Aihe: kuumimmat dance hitit nyt
1 2 3 4 5 6 7
Eddy
07.02.2006 20:54:51
Ennen oli kirjekaverin-hakuilmoituksissa aina esim. Suosikissa ja Pellervossa maininta siinä ilmoituksen lopussa: "foto mukaan" tai "foto ois kiva yllätys"!

..."Ja rillipäät ja postimerkkien keräilijät älkööt vaivautuko!!!"
Koskettelen soittimia...
EP
07.02.2006 21:11:30
Ennen oli kirjekaverin-hakuilmoituksissa aina esim. Suosikissa ja Pellervossa maininta siinä ilmoituksen lopussa: "foto mukaan" tai "foto ois kiva yllätys"!

Hyi heleevetti, kaikkea sitä saa julkaista..Pervoo.. 8))
Tankero
08.02.2006 10:19:41

Niin ja harrastuksina useimmin joko ulkoilu ja pop tai lukeminen ja pop.
Varmasti, vissiin.
half
08.02.2006 11:00:43
..."Ja rillipäät ja postimerkkien keräilijät älkööt vaivautuko!!!"

Eikä ainakaan haitarin soittajat.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
R.Syke
08.02.2006 11:00:55
Moikka poppeliväki! Jytäterkkuja!
half
08.02.2006 11:02:52
Moikka poppeliväki! Jytäterkkuja!

Mikä puppeliväki ?
mack the knife
08.02.2006 11:10:27
Joo, sitä käytiin viime keikalla moneen kertaan toivomassa.
Eivät millään meinanneet jaksaa odottaa kun kerroin, että se tulee vasta kolmannessa setissä.

Perhana, sama meininki kuin yhdessä toisessa bändissä...
Älä Jmercy suutu. :)
Mitä siitä syntyykään, jos ottaa sieltä kolmannesta setistä biisin kesken kaiken. Sehän on aivan sekaisin. Minkä ihmeen sinne laittaa tilalle. Ja mistä setistä. Ja muistaako sen sitten, että sieltä toisesta on lainattu. Ja jos sinne kolmannen setin toisen parin kakkoseksi ei kerta kaikkiaan käy mikään muu. Ja entäs jos vahingossa kuitenkin spiikkaa sen uudestaan siellä oikealla paikallaan.
Ei, ei kannata tehdä uhkarohkeita muutoksia, siinä käy köpelösti.
KoskPaavo
08.02.2006 11:13:59
Siinä voi "Jampalliaian" tilalle lipsahtaa vaikka "Kellorokki."
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
half
08.02.2006 11:22:22
Siinä voi "Jampalliaian" tilalle lipsahtaa vaikka "Kellorokki."

Let´s Twist again.
AnselmiMaa
08.02.2006 11:48:28
Let´s Twist again.

Let´s Fist Again.
Join - ehkä en..
mack the knife
08.02.2006 11:51:12
Let´s Fist Again.

Huhhuh. Just katsoin yhden pikkupätkän fistingiä.
baron
08.02.2006 12:00:09

Perhana, sama meininki kuin yhdessä toisessa bändissä...
Älä Jmercy suutu. :)
Mitä siitä syntyykään, jos ottaa sieltä kolmannesta setistä biisin kesken kaiken. Sehän on aivan sekaisin. Minkä ihmeen sinne laittaa tilalle. Ja mistä setistä. Ja muistaako sen sitten, että sieltä toisesta on lainattu. Ja jos sinne kolmannen setin toisen parin kakkoseksi ei kerta kaikkiaan käy mikään muu. Ja entäs jos vahingossa kuitenkin spiikkaa sen uudestaan siellä oikealla paikallaan.
Ei, ei kannata tehdä uhkarohkeita muutoksia, siinä käy köpelösti.

Ihan vakavissaan: Jos sä yhden kännisen toiveita noudatat, lopputuloksena voi olla yksi onnellinen ja 200 onnetonta kännistä.
Mä en sano piisintoivojille, että mä en oo mikään "juke-box", mä sanon joo, joo, sehän on ihan kiva/fiksu toive ja jätän huomioonottamatta.
My name is Baron, Sir Baron.
mack the knife
08.02.2006 12:01:37
Ihan vakavissaan: Jos sä yhden kännisen toiveita noudatat, lopputuloksena voi olla yksi onnellinen ja 200 onnetonta kännistä.
Mä en sano piisintoivojille, että mä en oo mikään "juke-box", mä sanon joo, joo, sehän on ihan kiva/fiksu toive ja jätän huomioonottamatta.

Niinhän se on.
Tuo nyt oli mun ja Mercyn tuttu harrastelijabändi, jolla meni pasmat sekaisin silloin kun piti väärässä järjestyksessä soittaa.
mack the knife
08.02.2006 12:04:19
Niinhän se on.
Tuo nyt oli mun ja Mercyn tuttu harrastelijabändi, jolla meni pasmat sekaisin silloin kun piti väärässä järjestyksessä soittaa.

Oltiin itsekin siinä, ei mitään puolusteluja siinä suhteessa.
Mutta ihmettelin silloinkin, miksi ei voinut vaihtaa järjestystä lennossa. Oli ne niin jännittäviä tilanteita solistille, että siitä varmaan jäi eniten kiinni.
baron
08.02.2006 12:05:10 (muokattu 08.02.2006 12:08:43)

Oltiin itsekin siinä, ei mitään puolusteluja siinä suhteessa.
Mutta ihmettelin silloinkin, miksi ei voinut vaihtaa järjestystä lennossa. Oli ne niin jännittäviä tilanteita solistille, että siitä varmaan jäi eniten kiinni.

No vaihdetaanhan me, mutta ne on mun idiksiä, ei turakaisten.

Tanssilajin pyytäjiin mä oon suopeampi, erikoisesti jos sitä lajia ei oo vielä yhtään tai vain niukasti ehditty soittaa.
Kyllä nyt jokaisen pitää vähintään 1-2 paria mielitanssiaan saada illan mittaan tanssia.
mack the knife
08.02.2006 12:08:18
No vaihdetaanhan me, mutta ne on mun idiksiä, ei turakaisten.

Te varmaan vaihdatte, mutta meillä ei vaihtunu. Ei varmasti. Poika varjoisilta kujilta oli kolmannen setin toinen biisi. Usein pyydettiin ohjelmistossa olevia biisejä, mutta ei sattunu olemaan seuraavana luettelossa.
Musiikkia korville
08.02.2006 12:13:46

Tanssilajin pyytäjiin mä oon suopeampi, erikoisesti jos sitä lajia ei oo vielä yhtään tai vain niukasti ehditty soittaa.
Kyllä nyt jokaisen pitää vähintään 1-2 paria mielitanssiaan saada illan mittaan tanssia.

Juurikin näin... Mäkin ymmärrän lajin pyytämisen, mutten niinkään biisin.
Olen hidas mutta tyhmä
AnselmiMaa
08.02.2006 12:16:16
Juurikin näin... Mäkin ymmärrän lajin pyytämisen, mutten niinkään biisin.

Mitä lajia oot viimeks pyytäny?
Join - ehkä en..
baron
08.02.2006 12:18:20

"Sinisilmäisiä"!
Musiikkia korville
08.02.2006 12:18:44

Vaakamamboo
Olen hidas mutta tyhmä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)