Aihe: Tarvittas bändi häihin
1 2 3 4 5 6
Mikko T.
06.04.2006 10:45:30

http://www.vero.fi/default.asp?path … RO_MAIN&language=FIN&index=

Tuolta löytyypi asiasta asiaa :-)

EDIT eli vuoden 2006 alusta tuo veroton km-korvaus on ollut 0,42€...

meitsi kaffella
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Musiikkia korville
06.04.2006 10:46:22

Vuoden vaihteessa. Onko vuoden vaihde yhdyssana? Häh?

tv nimimerkki Lukiosta 10 v

On.
Olen hidas mutta tyhmä
WanhaWetäjä
06.04.2006 10:54:47 (muokattu 06.04.2006 10:55:27)

En ei mun tarvii sillä hinnalla tonne lähtee. Se on sun eri asia, kun ei kukaan maksa enempää. Hämeenlinnasta vaan huippurumpali messiin - ja tarpeeks viskiä.

EDIT: Ja jos et lopeta tota, minkä juuri aloitit, kerron miksi......

HOHO!

Aina samanlainen tosikko....mähän sanoin että nyt kun oon lopettanut voin tehdä keikkaa vaikka ilmaseksi,kun se on vaa hupia...no onneks ei tarvi,eikä kiinnosta pätkääkään tuo veto,joten ollos huoleti:-)

Vaikee uskoo että joku maksais huttuhääbändistä ihan satumaisia summia,kun lukee noita hääpalstoja,600€ voi saada jo sextetin ...toisaalta yks tuttu makso tyttärensä hääbändille tonnin,vaikka niitä oli vaan neljä...
Ostan Casion kun täytän 50v...
uruttaja
06.04.2006 10:58:26
HOHO!

Aina samanlainen tosikko....mähän sanoin että nyt kun oon lopettanut voin tehdä keikkaa vaikka ilmaseksi,kun se on vaa hupia...no onneks ei tarvi,eikä kiinnosta pätkääkään tuo veto,joten ollos huoleti:-)

Vaikee uskoo että joku maksais huttuhääbändistä ihan satumaisia summia,kun lukee noita hääpalstoja,600€ voi saada jo sextetin ...toisaalta yks tuttu makso tyttärensä hääbändille tonnin,vaikka niitä oli vaan neljä...

Mä en tiedä mikä on satumainen hinta, mutta kyllä 180-200 euroa/jätkä on ihan realismia + kilsat tuntemattomallakin bändillä.
isojussi
06.04.2006 11:26:56
HOHO!

Aina samanlainen tosikko....mähän sanoin että nyt kun oon lopettanut voin tehdä keikkaa vaikka ilmaseksi,kun se on vaa hupia...

No hyvä, että niin, mutta sovitaanko, että postaan omat hintani tänne itse, jos haluan.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa asiakkaat, jotka ostaa bändin hinnan perusteella.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Lennu
06.04.2006 11:43:35 (muokattu 06.04.2006 11:43:58)

Mua ei vois vähempää kiinnostaa asiakkaat, jotka ostaa bändin hinnan perusteella.

Mä kuvittelisin, että musiikkia harrastamaton hääpari voisi tilata samalla rahalla mielummin bändin samalla hinnalla kuin OMBin. Kun "nehän on niitä rampe ja naukkiksia".
himassa.net
"Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v.
WanhaWetäjä
06.04.2006 11:56:45

No hyvä, että niin, mutta sovitaanko, että postaan omat hintani tänne itse, jos haluan.

HOHO!

"Osta mut,mä olen kaupan!"Kenenkäs wanha allekirjoitus tuo mahto olla,HOHO!

Kyllä kai ne asiakkaat varsinkin häävedoissa sitä hintaa vähän miettii?Ajatteles nyt;hyvä,ammattitaitoinen,monipuolista tanssimusaa esittävä trio/jopa kvartetti vs OMB/duo...molempien hinnat ois vaikka 600€?

Niinpä...
Ostan Casion kun täytän 50v...
jmercy
06.04.2006 12:05:02
HOHO!

"Osta mut,mä olen kaupan!"Kenenkäs wanha allekirjoitus tuo mahto olla,HOHO!

