Aihe: Lordi lavalla
1 2 3 4
EP
26.05.2006 23:02:12 (muokattu 26.05.2006 23:02:31)
No Pietulle vaan on tarjottu vastateetä ja reikiä,
eikä se oo oikein ymmärtäny, mistä on kysymys ;o)

Ei teistä naisimmeisistä aina tiijä.. :o)
kuunsirppi
26.05.2006 23:03:35
Ei teistä naisimmeisistä aina tiijä.. :o)

No sehän se just onkin se ja sen salaisuus :o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
pekkajau
26.05.2006 23:07:58
No sehän se just onkin se ja sen salaisuus :o)

Näin on hyvä! Annetaan sen asian olla edelleen!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
kuunsirppi
26.05.2006 23:08:36
Näin on hyvä! Annetaan sen asian olla edelleen!

Sopii mulle :o)
Tankero
27.05.2006 00:02:38
Sovitaanko että pysytellään me *jalussa ja muissa oikeissa päihteissä.?

Ei sovita. Tulet yllättymään, kun tulet Kantolaan rantakinkereihin.
Varmasti, vissiin.
Tankero
27.05.2006 00:09:40
Kyllä Lordin hommasta on vielä pitkä matka Nigtwishin meininkiin!tosin tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni.Kun katsoin telkusta viisuja ja elin mukana,hiki kihos meikän silmäkulmasta kummasti.

Miksi pitää vertailla, kun ne on aika eri genreä, vaikka raskasta vetävätkin.
Minä oon ihastunut molempiin siinä mielessä, että molemmat on jostain jeerasta ja jaksaneet uskoa omaan juttuunsa, joka on näköjään toiminut. Kummankaan bändin levyjä en osta, mutta nyt nähty Lordi-shöy toimi hienosti. Riittävän hyvin soitettua musaa, ilmeisen tarttuvia biisejä ja sitten muu shöy, valot , tulihtat, asut, hienoa. Veikkaan/toivon, että breikkaa maailmalla.
Varmasti, vissiin.
pekkajau
27.05.2006 00:12:28
Kyllä lapseni painostuksesta Lordin levy on kai hankittava aika pian tai se sanoo minua pian huonoksi paska-isäksi!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
kuunsirppi
27.05.2006 00:15:46
Kyllä lapseni painostuksesta Lordin levy on kai hankittava aika pian tai se sanoo minua pian huonoksi paska-isäksi!

joo ja ottaa lastensuojeluviranomasiin yhteyttä, jos sanot vastaan :o)
R.Syke
27.05.2006 08:15:13 (muokattu 27.05.2006 08:15:42)
Nyt täytyy ilmoittaa, että tästä lähtien Lordi saa tulla omillaan toimeen. Annettuani ratkasevan puhelinäänen Suomen karsinnassa ja ennustettuani voiton kaikkia muita ennen, vetäydyn taustalle.

Keskityn suunnittelemaan näyttäviä sammakkomiehen asusteita v. 2007 viisuihin. Hmh, mietin vain, keitä sinne sisälle...

Keksin: ujutetaan ainakin PB sinne :D

Muita?
stagestar
27.05.2006 09:40:54 (muokattu 27.05.2006 09:49:14)
Kyrväkästä jytää soittaa Lordi! Paikallislehdessä oli taas tänään paikalliset "jeesustelijat" kertomassa kuinka maailma vähintään tuhoutuu Lordin takia!

täällä taas paikalliset "j......" kertoivat aivan päinvastaista. oli aika yllättävä juttu. Joku uskovainen oli lukenut biisin tekstin ja tulkinnut sen eri lailla kuin nuo muut , positiivisesti.
rok rok !!!
Ukko
27.05.2006 11:08:28

Mie samaa mieltä, mutta....poika 7v. katto ihan höperönä ja diggas kympillä, toinen vesseli 2v soitteli ilmakitaraa ja örisi jotain kummallista ja lopuksi kuului hallelujaa: kohderyhmä taitaa olla selvillä....

Markkinat pelaavat jo. Näkyi paikallisessa tilpehööri liikkeessä olevan myynnissä muovisia lordin kirveitä.
Sertzo S
27.05.2006 11:20:16
Markkinat pelaavat jo. Näkyi paikallisessa tilpehööri liikkeessä olevan myynnissä muovisia lordin kirveitä.

Bisnes, mikä bisnes ja tosi hurahtaneilta rahat pois, kun rauta on kerran kuumaa.
jon lord
27.05.2006 16:02:42
Kun vertaa siihen Raumanmeren konserttiin joka tuli telkusta ( oli kai vuodelta 2003 ) niin kyllä bändi ,siis Lordi , oli nyt paljon tiukempi ja munakkaampi. Biiseissäkin oli tapahtunut muutosta. Silloin kuulosti ( siis 2003 ) enemmän yksitotisemmalta kuin nyt. Vertailu on aina hyvin vaikeaa mutta minun mielestäni Lordi on jykevämpi ( hardimpi) kuin Nightwish. Molemmat erittäin hyviä silti vaikka eivät kuulu minun kuuntelulistaani. Itse Lordi on vain saanut minun sympatiani lausuntojensa ja eräänlaisen "maalaisuutensa" säilyttäneenä. Tuntuu olevan ihan tavallinen ja mukava kaveri ainakin haastattelujen perusteella.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Tankero
27.05.2006 20:25:56
Kun vertaa siihen Raumanmeren konserttiin joka tuli telkusta ( oli kai vuodelta 2003 ) niin kyllä bändi ,siis Lordi , oli nyt paljon tiukempi ja munakkaampi. Biiseissäkin oli tapahtunut muutosta. Silloin kuulosti ( siis 2003 ) enemmän yksitotisemmalta kuin nyt. Vertailu on aina hyvin vaikeaa mutta minun mielestäni Lordi on jykevämpi ( hardimpi) kuin Nightwish. Molemmat erittäin hyviä silti vaikka eivät kuulu minun kuuntelulistaani. Itse Lordi on vain saanut minun sympatiani lausuntojensa ja eräänlaisen "maalaisuutensa" säilyttäneenä. Tuntuu olevan ihan tavallinen ja mukava kaveri ainakin haastattelujen perusteella.

Saman panin soitannosta merkille myöskin.
Ei vissiin kaverilla lainehdi.
Varmasti, vissiin.
baron
27.05.2006 21:40:18

Saman panin soitannosta merkille myöskin.
Ei vissiin kaverilla lainehdi.

Mä oon täys käännynnäinen. En niin hirveästi piisistä pitänyt, mutta Putaan mikä se nyt oli kommentit ovat fiksun jalat maassa pitävän, jotka herätti mun sympatiat.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Lennu
28.05.2006 02:44:06

Virveli sleepaa ihan uskottavasti.
Tankero
28.05.2006 17:01:00

Ei se mitään.
Varmasti, vissiin.
DVD
28.05.2006 17:16:30

Niin sen kuuluukin hevissä ja bluesissa. Virveli ainakin toimi.
Tankero
29.05.2006 11:54:29
Mutta se Egotrippi oli kyllä surkea.
Varmasti, vissiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)