Aihe: Tosimuusikot taitaa olla keikalla
1 2 3 4 5 6
Lennu
08.04.2006 23:15:11

Jos näitä juttuja miettii, niin onko missään mitään järkeä. Pääasia on että viihtyy eikä kiusaa muita (paitsi musiikilla, heh heh ). Elää ja antaa elää on mun mottoni. Tuossa juuri aloitin uuden kyselyn työnteon ja loman jaksotuksesta, käyppä siellä vastaamassa niin voit itsekin samalla miettiä mitä haluaa elämältään. Kyllä tänne maailmaan kaikkea mahtuu, kun ei ketään muuta häiritse ( paitsi sillä musiikila heh heh).

Kun homma on juuri siinä, että mitään ei jaksa tietyn rajan ylitse ilman, että leipiintymistä tulisi. Mä oon tehnyt tiedostamatonta tutkimusta oikeiden muusikoiden ja itseni välillä siitä, mikä on leipiintymistä ja mikä ei. Kummassakin hommassa (päivätyöt ja keikkaduuni) on hyvät ja huonot puolensa. Mä tykkään yhtä paljon siitä, kun joku musisoija sanoo mulle että on ainakin vakaa liksa, kuin se siitä, että mä sanon että saat sentään haluamastasi hommasta rahaa. Se on vähän semmonen vanha sananlasku "kenen leipää syöt, sen leipomoita haukut."

Oho... enää kolme tölkkiä jäljellä.
himassa.net
"Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v.
paice60
08.04.2006 23:23:51
Kun homma on juuri siinä, että mitään ei jaksa tietyn rajan ylitse ilman, että leipiintymistä tulisi. Mä oon tehnyt tiedostamatonta tutkimusta oikeiden muusikoiden ja itseni välillä siitä, mikä on leipiintymistä ja mikä ei. Kummassakin hommassa (päivätyöt ja keikkaduuni) on hyvät ja huonot puolensa. Mä tykkään yhtä paljon siitä, kun joku musisoija sanoo mulle että on ainakin vakaa liksa, kuin se siitä, että mä sanon että saat sentään haluamastasi hommasta rahaa. Se on vähän semmonen vanha sananlasku "kenen leipää syöt, sen leipomoita haukut."

Oho... enää kolme tölkkiä jäljellä.

Tuo on hyvä huomio. Rajansa kaikella ja kaikella on rajansa. Kaikissa hommissa on hyvät ja huonot puolensa ja joku homma sopii toiselle paremmin kuin toiselle. Kun kaikkea kokeilee, niin löytää oman hommansa missä viihtyy. Ei tää muusikon homma kaikkein helpoimpia ole, mutta taas kun homma toimii ja yleisö tykkää , niin vaikee on löytää parempaa työtä. Mutta kun homma tökkii ja yleisöä ei ole, niin miettii että mitä vittua mä täällä teen. Aikansa kutakin. Hanki äkkiä lisää kaljaa, mulla olis mutta pääsetkö Tampereelle kuinka äkkiä.
Ajattelenko....siis olenko?
Lennu
08.04.2006 23:28:52

Tuo on hyvä huomio. Rajansa kaikella ja kaikella on rajansa. Kaikissa hommissa on hyvät ja huonot puolensa ja joku homma sopii toiselle paremmin kuin toiselle. Kun kaikkea kokeilee, niin löytää oman hommansa missä viihtyy. Ei tää muusikon homma kaikkein helpoimpia ole, mutta taas kun homma toimii ja yleisö tykkää , niin vaikee on löytää parempaa työtä. Mutta kun homma tökkii ja yleisöä ei ole, niin miettii että mitä vittua mä täällä teen. Aikansa kutakin. Hanki äkkiä lisää kaljaa, mulla olis mutta pääsetkö Tampereelle kuinka äkkiä.

Porvoosta pääsis reilussa tunnissa taksilla, mutta kun ei oo Baronin liksoja niin jäänee haaveeks. On mulla vielä votkaa.

Se oliskin hauska homma, kun tekis työkseen keikkahommaa ja kävis välillä harrastamassa bensan tekemistä.
himassa.net
"Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v.
pekkajau
08.04.2006 23:28:56
"Kaiken ymmärtämisellä" on suuria alueellisia eroja maassamme. Tänään yksi hesan pelle meinas katkoa multa akillesjänteet kaupan jonossa kauppakärrillään kun sillä taisi olla kiire jonnekin mökilleen?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
paice60
08.04.2006 23:30:12
"Kaiken ymmärtämisellä" on suuria alueellisia eroja maassamme. Tänään yksi hesan pelle meinas katkoa multa akillesjänteet kaupan jonossa kauppakärrillään kun sillä taisi olla kiire jonnekin mökilleen?

