EP 10.03.2006 17:51:30 | |
---|
Varaava kiuas, Aito kiuas-merkkinen, mökillä on vallan mainio. Ei tarvi jakuvalämmitteisen tapaan lisätä puitä tulipesään kylpiessä. Seuraavana aamunakin voi saada vielä löylyt edellisen illasaunomisen jälkeen, kun on ensin kunnolla lämmityksestä huolehtinut. Mää mökillä tykkään puitten lissäämisestä ja justiin saunan lämmityksestäkin, mutta onhan se selvä, että aina ei ehdi ja viittiskään, toi aamusauna olis hyvä ilman lämmitystä. |
Landola59 10.03.2006 19:17:36 | |
---|
Mää mökillä tykkään puitten lissäämisestä ja justiin saunan lämmityksestäkin, mutta onhan se selvä, että aina ei ehdi ja viittiskään, toi aamusauna olis hyvä ilman lämmitystä. varsinki aamusaunassa ämpärit. On tullu otettua joskus saunat aamulla heti ku on heränny, kylminä talviaamuina tämä on mainiota puuhaa... vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Sertzo S 10.03.2006 19:32:48 | |
---|
varsinki aamusaunassa ämpärit. On tullu otettua joskus saunat aamulla heti ku on heränny, kylminä talviaamuina tämä on mainiota puuhaa... Totta kuin mikä! :) |
vanhami 10.03.2006 19:58:05 | |
---|
Varaava kiuas, Aito kiuas-merkkinen, mökillä on vallan mainio. Ei tarvi jakuvalämmitteisen tapaan lisätä puitä tulipesään kylpiessä. Seuraavana aamunakin voi saada vielä löylyt edellisen illasaunomisen jälkeen, kun on ensin kunnolla lämmityksestä huolehtinut. Olisi tullut meillekkin, jos vaan olis ollu mahdollista Hormi olis tullut maksamaan vaan 2ke ja olis mennyt yhden makkarin keskeltä läpi. Tuollanen on vielä kiikarissa. ASutaan pari vuotta tässä ja tekastaan uus tönö ja siellä on aitokiuas. Ja nyt lähtee sauna lämpiämään. Hyvä nousu päällä. Oltiin eilen keikalla ja duunipäivä päälle. Pikku tirsat ja kaljaa koneeseen. Heilun himasa haalarit päällä akkukoneen kanssa ja pistän taulua seinään ja ruuvailen viimesiä alumiinilistoja kynnykselle. Pian tuo pizzapepe pizaa ja piakkoin sitte saunaan |
Sertzo S 10.03.2006 20:00:36 (muokattu 10.03.2006 20:00:49) | |
---|
Olisi tullut meillekkin, jos vaan olis ollu mahdollista Hormi olis tullut maksamaan vaan 2ke ja olis mennyt yhden makkarin keskeltä läpi. Tuollanen on vielä kiikarissa. ASutaan pari vuotta tässä ja tekastaan uus tönö ja siellä on aitokiuas. Ja nyt lähtee sauna lämpiämään. Hyvä nousu päällä. Oltiin eilen keikalla ja duunipäivä päälle. Pikku tirsat ja kaljaa koneeseen. Heilun himasa haalarit päällä akkukoneen kanssa ja pistän taulua seinään ja ruuvailen viimesiä alumiinilistoja kynnykselle. Pian tuo pizzapepe pizaa ja piakkoin sitte saunaan Hyvä meininki! :) Nyt alkaa Suomen Euroviisubiisin lopullinen karsinta. |
Landola59 10.03.2006 20:01:50 | |
---|
Hyvä meininki! :) Nyt alkaa Suomen Euroviisubiisin lopullinen karsinta. Ei kervinen. Ja televisio ei ole käytössä! Kertokaa miten kävi. Onko Lordi siellä? vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
vanhami 10.03.2006 20:02:11 | |
---|
Hyvä meininki! :) Nyt alkaa Suomen Euroviisubiisin lopullinen karsinta. Nii. o. salaa pitää käydä välillä koneella. Eukko ei tykkää. Oon varmaan poikkeuksellinen. En muuten katso töllää ollenkaan. Meillä on televisio, mutta se ei ole taas ollu moneen viikkoon edes auki. |
Landola59 10.03.2006 20:03:02 | |
---|
Meillä on televisio, mutta se ei ole taas ollu moneen viikkoon edes auki. Onko TV lupa? vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
vanhami 10.03.2006 20:05:24 (muokattu 10.03.2006 20:07:18) | |
---|
Onko TV lupa? Mitäs luulisit? Ei ole edes antennia katolla. Syy töllön katsomisen välistä jättämiseen ei ole vakaumuksellinen tjsp. Mulla on vaan parempaakin tekemistä kuin katsoa TV:tä. TV on addiktoiva ja jos sen avaat, niin siihen jää koukkuun. Meillä oli tarkoitus asentaa olohuoneeseen taulu tv ( koska huone on pieni) mutta päätettiin, että ei tule, koska sitä tulisi sitten vahdattua. En koe jäääväni mitään paitsi. |
