Aihe: Mistä saitte rakkauden tanssi-musiikkiin?
1 2 3 4 5 68 9 10 11 12
uruttaja
26.05.2006 21:05:05
Nooh?

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Sinä olet ihan kiltti ihminen. Lapinmies ei ole vit,,,,,tumainen.
Martso
26.05.2006 21:05:58

Heh! Älä sano. No okei, mie oon vittumoinen vittumoisille!
uruttaja
26.05.2006 21:07:28

HOHO. Mustanaamio, tuo kovin kaikista, on vittumoinen hankalille ja varsinkin liimataisille.
Lennu
26.05.2006 21:41:51

No noinhan se on....asenteita vois toki hiukan tarkistaa, jos mahdollista, sitä kun itse on soitellut kaikenlaista, niin jotenkin ei tälläinen yksisilmäisyys aina aukee...; /

Emmä vedä ku bodomii. Tanssimusakitaristit vetää niin hitaasti, bodomis on vauhtii, eli ne on hyvii. Ja niitten kitaratkin on terävämpii.
WanhaWetäjä
26.05.2006 22:07:00

Se, että moni wanhemman polwen edustaja on turhauttanut itsensä tanssimusiikilla, on ihan heidän oman mielikuvituksen ja viitseliäisyyden puutteiden vika.

Me keski-iän korvalla olevat tai vähän nuoremmat (niinku vaikka Martzo) ei olla niin fakkiutuneita ja meillä on enemmän rohkeutta kokeilla ja vetää tanssikeikalla monipuolisempaa musaa.

Kohta tulee turpaan.....

HOHO!Kas kun ei "Me Tammelat...

Jos tuon komealta,lähes pateettisen liikuttavalta kalskahtavan julistuksesi omasta erinomaisuudestasi ja varhaiskeski-ikäisten soittajien rohkeudesta kokeilla ja toteuttaa mitä erilaisempia,jopa yllätyksellisiä,ehkäpä aiwan unohtumattomia musiikkiesityksiä,olisi julki tuonut joku,jolla on asiasta omakohtaista näkemystä ja kokemusta,ja jolla olisi näin ollen todellakin VARAA sanoa asiasta,tätä hommaa työkseen tehneenä,sanoisin että komp komp...

Nyt mä en tiedä mitä mä sanoisin....?
Mä sanon vaan että joo...tai no,ota se tapletti sitten,HOHO!
Ostan Casion kun täytän 50v...
Ukko
26.05.2006 22:17:16

olisi julki tuonut joku,jolla on asiasta omakohtaista näkemystä ja kokemusta,ja jolla olisi näin ollen todellakin VARAA sanoa asiasta,tätä hommaa työkseen tehneenä,sanoisin että komp komp...Nyt mä en tiedä mitä mä sanoisinMä sanon vaan että joo...tai no,ota se tapletti sitten,HOHO!

Älä tee kuitenkaan itsestäsi messiasta.
isojussi
26.05.2006 22:24:26
Puutteiden vika? Mitä vikaa niissä on? ;)

Hölöpötipölöpöti - vika on siis siinä, että sekä mielikuvitusta ja viitseliöisyyttä puuttuu.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
isojussi
26.05.2006 22:28:06
...,olisi julki tuonut joku,jolla on asiasta omakohtaista näkemystä ja kokemusta,ja jolla olisi näin ollen todellakin VARAA sanoa asiasta,tätä hommaa työkseen tehneenä...

Niin no joo - mähän teen työkseni vaan kivoja keikkoja. Ei noista kurahommista, joita sä oot painanu, makseta tarpeeks.

Ei ne "oikeat työt" todellisuudessa sen miellyttävämpiä oo.
Ukko
26.05.2006 22:28:20

Hölöpötipölöpöti - vika on siis siinä, että sekä mielikuvitusta ja viitseliöisyyttä puuttuu.

Missä sun oma mielikuvituksesi on ?
isojussi
26.05.2006 22:34:58
Missä sun oma mielikuvituksesi on ?

Nyt en ymmärrä kysymystä.
Ukko
26.05.2006 22:53:09

Nyt en ymmärrä kysymystä.

No mitä muuta annat yleisölle kuin tutut ja turvallliset biisit ?
baron
26.05.2006 23:02:26

Oot sä eksyksissä?
Mitä muuta humppamuusikon yleisö haluaa?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
isojussi
26.05.2006 23:07:02

Outoja ja vaarallisia lauluparodioita.
Lennu
26.05.2006 23:47:59

Outoja ja vaarallisia lauluparodioita.

Kertaakaan asiaa todistaneena uskon, että ne varmasti toimii mainiosti.
Tankero
26.05.2006 23:56:12

HEHE
Virhe ym...
Varmasti, vissiin.
Tankero
26.05.2006 23:57:13

Eläkä mielistele. Ne on vittumaista sakkia laitaluvusta.
Varmasti, vissiin.
pekkajau
26.05.2006 23:59:15

Sie oot ammattimies!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
uruttaja
27.05.2006 00:13:43
Eläkä mielistele. Ne on vittumaista sakkia laitaluvusta.

Eipä ole ollu tapana mielistellä.-
jykke65
27.05.2006 02:42:43

Offtopic kyssäri: Onko H. Ekolan Vieläkö on villihevosia minkä tyylin tanssimusiikkia mielestänne?

Ostin aikoinani Hanna Ekolan mieheltä Akain tallentimen sillä lienee tehty Villihevosien demot!? Ilmankos oli paska vehe ; )
Humppa on miesten laji! Hevoshommat jätän Lindgreeneille = )
Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!!
Rakkauden Prinsessa
27.05.2006 02:45:21
Eikö typerään kysymykseen ole järjellistä vastata vaikka järjellisellä vastakysymyksellä? Se on aina rakentavampaa kuin pään aukominen yms.
Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne. Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)