Aihe: Kuinka paljon keikkaa?
1 2 3 4 5 614 15 16 17 18
Sertzo S
27.01.2006 08:01:46
Tuntematon Baron,Baron ja Vienan sissit, Täällä Pohjan Baronin alla

Baron ja suuri humpparundi
M.i.k.key
27.01.2006 08:53:34 (muokattu 27.01.2006 08:56:25)

(Kohta tulee Mikkey ja täräyttää sen jonku 320keikkaa/viimevuos tiskiin.)

Jossain tuolla 200+ niitä oli mullakin. Pari kalenteria oli käytössä eikä jaksa ihan tarkkaan laskemaan... :)

Tää vuos onkin sit aika paljon hiljaisempi...
Mä lopetan nää hommat!
Fuzzy Boner
27.01.2006 09:00:07
Jossain tuolla 200+ niitä oli mullakin. Pari kalenteria oli käytössä eikä jaksa ihan tarkkaan laskemaan... :)

Tää vuos onkin sit aika paljon hiljaisempi...

Mulla tulossa kauhee hässäkkävuosi. Paljon sutinaa tiedossa.
Saapuilija
M.i.k.key
27.01.2006 09:00:55

Eli paljon viime hetken tuuraussoittoja mulle ;)
Mä lopetan nää hommat!
Fuzzy Boner
27.01.2006 09:03:32
Eli paljon viime hetken tuuraussoittoja mulle ;)

Kokoajan sua suosittelen. Hoho. (niinku muka kukaan ei sua tietäis) Kuuluisan Mikkeyn kaatamisen tietää kaikki!
Saapuilija
M.i.k.key
27.01.2006 09:11:57
Kokoajan sua suosittelen. Hoho. (niinku muka kukaan ei sua tietäis) Kuuluisan Mikkeyn kaatamisen tietää kaikki!

HOHO. PItää siis taas varmaan aloittaa tolkuton kaataminen jos se siitä on kiinni :)
Mä lopetan nää hommat!
uruttaja
27.01.2006 10:04:07
HOHO. PItää siis taas varmaan aloittaa tolkuton kaataminen jos se siitä on kiinni :)

Naisten, viinan vai urkujen?
Fuzzy Boner
27.01.2006 10:05:55

Eiköhän Mikkey eka kaada viinat; sitten keikalla urut ja keikan jälkeen muijat
Saapuileva Midge T
M.i.k.key
27.01.2006 10:06:02 (muokattu 27.01.2006 10:06:33)

Itseasiassa noi kaikki kolme sopii kyllä kuvaan :-)

EDIT: Ja juuri tuossa Pussyn mainitsemassa järjestyksessä...
Mä lopetan nää hommat!
jon lord
27.01.2006 11:21:01

Viime Heinäkuussa mulla oli 32 keikkaa. Pahimpina päivinä 4 vetoo. Enää en lähde sellaiseen rundiin. Tällä iällä ei terveys kestä sitä. n. 100 keikka vuodessa riittä minulle tällä hetkellä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
uruttaja
27.01.2006 11:23:50
Viime Heinäkuussa mulla oli 32 keikkaa. Pahimpina päivinä 4 vetoo. Enää en lähde sellaiseen rundiin. Tällä iällä ei terveys kestä sitä. n. 100 keikka vuodessa riittä minulle tällä hetkellä.

Kovasti tyytyväinen jos keikkamäärä osuu 30-40 välille tänä vuonna. Sillä edellytyksellä että jaksaa/pystyy vielä tekemään.

Sinä urutat kuukaudessa koko meikäläisen vuoden kattauksen.

Kerran tuli S-swolla moka jossain laivalla, tuli niin pitkä tauko päivällä, että soitot laskettiin kahdeksi keikaksi. Kolmessa viikossa 42 keikkaa!!!
jon lord
27.01.2006 11:36:16
Kovasti tyytyväinen jos keikkamäärä osuu 30-40 välille tänä vuonna. Sillä edellytyksellä että jaksaa/pystyy vielä tekemään.

Sinä urutat kuukaudessa koko meikäläisen vuoden kattauksen.

Kerran tuli S-swolla moka jossain laivalla, tuli niin pitkä tauko päivällä, että soitot laskettiin kahdeksi keikaksi. Kolmessa viikossa 42 keikkaa!!!

