Aihe: Biisi kilpailua varten!!
1 2 3 4
baron
01.06.2006 22:44:29

Eikös vanha viisaus ole, että kitaraa soittelevan merkonomin on paljon vetävämpää olla "työtön muusikko" kuin "työtön merkonomi".

Jess: ton varaan mäkin lasken!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
uruttaja
01.06.2006 23:21:17
Tähän en kommentoi ollenkaan ku kaveri joutu jo jäähylle.
manjaana
01.06.2006 23:29:04
Tähän en kommentoi ollenkaan ku kaveri joutu jo jäähylle.

Kaikenkaikkiaan täysin käsittämätön juttu!!
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
baron
01.06.2006 23:32:08

Kaikenkaikkiaan täysin käsittämätön juttu!!

?????
Jos tähän säikeeseen kirjoittaa, joutuu jäähylle vai??

Kerran jazzpalstalla alkoi säie mun idolista, Monkista ja pelkkiä asiallisia kirjoituksia Monk-faneilta ja se pistettiin lukkoon???
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
uruttaja
02.06.2006 00:01:45
?????
Jos tähän säikeeseen kirjoittaa, joutuu jäähylle vai??

Kerran jazzpalstalla alkoi säie mun idolista, Monkista ja pelkkiä asiallisia kirjoituksia Monk-faneilta ja se pistettiin lukkoon???

Kuhilas joutu tästä jäähylle. Jos tietäisin kenen takia, niin haistattaisin hänelle ananaksen.
baron
02.06.2006 00:02:44 (muokattu 02.06.2006 00:04:57)

Kuhilas joutu tästä jäähylle. Jos tietäisin kenen takia, niin haistattaisin hänelle ananaksen.

?????????
Ei oo totta?
Edit: Mä oon ottanut Kuhilaan kanssa yhteen, mutta siitähän vasta keskustelu syntyy kun ollaan eri mieltä, kun kaikki kehuu toinen toisensa mielipiteitä, niin se on tylsää luettavaa.
uruttaja
02.06.2006 00:20:21
?????????
Ei oo totta?
Edit: Mä oon ottanut Kuhilaan kanssa yhteen, mutta siitähän vasta keskustelu syntyy kun ollaan eri mieltä, kun kaikki kehuu toinen toisensa mielipiteitä, niin se on tylsää luettavaa.

Avaaja oli eri mieltä, ja riittävä määrä moitteita riittää jäähylle.
Musiikkia korville
02.06.2006 08:49:28

Huhhuh... Kylläpäs on homma mallillaan. Luin nuo Hukilaan tekstit ja niissä ei toden totta ollu kyllä mitään ihmeellistä. Siis tahtoo sanoa, ettei niissä ollu mitään sellasta, että kenenkään pitäis loukkaantua... Korkeintaan joku maininta lastenhoidon ammattilaisesta. Voe helv*, että on porukka pikkumaista.
...ja tätä mieltä on MK.
baron
02.06.2006 09:11:16

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it "

eli Evelyn Hallin Voltairen suuhun pistämä sitaatti sopii tähän.
(Eihän Voltaire puhunut englantia, mutta mistäs jenkki sen tietäisi?)
Pula-Aho
02.06.2006 12:30:13
riittävä määrä moitteita riittää jäähylle.

Tää rupes kiinnostamaan. Voiko moitteita antaa kuka vain? Täytyykö niitä perustella? Kuinka monta moitetta tarvitaan jäähyyn? Riittääkö yksi? Kuinka kauan jäähy kestää?

Jospa tekisi empiirisen kokeen asian selvittämiseksi. Mää haukun nyt jotain henkilökohtaisesti ja hän voisi tehdä minusta moitteen. Jos se ei riitä, niin sitten haukun seuraavaa ja niin edelleen. Kahtotaan, koska jäähy rapsahtaa.

Aloitetaanpa:

1. Uruttaja, sää oot sitten tyhmä ja kaiken lisäksi juoppo.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
humppahanuristi
02.06.2006 12:41:55

Tää rupes kiinnostamaan. Voiko moitteita antaa kuka vain? Täytyykö niitä perustella? Kuinka monta moitetta tarvitaan jäähyyn? Riittääkö yksi? Kuinka kauan jäähy kestää?

