half 05.03.2006 18:45:26 | |
---|
Mulla iski eilen. Ensimmäisen setin aikana alkoin tuntua perin ikävältä. Ei ollut loppuiltakaan mukava. Tauolla sanoin pojille, etteivät ihmettele, jos jossain vaiheessa häivyn kesken soiton. Onneksi ei ollut kuitenkaan pahinta laatua. Toisaalta olisihan sekin ollut kokemus, kun olisin kesken häävalssin vetäissyt laatat parketille. - G- Jouduin kerran ryntäämään kesken biisin tanssilavan pihalle oksentamaan kauheassa kankkusessa, kun en ollut lääkinnyt tautia oikein. Siinä sitten yökkäilin turakaisten ihaillessa sulavaa tyyliäni. Sitten juoksin takaisin lauteille ja jatkoin pokkana biisiä. En ole tästä mitenkään ylpeä, mutta se nuoruus. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
humppahanuristi 05.03.2006 18:56:21 | |
---|
Ei kai Iso Jussille. tai Humppa hanuristiille jäänyt varpaat alle, tahditon aamun avaus täältä päin.
Nyt meni jo yli hanuristin ymmärryksen. Ei minulla varpaat jääny minkään alle, ainakaan tänään. Ilonpilaaja |
Sandy 05.03.2006 19:01:54 | |
---|
Aika hyvää keskustelua täällä taas käynnissä! Tässä kohtaa open ominaisuudessa täytyy vaan Ilelle sanoa, että suomen kielioppia vois vielä vähän opiskella. Välillä tosi suuria vaikeuksia saada selkoa viestien sisällöstä... Liekö vaan ongelma omassa sisälukutaidossa? Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
ninmari 05.03.2006 19:17:47 | |
---|
Aika hyvää keskustelua täällä taas käynnissä! Tässä kohtaa open ominaisuudessa täytyy vaan Ilelle sanoa, että suomen kielioppia vois vielä vähän opiskella. Välillä tosi suuria vaikeuksia saada selkoa viestien sisällöstä... Liekö vaan ongelma omassa sisälukutaidossa? Opelle komp..;-) + En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
EP 05.03.2006 19:21:41 (muokattu 05.03.2006 19:24:25) | |
---|
Mäkin oon OMB eli Setä, jakkara, haitari ja kossupullo. Ei äänentoistoa. Soitan aika huonosti, mutta kukaan ei uskalla tulla sanomaan sitä, kun mä oon niin riskin ja vihaisen näköinen. Keikkoja n. 3-4-vuodessa, useinmiten vähemmän. Kvartetti sulla sitte on! 8) |
ÄM 05.03.2006 22:21:37 | |
---|
Mulla iski eilen. Ensimmäisen setin aikana alkoin tuntua perin ikävältä. Ei ollut loppuiltakaan mukava. Tauolla sanoin pojille, etteivät ihmettele, jos jossain vaiheessa häivyn kesken soiton. Onneksi ei ollut kuitenkaan pahinta laatua. Toisaalta olisihan sekin ollut kokemus, kun olisin kesken häävalssin vetäissyt laatat parketille. - G- Kerran tykitin Espaltalta kohti Ravintola Kaivohuonetta keikalle vatsa kuralla. Poliisit pysäytti just ennen Kaivohuoneen risteystä. Yritin siinä selittää, että nyt ei vaan ehdi pysähtymään, että on pakko ehtiä vessaan ja jos ruvetaan nyt jotain sakkolappua rustaamaan, niin joudun käyttämään sitä pyyhkimiseen. No ne sano sitten, että mene, että me odotetaan parkkipaikalla ja tulet sitten istunnon jälkeen selvittämään homman. No siitä sitten kaahasin Kaivohuoneen pihaan ja syöksyin vessaan istumaan, toivoen, että ne antais mennä läpi sormien, kun oli ihan "oikea" syykin. Mutta ei perkele, kyllä ne vaan lapun kirjoitti. Itse keikka meni ihan OK, aina tauolla tyhjentäen. Täytyis hoitaa pönttö rumpujakkaraks, niin ei olis mitään ongelmia. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
riff 05.03.2006 22:22:05 (muokattu 05.03.2006 22:22:16) | |
---|
Kusipitsan gramex taitaa olla Riffillä, se on Jalostajan jauhelihaeinespizza mikroaaltouunissa pikkusen ylikypäksi paahdettu,
Saarioisten. Selvä mies ei sisulle haise! |
poppamies 05.03.2006 22:35:37 | |
---|
+++ Tummelia vielä vaipoissa hänellä. Tummelista en tiedä mitään. Taitaa olla joku tavara mitä käytätte siellä maalla...vaipoistakaan en muista mitään, liittyvät pikemminkin sinun lähimenneisyyteen. G-strings are for strippers |
isojussi 05.03.2006 22:58:40 | |
---|
