sulhasen isä tuli suorastaan uhkailemaan yhdellä jos toisellakin asialla, ellei meteli lopu. Vaihdoimme kesken setin takaisin perinteisempään äänenvoimakkuutta muuttamatta. Hyvin kelpasi. Mietimme, mitä tilaaja tuumii, kun musiikki ei ehkä ollutkaan ihan sitä, mitä oli tilattu... No varmistimme viimeisellä tauolla asian morsiusparilta bestmanin välityksellä ja viimeiseen n. tunnin settiin haluttiin sitä tilattua bilemusaa. Sitä soitettiin - kukaan ei valittanut metelistä - myös sulhasen isä vaimoineen jorasi täysillä muun jäljelle jääneen hääväen kanssa. Aplodit oli raikuvat soiton tauottua ja luulimme jo hoitaneemme homman kotio. Morsiuspari oli häipynyt paikalta jo ennen viimeisen setin alkua. Hetki sitten kun heräsin, oli kännyssä teksitiviesti hääparilta odottamassa: Pahoitimme mielemme, kun ette laskeneet äänentasoa pyynnöistä huolimatta. Soittonne aikana ei pystynyt keskustelemaan. Emme koe saaneemme rahoillemme täyttä vastinetta. Palaamme asiaan. Me taas emme koe olevamme orkesteri, joka säestää keskusteluja. Tanssittamaan meidät oli tilattu. Jo tarjouksessa ilmotimme, etä orkesterimme on iso ja verrattain äänekäs. Morsiuspari kävi etukäteen kuuntelemassa meitä treenikämpällä pariinkin otteeseen. Totesivat äänentason ja pitivät soitostamme. Muuten kait olisivat peruneet tilauksensa. Tämmöttös täl kertta. Onneksi edellisen keikan palaute oli taas täysin päinvastainen, vaikka soitimme kovempaa ja bilemusiikkia lähes koko illan. Tosin paikkakin oli akustisesti loistava. No - kaikkia ei voi aina miellyttää... Tää sit sanois tälleen... |
Lennu 06.08.2006 13:26:44 | |
---|
No - kaikkia ei voi aina miellyttää... Joillekin taas ei mikään kelpaa. |
Riksteri 06.08.2006 14:03:41 | |
---|
Emme koe saaneemme rahoillemme täyttä vastinetta. Palaamme asiaan. Kuningaskuluttajat ovat tottuneet saamaan rahalleen täyden vastineen :) Postimyynnistä voisi tilata bändin koekäyttöön 14 vrk:n palautusoikeudella mutta nyt taisi olla sellainen sopimus, että yhtä hyvin te voisitte valittaa ettette saaneet vastineellenne täyttä rahaa. |
paice60 06.08.2006 14:07:50 | |
---|
Kuningaskuluttajat ovat tottuneet saamaan rahalleen täyden vastineen :) Postimyynnistä voisi tilata bändin koekäyttöön 14 vrk:n palautusoikeudella mutta nyt taisi olla sellainen sopimus, että yhtä hyvin te voisitte valittaa ettette saaneet vastineellenne täyttä rahaa. Ihan hyvä pointti ja muutenkin kun sanoivat että palaavat asiaan, niin mitähän sekin sitten tarkoittaa? Tarttis varmaan aina ottaa videokuvaa kun porukka joraa ja ovat onnellisia ja lähettää se nauha sitten terveisin että tällasta meininkiä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
clave 06.08.2006 14:55:55 | |
---|
palaavat asiaan, niin mitähän sekin sitten tarkoittaa? varmaan eron jälkeistä aikaa sitten kun molemmilla on uusi kierros:) |
half 06.08.2006 19:10:58 | |
---|
Just siks on kiva soittaa kapakoissa ettei tarvitse olla missään tekemisíssä amatöörijuoppojen kanssa. Kaikki on paljon rehellisempää. Vihaan yksityistilaisuuskeikkoja, mutta onneksi emme niitä juuri ehdi tekemäänkään. Jos joku meidät silti välttämättä silloin tällöin sellaiselle haluaa, teemme sen omilla ehdoillamme tai emme ollenkaan. |
poppamies 06.08.2006 19:38:05 (muokattu 06.08.2006 19:38:41) | |
---|
Just siks on kiva soittaa kapakoissa ettei tarvitse olla missään tekemisíssä amatöörijuoppojen kanssa. Kaikki on paljon rehellisempää. Vihaan yksityistilaisuuskeikkoja, mutta onneksi emme niitä juuri ehdi tekemäänkään. Jos joku meidät silti välttämättä silloin tällöin sellaiselle haluaa, teemme sen omilla ehdoillamme tai emme ollenkaan. Minäkin kartan yksityistilaisuuksia kuin ruttoa. Yksityiskeikoilla ollaan ikään kuin pelkkiä palvelijoita. Joku muu on pääosassa. Klubikeikoilla ja festareilla ollaan staroja! G-strings are for strippers |
Tankero 06.08.2006 19:47:28 | |
---|
varmaan eron jälkeistä aikaa sitten kun molemmilla on uusi kierros:) Täytyy ropsauttaa plussa. Olen huomioinut, että osaat kiteyttää olennaisen. + Varmasti, vissiin. |
half 06.08.2006 19:54:54 | |
---|
Minäkin kartan yksityistilaisuuksia kuin ruttoa. Yksityiskeikoilla ollaan ikään kuin pelkkiä palvelijoita. Joku muu on pääosassa. Klubikeikoilla ja festareilla ollaan staroja! Jumankauta, heitätään bestman ulos. |
poppamies 06.08.2006 19:59:43 | |
---|
Jumankauta, heitätään bestman ulos. Niin. Ja morsian ja anoppi perässä...väki vähenee ja pidot paranee. G-strings are for strippers |
jeppeq 06.08.2006 21:17:27 | |
---|
Just siks on kiva soittaa kapakoissa ettei tarvitse olla missään tekemisíssä amatöörijuoppojen kanssa. Kaikki on paljon rehellisempää. Vihaan yksityistilaisuuskeikkoja, mutta onneksi emme niitä juuri ehdi tekemäänkään. Jos joku meidät silti välttämättä silloin tällöin sellaiselle haluaa, teemme sen omilla ehdoillamme tai emme ollenkaan. Tuppaa olemaan turhan paljon muuttujia noissa yksityiskeikoissa, suhteesdsa niistä saatavaan valtaisaan korvaukseen. "Keep it simple" -periaate toteutuu paremmin noissa rutiinikeikoissa lavoille, taloille ja ravintoloihin. Siellä on helpompaa tarjoilla unohtumattomia elämyksiä.. Joskin logistinen siirtymä "saattaa olla" pidempi :) Valehtelisin jos väittäisin |