Jospa tekisi empiirisen kokeen asian selvittämiseksi. Mää haukun nyt jotain henkilökohtaisesti ja hän voisi tehdä minusta moitteen. Jos se ei riitä, niin sitten haukun seuraavaa ja niin edelleen. Kahtotaan, koska jäähy rapsahtaa.

Aloitetaanpa:

-G-

Saako sen moitteen annettua tuolla X-nappulalla vai pitääkö olla yhteydessä ylläpitoon?

Kuka ja mikä on muuten yleensäkin tämä ylläpitäjä?
Ilman haitaria ei ole tanssimusiikkia...
baron
02.06.2006 13:07:08 (muokattu 02.06.2006 13:08:07)

Voisko sanoa, että ainaskin kolme säiettä on aloitettu mun nikillä vain mun haukkumiseksi, mutta ei oo tullut mieleenkään kannella ylläpidolle.

("Äitii, toi poika kiusaa mua")

Moderaattorit ovat nimettömiä. Ymmärtääkseni, kun varoituksia painellaan, he tsekkaavat tilanteen ja jos heidän mielestään on aihetta, ryhtyvät toimenpiteisiin.
uruttaja
02.06.2006 13:23:43

Aloitetaanpa:

-G-

Tuota ruksia painamalla voi antaa moitteita. Samoin pikaviestillä moderaattorille. Mun tekstejähän poistettiin, kun vaadin soittajia pyytämään liksaa liimataisilta.

Kuuleppas G, faktojen toistamisesta ei voi antaa miinuksia.
Pula-Aho
02.06.2006 13:37:51
Kuuleppas G, faktojen toistamisesta ei voi antaa miinuksia.

Perskele, mies estää tieteellisen tutkimuksen takertumalla sekundäärisiin ja epärelevantteihin pikkuseikkoihin.

-G-
Pula-Aho
02.06.2006 13:40:38
Voisko sanoa, että ainaskin kolme säiettä on aloitettu mun nikillä vain mun haukkumiseksi,.

Tuosta saavutuksesta on syytä olla ylpeä. Ja jotenkin tuntuu, että niin sää oletkin.

Kateellisena toteaa.

-G-
uruttaja
02.06.2006 13:49:34
Perskele, mies estää tieteellisen tutkimuksen takertumalla sekundäärisiin ja epärelevantteihin pikkuseikkoihin.

-G-

Spekuloin sekundääriargumentein.
Aune
02.06.2006 15:14:48
?????????
Ei oo totta?

Mä vaahtosin kanssa tuolla yhdessä ketjussa jo ilman nyrkkeilyhanskoja ennen kuin luin tämän. Tämähän on aivan suolesta. Mä en ymmärrä koko keskustelupalstan pointtia jos ei saa töötätä tulemaan suoraan. Siistillä suomenkielellä ilman ruumiinosia. (Suoli ei ole ruma sana. Toim. huom.)
Elämässä on tärkeää vain rakkaus ja haitarinsoitto. Eikä välttämättä tuossa järjestyksessä.
AnselmiMaa
02.06.2006 15:19:17
Mä vaahtosin kanssa tuolla yhdessä ketjussa jo ilman nyrkkeilyhanskoja ennen kuin luin tämän. Tämähän on aivan suolesta. Mä en ymmärrä koko keskustelupalstan pointtia jos ei saa töötätä tulemaan suoraan. Siistillä suomenkielellä ilman ruumiinosia. (Suoli ei ole ruma sana. Toim. huom.)

Herneestä muodostunee kummallinen eläin kun se saavuttaa lakipisteen nenässä.
Ittestään tykkääminen ei oo heikkous.
Aune
02.06.2006 15:22:36
Herneestä muodostunee kummallinen eläin kun se saavuttaa lakipisteen nenässä.

Joo, se livahti sinne aivan odottamatta. Tuli jo kyllä poiskin. :)
Elämässä on tärkeää vain rakkaus ja haitarinsoitto. Eikä välttämättä tuossa järjestyksessä.
AnselmiMaa
02.06.2006 15:37:26
Joo, se livahti sinne aivan odottamatta. Tuli jo kyllä poiskin. :)

Heh.. Onneks se on pyöree nii ei jää herkästi jumiin?!? ; )
Ittestään tykkääminen ei oo heikkous.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)