PL 10.03.2006 20:07:13 | |
---|
Uusi koira on kiikarissa, rotu bordercollie. Meinaatte sitten saada elämäänne vauhtia ja vaarallisia tilanteita? Eivät ole mitään helppoja tapauksia varsinkin jos sattuu oikein paimennusvaistoinen yksilö. |
Landola59 10.03.2006 20:09:27 | |
---|
Mitäs luulisit? Hyvin sanottu! pienet sille. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Ukko 10.03.2006 21:11:29 | |
---|
Emäntä sanoi painokkaasti toissa iltana, että meille tulee NYT koiran pentu heti! ? Ja sitten muistat että muut kuin tanskandoggi, irlanninsusikoira, mastiffi ja berhandinkoita sekä pari kolme muuta rotua ovat rottia eivätkä koiria :/ |
Landola59 10.03.2006 21:12:18 | |
---|
Ja sitten muistat että muut kuin tanskandoggi, irlanninsusikoira, mastiffi ja berhandinkoita sekä pari kolme muuta rotua ovat rottia eivätkä koiria :/ buhah, Kassikotka. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
poppamies 10.03.2006 21:16:23 | |
---|
Ja sitten muistat että muut kuin tanskandoggi, irlanninsusikoira, mastiffi ja berhandinkoita sekä pari kolme muuta rotua ovat rottia eivätkä koiria :/ Mastiffistä ei oo kokemusta mutta tanskandogi, irlanninsusikoira ja bernhardilainen on ystävällisimpiä ja lempeimpiä seurakoiria mitä voi ajatella. Sylikoiriks niistä ei kuitenkaan ole. G-strings are for strippers |
Ukko 10.03.2006 21:20:15 | |
---|
Mastiffistä ei oo kokemusta mutta tanskandogi, irlanninsusikoira ja bernhardilainen on ystävällisimpiä ja lempeimpiä seurakoiria mitä voi ajatella. Sylikoiriks niistä ei kuitenkaan ole. Mulla on ollut aika monta tanskadoggia ja kyllä ne vaan sylikoiria oli. Sanokaa mitä sanotte, syliin ne oli aina itseänsä tunkeamassa. Tosin piti olla kaksi syliä vieretysten että ne niihin mahtu kunnolla lepäilemään mutta kuitenkin. Jon Lord voisi kommentoida niistä muutaman mukavan muiston. Hänen sen aikainen basissti ei ;) |
vanhami 10.03.2006 21:48:22 | |
---|
Ja sitten muistat että muut kuin tanskandoggi, irlanninsusikoira, mastiffi ja berhandinkoita sekä pari kolme muuta rotua ovat rottia eivätkä koiria :/ Ei tarvi muistuttaa, koska se on valetta. Koiralla, jolla on tarvittaessa kanttia mennä pimeään luolaan ja repiä sieltä kolme kertaa painavemman villieläimen pihalle ja päästää parhaissa tapauksessa sen päiviltä, on luonnetta ihan tarpeeksi ainakin meille. Rottia se tappaa ohimennen saunanpolulla sekunnissa, nimimerkillä on nähty.... mihin se hyppäs ... aha jaa siinä on rott... kuollu rotta... No nämä on makuasioita joista ei voi kiistellä. Kova luonto noilla kyseisillä pikku rakeilla vaan on |
PL 10.03.2006 22:00:18 | |
---|
Rottia se tappaa ohimennen saunanpolulla sekunnissa, nimimerkillä on nähty.... mihin se hyppäs ... aha jaa siinä on rott... kuollu rotta...
Tuota meidän australianpaimenkoirakin tuppaa tekemään, nöffi leikkii metsähiirten ja muiden pikkuisten kanssa mutta ei tapa niitä. |
paice60 10.03.2006 23:14:30 | |
---|
Aiheeseen palataksemme meillä on taloyhtiön sauna joka lämpiää meille perjantaisin klo 18-19 eli aina ei pääse. Mutta köyhällä ei ole varaa valita. Ajattelenko....siis olenko? |
vanhami 10.03.2006 23:27:41 | |
---|
Tuln justiin saunasta ja tässä riippakellit heiluen juon bisseä ja jäähdyttelen mun omassa äänieristyskopissa. Sauna on poikaa ( ja bisukka) |
baron 11.03.2006 01:02:34 | |
---|
Tuln justiin saunasta ja tässä riippakellit heiluen juon bisseä ja jäähdyttelen mun omassa äänieristyskopissa. Sauna on poikaa ( ja bisukka) Mä oon tykännyt palveluskoiraroduista (tää ei oo mitään kritiikkiä niitä kohtaan, jotka tykkää muunlaisista) Musta on kiva koiran kanssa opetella palveluskoiratemppuja ja ihan selvästi koirastakin se on ollut kivaa. Mulla on ollut Belgian paimenkoira, Groenendal varianttia. Mun seuraava haave on pikimusta saksanpaimenkoira. Pitäisi löytää sellainen tyttöystävä, joka hoitaa sitä silloin kun oon keikoilla. My name is Baron, Sir Baron. |