Aihe: Liveduo
1 2 3 4 5 6
KoskPaavo
17.01.2006 01:04:12
Nynne vetää Summertime bluussia, tämä oli mulle ylläri, siis USAn ihmemaassakin on huonoja bändejä,heh.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
M.i.k.key
17.01.2006 01:21:07
Nynne vetää Summertime bluussia, tämä oli mulle ylläri, siis USAn ihmemaassakin on huonoja bändejä,heh.

Maa pullollaan tyhmiä ja lihavia ihmisiä niin tietenkin siellä on huonoja bändejä!!!
Mä lopetan nää hommat!
EP
17.01.2006 01:28:49
Maa pullollaan tyhmiä ja lihavia ihmisiä niin tietenkin siellä on huonoja bändejä!!!

Nyt siellä on illan kohokohta!
KoskPaavo
17.01.2006 01:29:25

Hyvä perustelu, kävin kanssa joskus 97-98 Lake Worthissa soittamassa ja samalla reissulla vietimme paljon aikaa uimarannalla, ja ihmeteltiin että ei muistuttanut ollenkaan Baywatchia.
EP
17.01.2006 01:32:40
Hyvä perustelu, kävin kanssa joskus 97-98 Lake Worthissa soittamassa ja samalla reissulla vietimme paljon aikaa uimarannalla, ja ihmeteltiin että ei muistuttanut ollenkaan Baywatchia.

Hehe! :)
EP
17.01.2006 02:12:10
Jee..Love Potion no.9
poppamies
17.01.2006 07:53:19

No nyt siellä soittaa joku jazzkvartetti ja kellon täytyy olla "klockan" sikäläistä aikaa kun on jo melkein kahdeksan aamulla täällä. Olisiko kello siellä joku 01 jotain. Joka tapauksessa ei kovin hääviä musaa. Pieno, trumpetti, kitara ja rummut. Jos olis ollu basso oisin kehunu itan mahottomasti..
G-strings are for strippers
Tankero
17.01.2006 09:06:02

Heh, lienevätkö koskaan saaneet mitään hyvää aikaan.
Varmasti, vissiin.
jon lord
17.01.2006 12:16:50

Suomalainen pohjanmaalta oleva ryhmä oli lomailemassa Lake Worthissa ja illalla ollessaan tansseissa tuli amerikkalainen mies melkoisessa tuiskeessa suomalaisten pöytään ja alkoi kehumaan; hei mä olen astronautti Neil Armstrong ja mä olen se mies joka on käynyt kuussa. Pohjalainen mies veti jussipaidan hihan ylös ja sanoi ; kattoo poika..mää olen ollu kaks viikkua aurinkoossa.
90 luvun alkupuolella oltiin Teneriffalla lomalla ja yhdessä ravintolassa oli joka ilta duo esiintymässä. Käytiin siellä melko usein. Nainen lauloi ja mies veti OMB:nä. Pohjat oli melko hyvin tehty ei kuullostanut valmiilta vaan oli nähty vaivaa niiden tekemisessä. Ainoa huono puoli oli se että biisit tuli aina samassa järjestyksessä. Se alkoi pitemmän päälle kyllästyttämään. Mutta muuten toimi todella hyvin.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
M.i.k.key
17.01.2006 12:24:44
Suomalainen pohjanmaalta oleva ryhmä oli lomailemassa Lake Worthissa ja illalla ollessaan tansseissa tuli amerikkalainen mies melkoisessa tuiskeessa suomalaisten pöytään ja alkoi kehumaan; hei mä olen astronautti Neil Armstrong ja mä olen se mies joka on käynyt kuussa. Pohjalainen mies veti jussipaidan hihan ylös ja sanoi ; kattoo poika..mää olen ollu kaks viikkua aurinkoossa.

Sama juttu hieman eri parametreilla, lyhyt versio:
Matti ja Teppo olivat Kanarialla, päättivät siinä ostaa sitten pussikaljaa ja lähtivät rannalle. Pussi tyhjeni ja molemmat sammuivat auringonpaisteeseen, Matti mahalleen ja Teppo selälleen. Illalla siitä tokenivat, toinen puoli ihan palaneena molemmilta...
Seuraavana päivänä päättävät taas veljekset lähteä rantaan kaljoille ja tällä kertaa sammuvat toisin päin.
Tapaavat sitten seuraavana päivänä miehen joka esittäytyy:
-"Terve, mä oon Neil Armstrong "
-"Moi, Me ollaan Matti ja Teppo, mitäs sä oot tehny?"
-"No, mä oon ollut kuussa"
-"Aijaa, me ollaan oltu Auringossa!"
Mä lopetan nää hommat!
jon lord
17.01.2006 12:26:57
Sama juttu hieman eri parametreilla, lyhyt versio:
Matti ja Teppo olivat Kanarialla, päättivät siinä ostaa sitten pussikaljaa ja lähtivät rannalle. Pussi tyhjeni ja molemmat sammuivat auringonpaisteeseen, Matti mahalleen ja Teppo selälleen. Illalla siitä tokenivat, toinen puoli ihan palaneena molemmilta...
Seuraavana päivänä päättävät taas veljekset lähteä rantaan kaljoille ja tällä kertaa sammuvat toisin päin.
Tapaavat sitten seuraavana päivänä miehen joka esittäytyy:
-"Terve, mä oon Neil Armstrong "
-"Moi, Me ollaan Matti ja Teppo, mitäs sä oot tehny?"
-"No, mä oon ollut kuussa"
-"Aijaa, me ollaan oltu Auringossa!"

Kaikki jutut mitkä kertoo Matista ja Teposta saa minulta plussan ++++++
KoskPaavo
17.01.2006 12:30:23
Matti ja Teppo lauloivat 1971 armeijan SA-int-showssa Kissankultaa ja minä soitin hanuripartiossa Ankkurit ylös ja Venetsian karnevaalit. Tämäkinhän saa siis plussan.
EP
17.01.2006 12:34:18
Kaikki jutut mitkä kertoo Matista ja Teposta saa minulta plussan ++++++

Eiks' Seppo saa?
jon lord
17.01.2006 12:45:40
Matti ja Teppo lauloivat 1971 armeijan SA-int-showssa Kissankultaa ja minä soitin hanuripartiossa Ankkurit ylös ja Venetsian karnevaalit. Tämäkinhän saa siis plussan.

Tottahan toki ++++
aisa
17.01.2006 12:51:09
vuonna -71 on syntynyt suurmiehiä.
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
jon lord
17.01.2006 12:52:30

Sanoisin että poikasia......58 taas oli erittäin hyvä vuosikerta.
omarklah
17.01.2006 12:57:53

Sanoisin että poikasia......58 taas oli erittäin hyvä vuosikerta.

Lähenee jo, mutta jäi kesken... ...-57 on paras :o)
Tää sit sanois tälleen...
EP
17.01.2006 12:59:19 (muokattu 17.01.2006 12:59:43)
Lähenee jo, mutta jäi kesken... ...-57 on paras :o)

Eipäs' ku -58! :)
KoskPaavo
17.01.2006 13:00:54

vuonna -71 oli suurmiehiä armeijassa Vekaralla.
EP
17.01.2006 13:07:15
vuonna -71 oli suurmiehiä armeijassa Vekaralla.

-78-79 oli Parolassa hyvät "viihdytys-joukot"..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)