Sanoitko sille edes suorat sanat?
pekkajau
08.04.2006 23:31:50 (muokattu 08.04.2006 23:35:37)
Sanoitko sille edes suorat sanat?

Mikspä se sillä olis tullut? Pösilö mikä pösilö!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
paice60
08.04.2006 23:36:17
Miksä se sillä olis tullut? Pösilö mikä pösilö!

No toi on totta. Kyllä tuolla maailmalla näkee niin pönttöjä tyyppejä ja jos niille sanoo asiasta, nii ne ei tajua yhtään mitään. Sama kuin liikenteessä joku ohittaa sut ja kahdensadan metrin päässä kääntyy liittymästä. Oliko hyötyä? Mutta meeppä sanomaan, niin saat sellaista huutoa vastaan että. Ei mahda mitään. ainoa konsti on vetää niitä lättyyn, mutta se voi tulla kalliiksi oikeudessa.
M.i.k.key
09.04.2006 00:39:54
Tän illan keikat on soitettu ja turvallisesti kotona punaviinipullo vasta avattuna!
Möllisty!
baron
09.04.2006 03:06:44 (muokattu 09.04.2006 03:07:02)

Mä jostain syystä kuvittelen, että mulla on oikeus nauttia keikkailemisesta, vaikka se jotain vituttaa (ei se että mä nautin, vaan keikkaileminen)
Mun on helvetin paljon helpompi lähteä Ma 8.00 sorvin ääreen jos viikonloppuna on ollut keikka, kuin että ei olisi ollut.

Miks mulla ei sais olla oikeutta nauttia keikkailusta?
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
09.04.2006 06:47:11 (muokattu 09.04.2006 07:47:50)

No mikä on, ettei voisi nauttia soitostaan, jos homma toimii ja on treenattu pändi ohjelmistoineen. Kyllä yleisökin tuon vaistoaa ja pitää kuulemastaan. :)
pekkalas
09.04.2006 08:54:01 (muokattu 09.04.2006 08:54:14)

KATO KU SÄ OOT YKSI NIISTÄ TYYPEISTÄ JOLLE EI SITÄ OIKEUTTA KERTAKAIKKIAAN VAAN MYÖNNETÄ.
DVD
09.04.2006 09:05:47
KATO KU SÄ OOT YKSI NIISTÄ TYYPEISTÄ JOLLE EI SITÄ OIKEUTTA KERTAKAIKKIAAN VAAN MYÖNNETÄ.

Elä huuda! Turpa kiinni. Itse olin eilen kahdella keikalla. Ei omia. Ekaks kävin kuuntelemassa simfoniakonserttia Sakari Oramon johdolla. Haydenia, Beethovenia ja Mozartia. Sitten jatkoille lattareita tanssimaan.
pekkalas
09.04.2006 09:07:30

Elä huuda! Turpa kiinni.

hemmetin simpanssi, älä mäkätä. tai opettele edes soittaMAAN!
Sertzo S
09.04.2006 09:37:17

Hitonmoista älämölöä rauhallisena sunnuntaiaamuna. Mitä te olette juoneet eilenillalla?
Fuzzy Boner
09.04.2006 09:37:29 (muokattu 09.04.2006 09:37:44)

Hoho. Onks tylsää? Täällä ajan saa kulumaan vai mitä?
MÖLLISTY
R.Syke
09.04.2006 09:38:17
Hitonmoista älämölöä rauhallisena sunnuntaiaamuna. Mitä te olette juoneet eilenillalla?

Joku aikuinen on hakenu niille keskaria Siwasta.
isojussi
09.04.2006 13:11:26
Yksityistilaisuudet on "hauskoja".

Aluperin oli sovittu, että puoliltaöin lopetan.

Nooooo...siinä kaikessa rauhassa odottelin, koska herrasväki suvaitsee saapua illallistilaisuudesta tansiimestalle - klo 20-21 oli tarkoitus. Tulivat kymmenen jäljestä. Onneks paikalla oli telkkari.. Vetäsinhän mä niille sit kyllä extrasetin samaan rahaan pyytämättä, mutta ei sittenkään tullu, kun kolme settiä hunppaa.

Ei paha ja tuli hyvä raha.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
manjaana
09.04.2006 15:37:46

Miksi täällä huudetaan, vähemmälläkin kuullaan kyllä....
Ihanasti lihava....
Sertzo S
09.04.2006 15:41:46 (muokattu 09.04.2006 15:42:00)
Miksi täällä huudetaan, vähemmälläkin kuullaan kyllä....

Taitavat olla niitä huutokoskelaisia tai parkumäkeläisiä kailottajia. ;)
manjaana
09.04.2006 15:46:15
Taitavat olla niitä huutokoskelaisia tai parkumäkeläisiä kailottajia. ;)

No perskeles, nuinhan tuo mahtaa olla.... ;o)
Ihanasti lihava....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)