Ukko 21.04.2006 21:35:20 | |
---|
Ei taida sellaista pitkää tikkua olla, jolla tää nyt saataisiin ratkaistuksi.... Nyt hukkasit jotain olennaista. Mun mielipide tuli jo selkeästi esille ;) No ei, oikeasti. Morse on aika tekninen velho. Jotenkin tunne jää vain puuttumaan. Moorekin on aika velho soittamaan ja tekemään biisejä. ja tunnekin on mukana. Ja Nugent, äijä on melkein kuin J. Hendrix, eli elää soittonsa mukana kuten Moorekin mutta on lisäksi aivan kahko tapaus mistä lisäpisteitä. Tämä tietysti vain minun mielipiteenäni :) |
jjussila 21.04.2006 21:45:39 (muokattu 21.04.2006 21:46:17) | |
---|
Nyt hukkasit jotain olennaista. Mun mielipide tuli jo selkeästi esille ;) No ei, oikeasti. Morse on aika tekninen velho. Jotenkin tunne jää vain puuttumaan. Moorekin on aika velho soittamaan ja tekemään biisejä. ja tunnekin on mukana. Ja Nugent, äijä on melkein kuin J. Hendrix, eli elää soittonsa mukana kuten Moorekin mutta on lisäksi aivan kahko tapaus mistä lisäpisteitä. Tämä tietysti vain minun mielipiteenäni :) No, en todellakaan vedä mielipidettäni pois, se pitkä tikku (kriteeri, jolla arvosteltais): mites sellainen voitais valita; jokaisella mainituista on maneerinsa, tekninen osaamisensa, luovuutensa, hulluutensa tms. jokainen arvostakoon asioita omalla tavallaan: absoluutista totuutta ei löydy .. ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
Lapis 22.04.2006 10:26:58 | |
---|
Mäpäs sain vapaaliput kaverien kanssa Garyn keikalle. Hähää! |
jon lord 22.04.2006 11:18:29 | |
---|
Kyllä Moore on hyvä mutta Steve Morse on vielä parempi. Ainakin sillä live DVD:llä Morse pilasi When Blind Man Criesin intron totaalisesti. Ei aina tarvi näyttää 8 tahdissa kaikkea mitä osaa. Se kyllä komppaa tanakammin kuin Blackmore ( eihän musta riku oikeastaan edes kompannut ) mutta soolot on paljon mielikuvituksettomampia kuin "Rikulla" mutta näähän on aina hekilökohtaisia mielipiteitä eiks niin?? Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 22.04.2006 13:08:15 | |
---|
Ainakin sillä live DVD:llä Morse pilasi When Blind Man Criesin intron totaalisesti. Ei aina tarvi näyttää 8 tahdissa kaikkea mitä osaa. Se kyllä komppaa tanakammin kuin Blackmore ( eihän musta riku oikeastaan edes kompannut ) mutta soolot on paljon mielikuvituksettomampia kuin "Rikulla" mutta näähän on aina hekilökohtaisia mielipiteitä eiks niin?? Soolossa pitää olla jotain sisältöä mukana eikä pelkkää tekniikan esittämistä. Ja Rikulla on enemmän sitä sisältöä. Esim George Harrison, eihän sillä ollut koskaan mitään tarvetta näyttää kaikille kuinka paljon ja nopeasti osaa soittaa. Soitto oli osa biisiä eikä mitään hekumointia. Sama Jeff Lynnellä. Taitoa riittää mutta soitto sovitettiin biisiin eikä biisiä soittoon ( ota tästä nyt sitten selvää ). |
jon lord 22.04.2006 16:00:18 | |
---|
Soolossa pitää olla jotain sisältöä mukana eikä pelkkää tekniikan esittämistä. Ja Rikulla on enemmän sitä sisältöä. Esim George Harrison, eihän sillä ollut koskaan mitään tarvetta näyttää kaikille kuinka paljon ja nopeasti osaa soittaa. Soitto oli osa biisiä eikä mitään hekumointia. Sama Jeff Lynnellä. Taitoa riittää mutta soitto sovitettiin biisiin eikä biisiä soittoon ( ota tästä nyt sitten selvää ). Nyt tuli ukolle plussaa++ Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 24.04.2006 11:46:22 | |
---|
Tää asia on helppo ratkaista. Ammutaan kaikki joilla on eriävä (minun kanssa) mielipide ,haulikolla. Ajattelenko....siis olenko? |
AnselmiMaa 24.04.2006 11:52:50 | |
---|
Tää asia on helppo ratkaista. Ammutaan kaikki joilla on eriävä (minun kanssa) mielipide ,haulikolla. Oon samaa mieltä, siis sun kanssa!!! ;) Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa. |
paice60 24.04.2006 11:53:37 | |
---|
Oon samaa mieltä, siis sun kanssa!!! ;) Hyvä. ainakin sä selviät! :) Ajattelenko....siis olenko? |
AnselmiMaa 24.04.2006 11:54:55 | |
---|
Hyvä. ainakin sä selviät! :) Yess! Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa. |
Tankero 24.04.2006 14:29:11 | |
---|
Tää asia on helppo ratkaista. Ammutaan kaikki joilla on eriävä (minun kanssa) mielipide ,haulikolla. Voin lainata haulikkoa. Varmasti, vissiin. |
jjussila 24.04.2006 14:38:59 | |
---|
Voin lainata haulikkoa. Hädässä ystävä tunnetaan... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
Ukko 24.04.2006 16:25:36 | |
---|
Hyvä. ainakin sä selviät! :) Entä jos joku ampuu takaisin :( |
paice60 24.04.2006 18:16:06 | |
---|
Entä jos joku ampuu takaisin :( Pitää olla nopeampi. Ajattelenko....siis olenko? |
Tankero 25.04.2006 17:26:56 | |
---|
Entä jos joku ampuu takaisin :( Iltapäivälehdet saa hyvät lööpit: HUMPANLYÖJÄJENGIT TULITAISTELUSSA! Kahakan osapuolina olivat pahamaineiset Helvetin Humppaajat ja Humpidos-jengit. Ammuskelun syy oli ilmeisesti reviirijaossa. Kumpi jengi pääsee vetämään Elevaaran paikkoihin. Toisen jengin keikkapaku, Ford Transit vm -88 vioittui tulituksessa. Varmasti, vissiin. |
jon lord 25.04.2006 17:28:42 | |
---|
Iltapäivälehdet saa hyvät lööpit: HUMPANLYÖJÄJENGIT TULITAISTELUSSA! Kahakan osapuolina olivat pahamaineiset Helvetin Humppaajat ja Humpidos-jengit. Ammuskelun syy oli ilmeisesti reviirijaossa. Kumpi jengi pääsee vetämään Elevaaran paikkoihin. Toisen jengin keikkapaku, Ford Transit vm -88 vioittui tulituksessa. You make my day!! Hah haaaaa... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tankero 25.04.2006 17:30:03 | |
---|
You make my day!! Hah haaaaa... No hyvä, että jotain hyvää tällekin päivälle. :) Varmasti, vissiin. |
Ukko 25.04.2006 18:33:52 | |
---|
Kahakan osapuolina olivat pahamaineiset Helvetin Humppaajat ja Humpidos-jengit. Ammuskelun syy oli ilmeisesti reviirijaossa. Kumpi jengi pääsee vetämään Elevaaran paikkoihin. Toisen jengin keikkapaku, Ford Transit vm -88 vioittui tulituksessa. Onko Helvetin Humppaajilla nahkarotsin selässä viisirivisen kuva ja Humpidos-jengiläisillä Argentiinalainen bandeon ? |
jon lord 25.04.2006 18:51:50 | |
---|
Onko Helvetin Humppaajilla nahkarotsin selässä viisirivisen kuva ja Humpidos-jengiläisillä Argentiinalainen bandeon ? Ei kun Maaret & Hyväkkäät keikka juliste. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 25.04.2006 18:57:45 | |
---|
Ei kun Maaret & Hyväkkäät keikka juliste. Se herättää kauhua :( |