Ei noita normaalisti jaksa tehdä. Viime kesä oli poikkeus kun kanttori pula oli huutava ja sitten vielä piti tehdä huttu ja rokki keikat päälle. No sitten se iskikin se migreeni. Sellainen 10 keikkaa kuukaudessa noita huumori juttuja olisi ihanne ja muutama hevi keikka vuodessa. Enempää ei mielenkiinto riitä. Tosin ensi viikolla on kolme Purple vetoa joten täähän menee kohta pro hommaksi.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
uruttaja
27.01.2006 11:43:52
Ei noita normaalisti jaksa tehdä. Viime kesä oli poikkeus kun kanttori pula oli huutava ja sitten vielä piti tehdä huttu ja rokki keikat päälle. No sitten se iskikin se migreeni. Sellainen 10 keikkaa kuukaudessa noita huumori juttuja olisi ihanne ja muutama hevi keikka vuodessa. Enempää ei mielenkiinto riitä. Tosin ensi viikolla on kolme Purple vetoa joten täähän menee kohta pro hommaksi.

Haiskahtaa kiertueelta!!
baron
27.01.2006 11:46:19

Jos tänne pro-joukkoon kelpaisi harrastelijanäkemys?
Mä en oo edes sivutoiminen soittaja, mulle se on samantapainen harrastus kun jollekin golf tai purjehdus, erona, että tulee halvemmaksi.

Kun sitä haluaa pitää "raskaan" duunin rentoutumiskeinona, niin pitää olla sen verran harvoin, että hobby ei ala muistuttaa duunia.
Myöskin harvassa sen takia, että voi joka keikkaa pitää "ainutlaatuisena" tapahtumana, että ehtii treenata nimenomaisesti sitä keikkaa varten.
Poimia rusinat pullasta eli ottaa vain kivat, tää liittyy tähän mun mainostamaan kehä III-rajaan eli lyhyet roudausmatkat.

Tällä hetkellä sanoisin, että tilanne on ideaalinen, puoli vuotta eteenpäin on sopivasti keikkoja, mutta tilaa on, jos tosi kivoja sattuu kohdalle.
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
27.01.2006 11:54:37
Jos tänne pro-joukkoon kelpaisi harrastelijanäkemys?
Mä en oo edes sivutoiminen soittaja, mulle se on samantapainen harrastus kun jollekin golf tai purjehdus, erona, että tulee halvemmaksi.

Kun sitä haluaa pitää "raskaan" duunin rentoutumiskeinona, niin pitää olla sen verran harvoin, että hobby ei ala muistuttaa duunia.
Myöskin harvassa sen takia, että voi joka keikkaa pitää "ainutlaatuisena" tapahtumana, että ehtii treenata nimenomaisesti sitä keikkaa varten.
Poimia rusinat pullasta eli ottaa vain kivat, tää liittyy tähän mun mainostamaan kehä III-rajaan eli lyhyet roudausmatkat.

Tällä hetkellä sanoisin, että tilanne on ideaalinen, puoli vuotta eteenpäin on sopivasti keikkoja, mutta tilaa on, jos tosi kivoja sattuu kohdalle.

Kuulostaa ihan hyvältä taktiikalta. Joku saattais kadehtia.
half
27.01.2006 15:57:47
Kuulostaa ihan hyvältä taktiikalta. Joku saattais kadehtia.

Niinpä, mutta kun ei ole varaa. Pitää vetää vaan niin maan per....
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Martso
27.01.2006 16:00:04
Niinpä, mutta kun ei ole varaa. Pitää vetää vaan niin maan per....

Jep. Soittaminen olisi maailman parhain harrastus.
isojussi
27.01.2006 16:02:45 (muokattu 27.01.2006 16:03:01)
Mutta jos keikkamäärät tuntuu sopivalta ja rahasta on puutetta, niin eiks sillon oo vaan kertaveloitusta nostettava?
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Martso
27.01.2006 16:04:21
Mutta jos keikkamäärät tuntuu sopivalta ja rahasta on puutetta, niin eiks sillon oo vaan kertaveloitusta nostettava?

Pitäis vaan laittaa lehmännahkatakki päälle, että ne maksais säälistä liikaa. :D
isojussi
27.01.2006 16:06:47
Pitäis vaan laittaa lehmännahkatakki päälle, että ne maksais säälistä liikaa. :D

HOHO - jos se olis niin helpoo, niin miks useampi ei tee niin?

Hulluja on maa väärällään, mutta vaan yks Iso J
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)