Ville Virtanen sano ainakin noin roolissaan ruotsalaisena ökynä ohjelmassa Hymyhuulet.
Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä...
isojussi
06.04.2006 12:05:17
Mä kuvittelisin, että musiikkia harrastamaton hääpari voisi tilata samalla rahalla mielummin bändin samalla hinnalla kuin OMBin. Kun "nehän on niitä rampe ja naukkiksia".

Niinhän ne halvat bändit kuuluu olevan.
isojussi
06.04.2006 12:06:48
...hyvä,ammattitaitoinen,monipuolista tanssimusaa esittävä trio/jopa kvartetti vs OMB/duo...molempien hinnat ois vaikka 600€?

Niinpä...

Oikeesti hyvän bändin ei tarvii lähtee tolla hinnalla.

Stna - kaks ammattivalittajaa tuomitsee mut taas kuulematta. Pysykää kotona, siellä teitä ymmärretään.
asdfg
06.04.2006 12:07:44
Kyllä kai ne asiakkaat varsinkin häävedoissa sitä hintaa vähän miettii?Ajatteles nyt;hyvä,ammattitaitoinen,monipuolista tanssimusaa esittävä trio/jopa kvartetti vs OMB/duo...molempien hinnat ois vaikka 600€?

Eihän tuossa tarvitse hintaa miettiä, koska se on molemmissa tapauksissa sama. Nehän joutuvat tekemään valinnan tuotteen sisällön perusteella...
isojussi
06.04.2006 12:10:46
Eihän tuossa tarvitse hintaa miettiä, koska se on molemmissa tapauksissa sama. Nehän joutuvat tekemään valinnan tuotteen sisällön perusteella...

Minun kannaltani onneksi juuri näin.
baron
06.04.2006 12:12:11

Kyllähän mun 6-miehen bändi kilpailee noista privaattitilaisuuksista triojen/kvartettien kanssa ja ei meitä samalla hinnalla saa, jotkut on valmiit maksamaan enemmän, jotkut ei.
Jotkut on ihan suoraan sanoneet, että niillä on trio/kvartetti sillä ja sillä hinnalla ja mä en hintakilpailuun lähde.
My name is Baron, Sir Baron.
isojussi
06.04.2006 13:01:58
Hmmmm - mielenkiintoista toisaalta: Tarkemmin ajatellen mua ilmeisesti pelätään - ei tommonen näkemättäkuulemattamustamaalaus oo selitettävissä.

PERKELES - oon kovempi, kuin luulinkaan!

Satan's Hell
Musiikkia korville
06.04.2006 13:14:22

ei tommonen näkemättäkuulemattamustamaalaus oo selitettävissä.

Tätä mä oon hokenu...

Ei millään pahalla jussi mut ite oot harrastanu samaa ainakin meidän bändiä kohtaan.
Olen hidas mutta tyhmä
EP
06.04.2006 15:25:03
Hmmmm - mielenkiintoista toisaalta: Tarkemmin ajatellen mua ilmeisesti pelätään - ei tommonen näkemättäkuulemattamustamaalaus oo selitettävissä.

PERKELES - oon kovempi, kuin luulinkaan!

Satan's Hell

Tottakai muusikot "pelkää" omb: tä, onhan se selvä!
ninmari
06.04.2006 15:36:43
Huoh...
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
häläppääjä
06.04.2006 15:38:18
Huoh...

Sehän taisi tulla sydämestä.
katteleppa ihte
isojussi
06.04.2006 16:28:15 (muokattu 06.04.2006 16:29:49)
...Ei millään pahalla jussi mut ite oot harrastanu samaa ainakin meidän bändiä kohtaan.

Nimeltä mainiten?

EDIT: Pyydän anteeksi, jos näin on tapahtunut - enhän mä edes tiedä, minkälaisessa bändissä sä vedät.
Tankoprinssi
06.04.2006 19:05:13 (muokattu 06.04.2006 19:05:27)

Kysyppä Jenkkamiestä. Se mainosti aikoinaan myyvänsä keikat "alle torihintojen"

Jäsenkuvaus: jenkkamies (#27460)
Rekisteröitynyt: 03.08.2004
Viim. kirjautunut: 02.04.2006
Viim. aktiivinen: 02.04.2006 18:40

Kuvaus:

Allekirjoitus: Jaakko Laavunkorpi
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)