Chysleri 04.04.2006 12:13:44 | |
---|
Viirusen kans minäki oon käynyt. Lisäksi ainakin Vienon ja Siirivaarin. Aika monesti kuitenkin. Sielläkin oli sieviä tyttöjä. Talolla toimii ennään Bingo joka sunnuntai. Karaokea on viisi kuusi kertaa vuojessa..spändi ehkä pari kolme kertaa.Ajat muuttuu. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
buntta 04.04.2006 18:55:40 | |
---|
Etköhän seuraavaan koesoittotilaisuuteen pääse! Tänks. Tuon sit taas levyn... Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta?
Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella. |
Heikki L. 04.04.2006 20:53:55 | |
---|
Hmm, kuulostaa tutulta. Olinkohan mä sattumalta tuolla myös? En kyllä muista, olisko ollu Rauhalahdessa tuo keikka..? Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
paice60 04.04.2006 22:21:37 | |
---|
En kyllä muista, olisko ollu Rauhalahdessa tuo keikka..? Mä olin Rauhalahdessa perjantaina ja lauantaina Leppävirralla WW:n kanssa. Oli ihan hauskaa. Ajattelenko....siis olenko? |
Tankero 04.04.2006 23:26:32 | |
---|
Kaksi jo..:) Vieläkö Kelujärvellä tekevät Kelu-kairoja? Ne oli selvästi parhaita kairoja. Varmasti, vissiin. |
aantila 05.04.2006 10:58:20 (muokattu 05.04.2006 21:20:40) | |
---|
Katsotaanpas mitkä muistuu... - Circus - TT-Band - Fobia - PorPr varusmiesorkesteri :-) - Tahiti - Eden - Mistress - N.I.N.A - The Blueprints -> - BigBoy - Savannah - Kaija Lustila & Bajero - Savannah -98 -> + muut tuhraukset ja satunnaiset kokoonpanot ... |
BigPapa 05.04.2006 10:59:31 | |
---|
Katsotaanpas mitkä muistuu... - Circus - TT-Band - Fobia - PorPr varusmiesorkesteri :-) - Tahiti - Mistress - N.I.N.A - The Blueprints -> - BigBoy - Savannah - Kaija Lustila & Bajero - Savannah -98 -> + muut tuhraukset ja satunnaiset kokoonpanot ... Siis Marjo-Riitta Ja Savannah? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
aantila 05.04.2006 11:08:55 | |
---|
Siis Marjo-Riitta Ja Savannah? Ei kun aivan paljas Savannah. Komppailtu on Lustilaa, Rothoviusta ja Mariliitä joskus. Muuten poikaporukalla. Ei myöskään se Minja ja Savannah... Pohojammaan poikia. |
BigPapa 05.04.2006 11:15:50 | |
---|
Ei kun aivan paljas Savannah. Komppailtu on Lustilaa, Rothoviusta ja Mariliitä joskus. Muuten poikaporukalla. Ei myöskään se Minja ja Savannah... Pohojammaan poikia. Just,Marjo-Riitta Kervisen ja Savannahin levy mulla on vuodelta 1974. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
aantila 05.04.2006 11:16:56 | |
---|
Just,Marjo-Riitta Kervisen ja Savannahin levy mulla on vuodelta 1974. Just. Ollaan kiipeilty rätkänpesillä vielä silloin :-) |
BigPapa 05.04.2006 11:17:47 | |
---|
Just. Ollaan kiipeilty rätkänpesillä vielä silloin :-) Ite soitin jo siihen aikaan..keikoillakin..; / Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
työläinen 05.04.2006 14:45:34 | |
---|
Bändihistoriikki on yhdyssana. Kuten desipelikokemuksiakin. "Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... " |
BigPapa 05.04.2006 17:58:32 | |
---|
Bändihistoriikki on yhdyssana. Kuten desipelikokemuksiakin. Ja äidin kielen maisteri tarkoittaa ihan eri asiaa kuin äidinkielenmaisteri... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
jon lord 05.04.2006 21:47:41 | |
---|
Bändihistoriikki on yhdyssana. Kuten desipelikokemuksiakin. Vittu että jotkut täällä jaksaa..kuten Jämsän Paroni aikoinaan sanoi että ,nenä perseeseen.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
jeppeq 05.04.2006 22:46:55 | |
---|
Ei kun aivan paljas Savannah. Komppailtu on Lustilaa, Rothoviusta ja Mariliitä joskus. Muuten poikaporukalla. Ei myöskään se Minja ja Savannah... Pohojammaan poikia. Meijän aikaisempi runpali ihastu kerran valtavasti rotoviukseen palaneella järvenpään huvikeskuksella. Uskon, että tunne oli vain toispuolinen. Tämä on tärkeä knoppitieto jaettavaksi. Liekkö jaoimme säkeitä samalle yleisölle.. Valehtelisin jos väittäisin |
AnselmiMaa 06.04.2006 08:44:21 | |
---|
Vittu että jotkut täällä jaksaa..kuten Jämsän Paroni aikoinaan sanoi että ,nenä perseeseen.... Ja sanoo (jopa huutaa) vieläkin! Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa. |
jon lord 06.04.2006 12:14:32 | |
---|
Ja sanoo (jopa huutaa) vieläkin! Oli vähän väsymyksestä johtuen huono päivä eilen. Joo se huutamis juttu on tosi. Se aikanaan kun kompattiin sitä niin HUUSI Matin ja Tepon ; ei kunnon mies sano koskaan ei. Muutamia muitakin biisejä se tahto huutaa ennemminkin kuin laulaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Chysleri 06.04.2006 12:14:39 | |
---|
Vieläkö Kelujärvellä tekevät Kelu-kairoja? Ne oli selvästi parhaita kairoja. Mjaa...tuosta ei ole tietoa!Mutta eräs napakympin juontaja kähvelsi kerran Syväjärven kaupasta haravan...:D -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
uruttaja 06.04.2006 12:17:10 | |
---|
Oli vähän väsymyksestä johtuen huono päivä eilen. Joo se huutamis juttu on tosi. Se aikanaan kun kompattiin sitä niin HUUSI Matin ja Tepon ; ei kunnon mies sano koskaan ei. Muutamia muitakin biisejä se tahto huutaa ennemminkin kuin laulaa. Puhutko edelleen Jämsän Paronista? Siis hän laulaa? Eikös me olla samalla puolella??? |
jon lord 06.04.2006 12:24:35 | |
---|
Puhutko edelleen Jämsän Paronista? Siis hän laulaa? Eikös me olla samalla puolella??? Okei ,okei...ei laula.ei laula,HUUTAA, ollaan edelleen samalla puolella, ei vaihdeta jakoja. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |