Aihe: Taas uskomaton ennakkotapaus
1 2 3 4 5 6
manjaana
28.02.2006 18:23:19
Äh, se sähköposti tuli duuniin, oliks se joku Satumaa tai sinnepäin.

Tämä ilmeisestikin...

http://www.elisanet.fi/satumaa.tanssiyhtye/satumaa.htm
nopia saapuilija....
baron
28.02.2006 18:24:04

Tämä ilmeisestikin...

Mä editoin mun viestiä tätä lukematta.
My name is Baron, Sir Baron.
manjaana
28.02.2006 18:28:19
Mä editoin mun viestiä tätä lukematta.

Jou, ja ihan sitten samoille sekunneille... ;o)
nopia saapuilija....
mr.muzak
28.02.2006 18:30:13
Aika mahtava orkka...Setit ja kaikki oli esillä. Totesin hiljaa mielessäni että ei mee mullakaan hyvin kun en löytänyt ku pari biisiä noista joita en olis joskus keikalla soittanut..
ninmari
28.02.2006 18:34:05
Aika mahtava orkka...Setit ja kaikki oli esillä. Totesin hiljaa mielessäni että ei mee mullakaan hyvin kun en löytänyt ku pari biisiä noista joita en olis joskus keikalla soittanut..

Samma på svenska..
Voisi kyllä olla enemmän kuin ahdistavaa, jos olisi noin tarkkaan päätetty mitä missäkin kohtaa soitetaan..
Alkaa nimittäin muistuttaa liukuhihnatyötä jossain tehdashallissa..;-)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
mr.muzak
28.02.2006 18:36:52
Samma på svenska..
Voisi kyllä olla enemmän kuin ahdistavaa, jos olisi noin tarkkaan päätetty mitä missäkin kohtaa soitetaan..

Ja siitähän humpansoittaminen on kaukana! hoho
Ukko
28.02.2006 18:48:16

Ei taida olla harvinaista tuo biisilistan orjallinen noudattaminen. Ja sitten kun pistetään väliin joku oudompi biisi, on loppusetti sekaisin kun kukaan ei tiedä missä mennään ;)
Lennu
28.02.2006 18:48:19

Samma på svenska..

Tolla hinnalla on ihan hyvä, että mitään ei tarvii räätälöidä erikseen. Sen kun lähtee vaikka päivän varotusajalla, jos ei oo muutakaan tekemistä.

Jos Nokia maksaa tuon 600€ firman bileistään, niin saisi mun puolesta jäädä ilman bändiä.
ninmari
28.02.2006 18:50:59
Ja siitähän humpansoittaminen on kaukana! hoho

Asioita voi tehdä monella lailla.Tylsästi tai sitten erittäin tylsästi.Tai sitten onnistuu tekemään tylsästä hauskaa.Se on ihan miten sen ottaa..hoho.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
omarklah
28.02.2006 19:04:01

Jos Nokia maksaa tuon 600€ firman bileistään, niin saisi mun puolesta jäädä ilman bändiä.

Tuskin Voutilainen ja Koivuniemi on tuolla lähteneet...
Mutta miksei Nokiakin ottaisi, jos halvalla saa...
Tää sit sanois tälleen...
poppamies
28.02.2006 19:05:06

Annappa osoite, niin apua tarvitessa neuvotellaan.

No yks mopomies tulee tässä vielä mieleen. Arsi Harju. Tunnetko? Oisko riittävästi papua tuhon hommaan. Ainakin pyörä löytyy.
G-strings are for strippers
EP
28.02.2006 19:06:25
Tuskin Voutilainen ja Koivuniemi on tuolla lähteneet...
Mutta miksei Nokiakin ottaisi, jos halvalla saa...

Nokiallakin on erilaisia bileitä! 8))
omarklah
28.02.2006 19:06:49

Nokiallakin on erilaisia bileitä! 8))

Näin juuri :o)
Tää sit sanois tälleen...
Lennu
28.02.2006 19:07:54

Asioita voi tehdä monella lailla.Tylsästi tai sitten erittäin tylsästi.Tai sitten onnistuu tekemään tylsästä hauskaa.Se on ihan miten sen ottaa..hoho.

