half 16.05.2006 11:12:11 | |
---|
Sä sitten olet aina asian ytimessä,Pekka,HOHO! Jo se,että alkaa/haluaa solistiksi,saati iskelmälaulajaksi,kertoo ihmisestä aika paljon....kotisukkelia,itsekeskeisiä,usein todellakin henkisesti vähälahjaisia unennäkijöitä ja hölömöjä ovat nuo,laulupaavot ja pirjot...HOHO! Ja kaikki tahtoo kalifiksi kalifin paikalle..."minulta ilmestyy lähiaikoina levy(omakustanne)ja ensi kesän keikkoja on jo myyty..."mihin...? 100 % näin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
M.i.k.key 16.05.2006 11:25:21 | |
---|
Ai että repesin! :D Kiitos! :) Möllisty! |
philias23 16.05.2006 12:12:45 | |
---|
Kiitos! :) Mä kuulin just että niillä likoilla on pa-show menossa...Yleensä pikku-siskot saavat vaatteita iso-siskoilta, tuossa perheessä näköjään kierrätetään samalla tavalla pa-kalustoja!:) |
EP 16.05.2006 12:13:35 | |
---|
Kyllä se Anneli ihan täysikäinen on jo. Oisko 19v? Ai, sehän on sitte vanaha ku taivas! Pittää vissiin alakaa perua puhheitaan.. 8) |
vesku.ka 16.05.2006 12:17:57 | |
---|
Minäpäs se olenkin eniten kyynikko ja sanon että kaikki hyvät laulajat on kuolleita. Erittäin hyvin sanottu, paitsi että Topissa vielä henki viimeisten tietojen mukaan pihisee. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
EP 16.05.2006 12:20:45 | |
---|
Erittäin hyvin sanottu, paitsi että Topissa vielä henki viimeisten tietojen mukaan pihisee. Heh.. :) |
half 16.05.2006 12:28:30 | |
---|
Erittäin hyvin sanottu, paitsi että Topissa vielä henki viimeisten tietojen mukaan pihisee. Se onkin vierivä kivi. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Martso 16.05.2006 13:06:42 | |
---|
Mä kuulin just että niillä likoilla on pa-show menossa...Yleensä pikku-siskot saavat vaatteita iso-siskoilta, tuossa perheessä näköjään kierrätetään samalla tavalla pa-kalustoja!:) Välituntikeskustelua Karvian Yläasteella: "Montako PA:ta teillä on?" |
Tankero 16.05.2006 13:49:17 | |
---|
Minäpäs se olenkin eniten kyynikko ja sanon että kaikki hyvät laulajat on kuolleita. Jaa, millonkas se Tomppa kuoli? Varmasti, vissiin. |
Tankero 16.05.2006 13:50:12 | |
---|
Erittäin hyvin sanottu, paitsi että Topissa vielä henki viimeisten tietojen mukaan pihisee. Kyse oilikin hyvistä laulajista. Varmasti, vissiin. |
Musiikkia korville 16.05.2006 13:54:06 | |
---|
Itekään en tykkää haukkua ketään. Ehkä mulla ei oo varaakaan... Sanonpa nyt kuitenkin, mitä ajattelen. Annelia en oo livenä kuullu vielä. Ens kuussa ollaan samalla keikalla tosin, joten sitten... Tavannut olen ja täytyy myöntää, että mukava ja kaunis tyttö on. Gaalassa se veti kyllä helevatan huonosti. Harvassa tosin on ne, joilla ei huonoja päiviä oo ja laulu on puhdasta aina. Otanpa toisen näkökohdan neidin lauluun. Sillä on se käännösbiisi (suomenkielistä nimeä en nyt muista) Tanita Tikaramin kappaleesta "Twist in My Sobriety". Kappale on kyllä mun mielestä Annelille väärästä sävellajista. Biisi menee niin matalalta, että A:n ääni ei syty eikä soi ollenkaan... "laulun lahjan sain" vastaavasti on mun mielestä ihan onnistunut ralli ja Anneli laulaa sen hyvin. No se siitä. Jani on tekijä mies. Laulu ja soitto toimii helkkarin hyvin, biisit on hyviä ja laulusaundi on sellanen, jota on miellyttävä kuunnella. Mielestäni ehdottomasti yks parhaita viime vuosien tulokkaita. ...ja tätä mieltä on MK. |
baron 16.05.2006 16:08:59 | |
---|
Otanpa toisen näkökohdan neidin lauluun. Sillä on se käännösbiisi (suomenkielistä nimeä en nyt muista) Tanita Tikaramin kappaleesta "Twist in My Sobriety". Kappale on kyllä mun mielestä Annelille väärästä sävellajista. Biisi menee niin matalalta, että A:n ääni ei syty eikä soi ollenkaan... " No voi herran jestas. Piisi on viime aikoina soinut radiossa päivittäin ja tietämättä edes kuka sitä laulaa, oon pitänyt siitä oikeesti. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 16.05.2006 16:33:27 | |
---|
No voi herran jestas. Piisi on viime aikoina soinut radiossa päivittäin ja tietämättä edes kuka sitä laulaa, oon pitänyt siitä oikeesti. Mikä sen suomenkielinen nimi on? |
baron 16.05.2006 16:41:56 | |
---|
Mikä sen suomenkielinen nimi on? Rakkauden muistomerkki. My name is Baron, Sir Baron. |
paice60 17.05.2006 00:00:38 | |
---|
Ihan sellaisen kommentin voisin tähän pistää, että vaimo, jolla ei ole sävelkorvaa sitten pätkääkään, kysyi multa että minkä takia sen Mattilan Annen laulu kuulostaa niin omituiselta. No kyllähän jos lauluasteikko on terssi, niin onhan se puisevan kuulloista. Tulee mieleen Taneli Mäkelä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
jmercy 17.05.2006 01:17:47 | |
---|
Ihan sellaisen kommentin voisin tähän pistää, että vaimo, jolla ei ole sävelkorvaa sitten pätkääkään, kysyi multa että minkä takia sen Mattilan Annen laulu kuulostaa niin omituiselta. No kyllähän jos lauluasteikko on terssi, niin onhan se puisevan kuulloista. Tulee mieleen Taneli Mäkelä. komppaan Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... |
karoliini 17.05.2006 08:02:55 | |
---|
Aika samaa mieltä Ison Jussin mielipiteistä ainakin parin laulajan kohdalta. Viimevuotisista tangokuninkaallisista Saska on onnistunut valinta ja osaa laulaa. Forsista tuskin tulee kovin pitkä-aikaista lavaesiintyjää. Laulaminen kuulostaa väkisin yrittämiseltä. |
karoliini 17.05.2006 08:04:27 | |
---|
Heh. Unohtui äsköisestä. Antti Raiski ansaitsee myös kehunsa. Ei ole oikein suuren yleisön suosiossa, mutta on persoonallinen ja hyvä esiintyjä, joka osaa myös tulkita. |
EP 17.05.2006 23:40:29 | |
---|
Tänään tuli "Alumiinitähdet" radiosta, kuulostas vähän, että on siinä laulussa semmonen oktaavin ääniala, mutta onhan noinkin "laajalla" päästy vaikka kuinka pitkälle musiikin saralla ennenkin. Odotan innolla seuraavaa äänitettä.. |
isojussi 19.05.2006 11:37:28 | |
---|
...Jani W. veti sen sijaan erittäin hyvin,ja erittäin kivaa musaa tekee hän,mieluusti tuota kuuntelee :-) Voiko olla WW, että mekin tykätään samoista asioista? Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |