Aihe: Koskee ja kääntää vatsaa
1 2 3 4 5
jjussila
27.02.2006 12:17:36
Kuuluiko ääniä ja näkyikö liskoja?

Eiks oo kliffa fiilis, kun koko yön heittää Hitchcokkia uniin..rainat vaan paranevat kun yö etenee...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
EP
27.02.2006 12:21:32 (muokattu 27.02.2006 12:22:04)
Kuuluiko ääniä ja näkyikö liskoja?

Joku "ammattilainen" kertoi joskus, että kannattaa juoda joka päivä, niin ei tuu tuollaista mielentilaa.
Ja jos sattuu nukahtaan niin pitää vaan huolen, että kun herää niin on pullo käden ulottuvilla. 8)
Sertzo S
27.02.2006 12:23:24
Mä näin viimeyönä käärmeitä ja sorsia vasta kuoriutuneine poikueineen. Mitähän nuokin meinaa prle?
pekkajau
27.02.2006 12:29:10 (muokattu 27.02.2006 12:29:43)
Tämä on taas vanhaa kamaa...

Kylässä oli mustalaisnainen joka osasi ennustaa unista. No sen luokse tuli yksi isäntä ja sanoi nähneensä unessa paljon heiniä eli oli ollut heinäladossa joka oli oli ollut täynnä hyvää kuivaa heinää ja kertoi niissä peppuroineensa hikeen asti! No mustalaisnainen tuumi"Kuule jos sien heinist unta näät niin siul on kuolema tulossa kyllään!" No isäntä säikähti ja alko perumaan puheitaan ja tuumi:"No kun minä tarkemmin muistelen niin eipä heiniä ollutkaan... vuan ne olikiin olkia!" Siihen tuumi Veera:"Se on siul tiijossa sitä liukkampi lähtö vuan sillon!"
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
27.02.2006 12:32:22

Kylässä oli mustalaisnainen joka osasi ennustaa unista. No sen luokse tuli yksi isäntä ja sanoi nähneensä unessa paljon heiniä eli oli ollut heinäladossa joka oli oli ollut täynnä hyvää kuivaa heinää ja kertoi niissä peppuroineensa hikeen asti! No mustalaisnainen tuumi"Kuule jos sien heinist unta näät niin siul on kuolema tulossa kyllään!" No isäntä säikähti ja alko perumaan puheitaan ja tuumi:"No kun minä tarkemmin muistelen niin eipä heiniä ollutkaan... vuan ne olikiin olkia!" Siihen tuumi Veera:"Se on siul tiijossa sitä liukkampi lähtö vuan sillon!"

HAAAAAAAHhhh!!!!! Sait plussan, ääneen nauroin. :)
KoskPaavo
27.02.2006 12:36:34
Mä nään vähintään kerran kuussa sellaisen unen missä olen menossa keikalle ja myöhästyn tai unohdan jotain. Toissayönä olin muka Lahden Seurahuoneella mutta kengät oli unohtuneet .
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Sertzo S
27.02.2006 12:38:33
Mä nään vähintään kerran kuussa sellaisen unen missä olen menossa keikalle ja myöhästyn tai unohdan jotain. Toissayönä olin muka Lahden Seurahuoneella mutta kengät oli unohtuneet .

Et sentään ollut alasti? ;)
baron
27.02.2006 12:38:35

Tää on tosi juttu.
Joku uskomus on, että jos näkee jonkun peltoa kyntävän, niin kyntäjä kuolee.
No, mökkinaapuri oli nähnyt naapurinisännän kyntävän ja unen ennustus toteutui: Naapurin isäntä kuoli!
Tosin siihen kului 30 vuotta.
My name is Baron, Sir Baron.
Tankero
27.02.2006 12:47:43
Tää on tosi juttu.
Joku uskomus on, että jos näkee jonkun peltoa kyntävän, niin kyntäjä kuolee.
No, mökkinaapuri oli nähnyt naapurinisännän kyntävän ja unen ennustus toteutui: Naapurin isäntä kuoli!
Tosin siihen kului 30 vuotta.

Tuohan on yhtä tehokas kuin Tutankhamonin kirous.
Varmasti, vissiin.
AnselmiMaa
27.02.2006 13:07:26
Tuohan on yhtä tehokas kuin Tutankhamonin kirous.