No ei se nyt kovin hauskaa ole, kun vedetään ihan ilman johtolankaa (mappien pläräämistä edestakaisin.) Se on hauskaa, kun pääsee mahdollisimman vähällä työllä ja stressillä.
uruttaja
28.02.2006 19:24:53 (muokattu 28.02.2006 19:26:54)

Mä otan tuon bändin mun mökinpihalle soittamaan nuo setit läpi tolla kuudellasadalla. Voi pässin pallit mitä umpipaskaa tuolla voi ollakkaan. Ja vielä nimeltään Satumaa. Hhhuh. Varmaan tosi hyvä orkka. yksi varma keikka ens keväälle, mun mökillä....HOHO.

Vai mites Isoj kommentoi tohon hintaan.

EDIT. Kotisivujen perusteella eivät ole saaneet edes kuudellasadalla myytyä yhtään keikkaa...Ja verot maksetaan aivan varmasti.
EP
28.02.2006 19:28:35 (muokattu 28.02.2006 19:29:17)
Mä otan tuon bändin mun mökinpihalle soittamaan nuo setit läpi tolla kuudellasadalla. Voi pässin pallit mitä umpipaskaa tuolla voi ollakkaan. Ja vielä nimeltään Satumaa. Hhhuh. Varmaan tosi hyvä orkka. yksi varma keikka ens keväälle, mun mökillä....HOHO.

EDIT. Kotisivujen perusteella eivät ole saaneet edes kuudellasadalla myytyä yhtään keikkaa...Ja verot maksetaan aivan varmasti.

Voi olla ihan hyväkin porukka, ennemmin kannattas miettiä syitä, että mistä johtuu kun noin "halvalla" pitää tehdä?
uruttaja
28.02.2006 19:31:13
Voi olla ihan hyväkin porukka, ennemmin kannattas miettiä syitä, että mistä johtuu kun noin halvalla pitää tehdä?

Ei voi olla hyvä porukka. Varmaan tarvitse polkea hintoja sen takia kun ns. oikealla hinnalla ei ole markkinoita. Vai oletko ellipellinen joskus tavannut hyvän ja halvan bändin. Kyllä hinta on signaali ostajalle.

Kummanhan Nokian, Pekan vai Eskon. bileissä ne on soittaneet.

Ihan tavalliset bändit laskuttaa ihan toisenlaisia hintoja Nokia OYJ:N bileistä.
mr.muzak
28.02.2006 19:32:43

Hoho, pitäisköhän tehdä sellanen kesäloma että hoitais ton sarjan bändejä soittamaan mökille ja ottais ite kavereiden kanssa siinä olutta ja makkaraa ja huutelis toivebiisejä orkalle!:) 600e ei olis paha!
mr.muzak
28.02.2006 19:34:01
Ei voi olla hyvä porukka. Varmaan tarvitse polkea hintoja sen takia kun ns. oikealla hinnalla ei ole markkinoita. Vai oletko ellipellinen joskus tavannut hyvän ja halvan bändin. Kyllä hinta on signaali ostajalle.

Kummanhan Nokian, Pekan vai Eskon. bileissä ne on soittaneet.

Ihan tavalliset bändit laskuttaa ihan toisenlaisia hintoja Nokia OYJ:N bileistä.

Mä oon ollu ainakin kerran nokian bileissä, laskutus hinta kvartetilta 3200euroa. Jos toi 600e bändi on hyvä niin mehän oltiin ihan kuninkaita sit!
v_m_kangas
28.02.2006 19:39:32

Tämä ilmeisestikin...

Pojjaat ei taida tietääkään, että täällä Patelan kulmillakin pyörii samalla nimellä orkka solistinaan Tarmo Teräs :) Soittelevat rautaisissa tunnelmissa eläkeläisten sunnuntaipäivähumpissa. Olihan niillä oikein kolmen illan veto paikallisessa kuppilassakin, mutta voi...niinhän siinä sitten kävi, että ensimmäisen illan jälkeen olikin kuitenkin tarmokas kamojen pois roudaus ja taas tarvittiin tuuraajabändejä.
Humppaa tai soita humppaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)