kuunsirppi 19.02.2006 00:58:59 | |
---|
....ai mää vai...siis saan miehen kyyneliin....no ihan varmaan saan....:o) mitä mää tommosia oon menny kirjottaan...juovuspäis tietysti, ku näkyy olevan keskiviikkoehtoon kirjotuksia....voivoi! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Sertzo S 19.02.2006 08:37:35 | |
---|
mitä mää tommosia oon menny kirjottaan...juovuspäis tietysti, ku näkyy olevan keskiviikkoehtoon kirjotuksia....voivoi! Jaa, että juopumuksen syyksikö sitä taas kaikki pannaan, mokomakin miestenitkettäjä. ;) |
R.Syke 19.02.2006 08:50:39 | |
---|
Jaa, että juopumuksen syyksikö sitä taas kaikki pannaan, mokomakin miestenitkettäjä. ;) Täällä on koolla mahtava pari: naistennaurattaja ja miestenitkettäjä' Itse olen leskien ja orpojen turva. |
Sperde 19.02.2006 12:32:38 | |
---|
HOHO! Makuasia,sano Musti ku muniaan nuoli :-) P.S Ehkä se ois kuulostanut paremmalta jos oisin soittanut oikein :-) Meijän Musti lipoo hymyssä suin. Joo, siinä 7th Avenuen arrissa on semmonen paha kaksääninen maj 7-henkinen skittapudotus, on kuulemma jäänyt monelta tuuraajalta tulematta:), se skittajuttu siis... |
kuunsirppi 19.02.2006 13:09:47 (muokattu 19.02.2006 13:10:06) | |
---|
Jaa, että juopumuksen syyksikö sitä taas kaikki pannaan, mokomakin miestenitkettäjä. ;) :o)) Oon mä saanu montakin miestä kyllä itkeen Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
chromazone 19.02.2006 14:49:51 | |
---|
Joo, siinä 7th Avenuen arrissa on semmonen paha kaksääninen maj 7-henkinen skittapudotus, on kuulemma jäänyt monelta tuuraajalta tulematta:), se skittajuttu siis... Oon kuullu kans juttua siitä... mulla se kerran melkein meinas tulla, mutta sit tuli jotain... Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
M.i.k.key 19.02.2006 15:17:50 | |
---|
Oon kuullu kans juttua siitä... mulla se kerran melkein meinas tulla, mutta sit tuli jotain... Hoho, hyvä! Möllisty! |