Tummelista en tiedä mitään. Taitaa olla joku tavara mitä käytätte siellä maalla... On muuten helvetin kätevä, antiseptinen rasva moneen paikkaan vaipoistakaan en muista mitään, liittyvät pikemminkin sinun lähimenneisyyteen. Eikös poppiksella oo mukulia? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
poppamies 05.03.2006 23:07:18 | |
---|
On muuten helvetin kätevä, antiseptinen rasva moneen paikkaan
Eikös poppiksella oo mukulia? Meinas unohtua. Vaihdoin tosiaan pojalle vaipat 1975. G-strings are for strippers |
isojussi 05.03.2006 23:10:01 | |
---|
Meinas unohtua. Vaihdoin tosiaan pojalle vaipat 1975. Noni - ei semmosta voi unohtaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Ilkkaolavi 06.03.2006 09:43:01 | |
---|
Huomenta humppaveikot. Fairlane on perinnetietoista rokkia rämistelevä ryhmä joka vaikutta keskisuomessa, kasasattu 90-luvun alkupuolella. Työpaikkaa siitä ei ole tullut, mutta lisäansioita se toi tuolla aktiivisella kaudellaan. Miehistön vaihdosten myötä toiminta on seestynyt viime vuosina, mutta ryhmä kaivetaan naftaliinista aina aika-ajoin. Kyllä meillä oli selvä linja noitten palkkioiden suhteen jo tuolloin, tietty minimi josta ei tingitty. Jos ei saatu keikka myytyä, niin syytä oli kyllä haettava muualta kuin hinnasta. Jotenkin minulle on tullut sellainen fiilis että voisi tota huttu osastookin kokeilla, jos vielä löytäs "alan miehen" siihen liidaamaan, sais homman vaivattomammin liikkeelle. Tiedä sitten, mutta niin kuin hengessä mukana. |
KoskPaavo 06.03.2006 11:48:40 | |
---|
Huomenta humppaveikot. Fairlane on perinnetietoista rokkia rämistelevä ryhmä joka vaikutta keskisuomessa, kasasattu 90-luvun alkupuolella. Työpaikkaa siitä ei ole tullut, mutta lisäansioita se toi tuolla aktiivisella kaudellaan. Miehistön vaihdosten myötä toiminta on seestynyt viime vuosina, mutta ryhmä kaivetaan naftaliinista aina aika-ajoin. Kyllä meillä oli selvä linja noitten palkkioiden suhteen jo tuolloin, tietty minimi josta ei tingitty. Jos ei saatu keikka myytyä, niin syytä oli kyllä haettava muualta kuin hinnasta. Jotenkin minulle on tullut sellainen fiilis että voisi tota huttu osastookin kokeilla, jos vielä löytäs "alan miehen" siihen liidaamaan, sais homman vaivattomammin liikkeelle. Tiedä sitten, mutta niin kuin hengessä mukana. Ei sellaisia "alan miehiä" ole joka "homman sais vaivattomasti liikkeelle".Mutta hyvä että olet hengessä mukana. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 06.03.2006 12:02:43 | |
---|
... jos vielä löytäs "alan miehen" siihen liidaamaan, sais homman vaivattomammin liikkeelle... Minkälaisesta liidauksesta olis kyse? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 06.03.2006 12:15:35 | |
---|
Ei sellaisia "alan miehiä" ole joka "homman sais vaivattomasti liikkeelle".Mutta hyvä että olet hengessä mukana. Niin, kyllä se pitää ihan itse pistää liikkeelle ja olla aktiivinen. |
Ukko 06.03.2006 17:09:24 | |
---|
Minkälaisesta liidauksesta olis kyse? Ekkai sää ny vaan liimataiseks meinaa :/ |
KoskPaavo 06.03.2006 17:33:15 | |
---|
Ekkai sää ny vaan liimataiseks meinaa :/ "Fairlane" - nimi on ainakin muutettava, vaikka "Amazing RaGe" Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
EP 06.03.2006 17:42:53 | |
---|
"Fairlane" - nimi on ainakin muutettava, vaikka "Amazing RaGe" Tai "Fairylady".. |
poppamies 06.03.2006 18:01:54 | |
---|
"Fairlane" - nimi on ainakin muutettava, vaikka "Amazing RaGe" Fairlane on hyvä nimi. Sopisi vain vielä paremmin rautalankabändille. Minulle ainakin tulee mieleen 60-luvun "Ford Fairlane 500" G-strings are for strippers |
Sertzo S 06.03.2006 18:03:11 | |
---|
Fairlane on hyvä nimi. Sopisi vain vielä paremmin rautalankabändille. Minulle ainakin tulee mieleen 60-luvun "Ford Fairlane 500" Oli meillä mm. keikka-autona 70-luvun alussa eräällä tanssipändillä. |