isojussi 09.02.2006 23:23:05 | |
---|
Alkaaks tääkin pottuilusäikeeksi, eiks sen vois säästää aromiin? Tällä oli perrrrkele ihan muu tarkoitus. Mää puolustan tätä verissä päin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Martso 09.02.2006 23:23:15 | |
---|
No, ainakin sen, että huumoria pitää olla. Sorry, jos loukkasin. :( Ei mitään hätää. Taidan itte asiassa pikku hiljaa feidata tän tm:n, vaikka lähinnä pumppua onkin. En vaan pysy oikeen perässä enää. |
Martso 09.02.2006 23:24:26 | |
---|
Mutta kun ..... minkin olen..... Juhani..... Kaikkien tuon ikäluokan ihmisten toinen nimi on Juhani. Meillä oli bändissä kuulemmin jossain vaiheessa viiden topin toinen nimi Juhani. Revi siitä. Oot tusina-kamaa. :) |
EP 09.02.2006 23:24:44 | |
---|
Alkaaks tääkin pottuilusäikeeksi, eiks sen vois säästää aromiin? Nyt mä en ymmärrä sua baron, en minä aloittanut tätä, miks aina tartut vain minun sanomisiin? :( |
isojussi 09.02.2006 23:25:08 | |
---|
...Taidan itte asiassa pikku hiljaa feidata tän tm:n, vaikka lähinnä pumppua onkin. En vaan pysy oikeen perässä enää. No höpsistä. Tätä menoo mää taistelen yksin tuulimyllyjä vastaan. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
baron 09.02.2006 23:26:35 | |
---|
Nyt mä en ymmärrä sua baron, en minä aloittanut tätä, miks aina tartut vain minun sanomisiin? :( peace! My name is Baron, Sir Baron. |
EP 09.02.2006 23:26:37 | |
---|
No höpsistä. Tätä menoo mää taistelen yksin tuulimyllyjä vastaan. Myrskyn jälkeen.. on poutasää.. :) |
mack the knife 09.02.2006 23:26:50 | |
---|
Mikä täällä nyt tuli. En minäkään käsitä. Asiasta yritin puhua, sitten kävin tupakilla ja jo ollaan lyömässä. |
Martso 09.02.2006 23:29:00 | |
---|
Mikä täällä nyt tuli. En minäkään käsitä. Asiasta yritin puhua, sitten kävin tupakilla ja jo ollaan lyömässä. Emmie kettään lyö. Saattaa olla, että en piä minnään, mutta en vasiten rupia lyömään. Tää on vaan karannu liikaa johonki suuntaan. |
isojussi 09.02.2006 23:32:35 | |
---|
Ja nyt sitten palataan alkuperäiseen aiheeseen, tai saataan soittaa keskellä yötä . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Pasuunaa!!!! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 09.02.2006 23:32:41 | |
---|
Lopulta tulee joku... joka korjaa koko potin kolmella soinnulla ja kertomalla jostain typerästä kävelyretkestään jossain todella tylsässä kaupunginosassa! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
M-Juhana 09.02.2006 23:44:04 | |
---|
No höpsistä. Tätä menoo mää taistelen yksin tuulimyllyjä vastaan. Mää voin kompata, ihan vaan kaveripohjalta ! Mä muuten aloitin pianolla 5 vee ja kaikki unohtu, sit töissä yks helevetin pasunisti sai innostumaan soitosta omalta osaltaan uudelleen. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
poppamies 09.02.2006 23:44:13 | |
---|
Mikä täällä nyt tuli. En minäkään käsitä. Asiasta yritin puhua, sitten kävin tupakilla ja jo ollaan lyömässä. Minä oon kans aivan pihalla kuin yks lumikukko. Puhutaan techicsistä, 5+10v....Muzakista ja apupapeista ja vaikka mistä...Haluaako joku mennä kouluun vaiko ei kukaan halua kouluun, vaiko onko joku ollut väärässä koulussa vaiko ei missään koulussa vai mistä täällä oikein puhutaan, häh? G-strings are for strippers |
pekkajau 09.02.2006 23:47:24 | |
---|
Minä oon kans aivan pihalla kuin yks lumikukko. Puhutaan techicsistä, 5+10v....Muzakista ja apupapeista ja vaikka mistä...Haluaako joku mennä kouluun vaiko ei kukaan halua kouluun, vaiko onko joku ollut väärässä koulussa vaiko ei missään koulussa vai mistä täällä oikein puhutaan, häh? Kaikki haluaa soittamaan johonkin Seinähulluihin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Martso 09.02.2006 23:56:56 | |
---|
Kaikki haluaa soittamaan johonkin Seinähulluihin! Noni, sieltähän tuli piste tälle ja vielä mukavalta mieheltä. Son siinä. |
mr.muzak 10.02.2006 00:22:23 (muokattu 10.02.2006 00:23:54) | |
---|
mr.muzak: Kivan näkönen technicsi sulla..mullakin oli tollanen ku olin viis vee No ku toi Technics -3000 malli on 10vuotta vanha! 10 + 5 =15 Olet korkeintaan 15 -vuotias. 8) Huoh. No vastataan nyt sitten tähänkin. Se technics oli muistaakseni joku ax-7 tms. ja sen verran valehtelin että en ollut viis, silloin mulla oli serkun casio. Ysin vanhana sain tuon. Ja en mä taas ymmärrä yhtään mihin mun ikä liittyy..jos ei nyt taas jaksettais alkaa vääntää, kiitos. |
EP 10.02.2006 00:31:31 | |
---|
Huoh. No vastataan nyt sitten tähänkin. Se technics oli muistaakseni joku ax-7 tms. ja sen verran valehtelin että en ollut viis, silloin mulla oli serkun casio. Ysin vanhana sain tuon. Ja en mä taas ymmärrä yhtään mihin mun ikä liittyy..jos ei nyt taas jaksettais alkaa vääntää, kiitos. peace! :) |
WanhaWetäjä 10.02.2006 01:39:53 | |
---|
Itte asiassa minä olen WW lähempänä sinua kuin ikinä - koskien suhtautumista tähän touhuun ylipäätään. Mikäs ny....näitkö valon,koitko totuuden?Oikeesti...sulla on vielä kaikki edessä,mitä soittamiseen ja musiikkiin tulee,mä voisin lopettaa tähän paikkaan,nää jutut on todellakin nähty ja ne ei siitä miksikään muutu... No enivei...normaali kuviot,5 v pianotunneille...sitten lapsikuoroa7-10v,vuosi klarinettia(11 v)klassista kitaraa 12v.... 14 v eka rokkibändi... 19v ekat humppakeikat... 21 v eteenpäin soiton päällä+pari vuotta päämäärätöntä opiskelua keikkailun ohessa ;-) Ja edelleenkään en osaa yhtään mitään.... Ostan Casion kun täytän 50v... |
baron 10.02.2006 01:43:37 | |
---|
Ja edelleenkään en osaa yhtään mitään.... Kukas sitten muka osaa? My name is Baron, Sir Baron. |
mr.muzak 10.02.2006 01:46:44 | |
---|
Mikäs ny....näitkö valon,koitko totuuden?Oikeesti...sulla on vielä kaikki edessä,mitä soittamiseen ja musiikkiin tulee,mä voisin lopettaa tähän paikkaan,nää jutut on todellakin nähty ja ne ei siitä miksikään muutu... "Musiikki" pitää sisällään aika paljon muutakin kuin humppaa. Jos tarkoitit pelkästään tanssimusahommien lopettamista niin sitten ymmärrän lausuntosi. Suorastaan kannustan tekemään päätöksesi:) |