Jonte 28.04.2006 21:57:34 | |
---|
Vapaalla hela vappen!Ja olutta männöö.. Niin tok tekköö. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Sandy 28.04.2006 23:03:29 | |
---|
Muuten oon vapaalla, mutta sunnuntaina on veto tässä aika lähellä. Hitto vaan kun viime yönä iski ihan kauhee tauti, päätä särkee, maha sekaisin, kurkku tosi kipee ja kuumetta melkein 39 astetta. Toivottavasti saan huomenna antibioottia, mutta epäilen. Aika ironista, kun eilen just sanoin kaverilleni puhelimessa, että oon ollu koko vuoden terve, ettei oo edes päässyt sairaslomalle töistä kertaakaan! Nyt siitä tuli sitten rangaistus. Ihan kauhea olo. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
uruttaja 28.04.2006 23:07:22 | |
---|
Muuten oon vapaalla, mutta sunnuntaina on veto tässä aika lähellä. Hitto vaan kun viime yönä iski ihan kauhee tauti, päätä särkee, maha sekaisin, kurkku tosi kipee ja kuumetta melkein 39 astetta. Toivottavasti saan huomenna antibioottia, mutta epäilen. Aika ironista, kun eilen just sanoin kaverilleni puhelimessa, että oon ollu koko vuoden terve, ettei oo edes päässyt sairaslomalle töistä kertaakaan! Nyt siitä tuli sitten rangaistus. Ihan kauhea olo. Voi voi. Ota kuumaa rommia, niin on mukavampi olla sairas. |
Tankero 28.04.2006 23:13:19 | |
---|
Muuten oon vapaalla, mutta sunnuntaina on veto tässä aika lähellä. Hitto vaan kun viime yönä iski ihan kauhee tauti, päätä särkee, maha sekaisin, kurkku tosi kipee ja kuumetta melkein 39 astetta. Toivottavasti saan huomenna antibioottia, mutta epäilen. Aika ironista, kun eilen just sanoin kaverilleni puhelimessa, että oon ollu koko vuoden terve, ettei oo edes päässyt sairaslomalle töistä kertaakaan! Nyt siitä tuli sitten rangaistus. Ihan kauhea olo. Jos vaivaa sua kiire ja dreshssi... Niin tiedät mikä auttaa. Jos olet saanut postilähetyksen. Varmasti, vissiin. |
Sandy 28.04.2006 23:13:41 | |
---|
Taidan ottaa vaan Finrexiniä, kun on pää tästä kuumeesta jo ihan tarpeeks sekaisin, ei tartte alkoholia tähän olotilaan. Muuten olisinkin ollut tänään viihteellä, mut ku ei niin ei. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Sandy 28.04.2006 23:14:22 | |
---|
Jos vaivaa sua kiire ja dreshssi... Niin tiedät mikä auttaa. Jos olet saanut postilähetyksen. Juu, kiitos postilähetyksestä! Se taitais olla vähän turhan rajua just nyt... Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Tankero 28.04.2006 23:21:51 | |
---|
Juu, kiitos postilähetyksestä! Se taitais olla vähän turhan rajua just nyt... ;) Varmasti, vissiin. |
jon lord 29.04.2006 10:27:12 | |
---|
Tänään uuden shown ensi-ilta synttäreillä. Onneks keikka matkaa on vain 5 km. Huomenna ja Maanantaina grillausta ja lapsenlapsen hoitoa ja hiljaiseloa. Olkaahan veljet ja siskot kunnolla tien päällä ettei tarvitse lehdestä lukea uutisia. Hauskaa ja turvallista vappua kaikille. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
artope 29.04.2006 22:58:43 | |
---|
Vapaalla ollaan vaikka olis ollu veto tarjollakin... heh simaa juodaan kotona... Vappupäivänä joutuu kuorolauluihin... -???- |