Heh.. Tai vastaavasti meidän naapurin äijän "kirous". Se huusi mulle, että vielä susta henki lähtee. Minä huusin takasin että lähtee lähtee, mutta ei vielä ja viskasin kivellä äijää jalkaan. Sillä kertaa lähti naapurin äijä, ei kenenkään henki.
Persettä polkuhintaan.
Tankero
27.02.2006 14:11:24
Heh.. Tai vastaavasti meidän naapurin äijän "kirous". Se huusi mulle, että vielä susta henki lähtee. Minä huusin takasin että lähtee lähtee, mutta ei vielä ja viskasin kivellä äijää jalkaan. Sillä kertaa lähti naapurin äijä, ei kenenkään henki.

Toisaalta Lenininmuumion kirous on ollut paljon vahvempi kuin esim Tutankhamonin kirous. Miljoonat Lenininmuumion nähneet on kuolleet.
On myös tosi säälittävää, että on näitä jotka uskoo näihin kirousjuttuihin.
Varmasti, vissiin.
half
27.02.2006 14:54:28
Mä näin viimeyönä käärmeitä ja sorsia vasta kuoriutuneine poikueineen. Mitähän nuokin meinaa prle?

Höh. Tietysti sitä, että vappuna sataa räntää.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
R.Syke
27.02.2006 15:10:02 (muokattu 27.02.2006 15:11:18)
Näen joskus unta, että soitan väärin. Kun herään, kysymyksessä onkin livetilanne. Prh.

Ja jos kissa syö tammikuussa ruohoa, se tietää edelleenkin kosmotologien ennustusten mukaan lumisaetta.

Oliko kosmotologi oikein?
asdfg
27.02.2006 15:18:11
Näen joskus unta, että soitan väärin. Kun herään, kysymyksessä onkin livetilanne. Prh.

Ja jos kissa syö tammikuussa ruohoa, se tietää edelleenkin kosmotologien ennustusten mukaan lumisaetta.

Oliko kosmotologi oikein?

Näin googletin:
"Maailmankaikkeuden rakennetta, kehitystä ja alkuperää tutkiva tiedemies on kosmologi"

Siis astrologi ja kosmologi, aivan kuten astronautti ja kosmonautti.
AnselmiMaa
27.02.2006 15:20:17
Näin googletin:
"Maailmankaikkeuden rakennetta, kehitystä ja alkuperää tutkiva tiedemies on kosmologi"

Siis astrologi ja kosmologi, aivan kuten astronautti ja kosmonautti.

astrokosmologi.
Persettä polkuhintaan.
BigPapa
27.02.2006 15:23:04 (muokattu 27.02.2006 15:25:18)

astrokosmologi.

Kuubalaiset castrologi ja castronautti sekä castroitu....castronomi....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
R.Syke
27.02.2006 15:23:53 (muokattu 27.02.2006 15:26:14)
astrokosmologi.

Venäläinen nautti!

Tää on tätä jälkikrapulaisen viiltävää oivallusta.

'Sitaatti, tuo älyn säihkyvä korvike'

...sanoi J. Virtanen kerran levyraadissa. Sen jälkeen ostin 'Suuren sitaattisanakirjan'
asdfg
27.02.2006 15:25:34
Kuubalaiset castrologi ja castronautti sekä castroitu....

Voihan estrogeeni ja kosmetologi, nyt rupesi vääntämään vatsaa...
AnselmiMaa
27.02.2006 15:26:22

paskaloginomiaa..
Persettä polkuhintaan.
R.Syke
27.02.2006 15:28:13 (muokattu 27.02.2006 15:29:14)

Korjasin oloa juomalla yhteen pötköön neljä Perryä. Hengittämättä. Kun vedin henkeä, huomasin että tuli nälkä.

Siispä uuniin piparjuurikalaa ja lohkoperunoita. Kyytipojaksi kaheksan Lapin Kultaa ja maanantai ei mittään!

Pankaa paremmaksi. Tähän huomautan tietysti, että olen talvilomalla, enkä virastossa nettisurfailemassa. HOHO:
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)