Tankoprinssi 04.01.2006 17:45:08 | |
---|
Larsen V.S.O.P:ta tuli joululahjaksi monta pulloa. Parasta siinä on, että se käytetään sisäisesti, joten hajun lisäksi makukin on hyvä. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Ukko 04.01.2006 17:54:56 | |
---|
Larsen V.S.O.P:ta tuli joululahjaksi monta pulloa. Parasta siinä on, että se käytetään sisäisesti, joten hajun lisäksi makukin on hyvä. Paitsi kun juot sitä liikaa kerralla. Silloin saattaa käydä vanhanaikaisesti ja hyvä haju muuttuukin pahaksi ;) |
manjaana 04.01.2006 17:56:09 | |
---|
Viimein päästään meikkaamaan, ihanata... Hiusvahaustuotteena on Osis+ -merkkinen Schwarzkopfin mattavaha. Saapa hienorakenteisetkin (omat) hiukset kasaan ilman kiiltoja (jos ei taho). Ei paskempi mössö. Cuccia, kourosta, chanelia, bossia jne näyttäs noitten muitten purkkien kyljessä lukevan. Laivaltahan noita aina "selvinpäin" on osteltu... Hyvät tuotteet sällillä... ;o)) Vaha on hyvä vaihtari esmes: kun on allergiaa, ei pölise niinku lakka... Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
faith 04.01.2006 18:18:19 | |
---|
Hyvät tuotteet sällillä... ;o)) Vaha on hyvä vaihtari esmes: kun on allergiaa, ei pölise niinku lakka... Hmm.. ite en tykkää Osiksen hajusta ja koitan sitä vähän kiertää.. Nyt ostin suoristusaineeksi Cutrinin tuotteen (Osista mulle tyrkytettiin mutta kieltäydyin =)). Muita juttuja on Goldwellilta aika pitkälti. Niin ja sitte ostin semmosen saamarin kalliin silkkiöljyn hiuksille. Mutta täytyy sanoa että oli älyttömän tehokas!! Kampaaja suositteli ja anto semmosen pikkusen näytepullon sitä, ja pitihän se sitte ostaa. Hiuksista tuli kertaheitolla huomattavasti parempikuntoset. Ja sitä voi käyttää ihollekki (vinkki kaljuille =D) En ole blondi enkä missityyppinen... |
jeppeq 04.01.2006 18:20:35 | |
---|
Hmm.. ite en tykkää Osiksen hajusta ja koitan sitä vähän kiertää.. ja iloisesti kilahti em. pönttö roskiin het ! Tarkoitushan ei ole karkoitus vaan kartoitus ;) Soitan - olen siis olemassa |
faith 04.01.2006 18:23:42 | |
---|
ja iloisesti kilahti em. pönttö roskiin het ! Tarkoitushan ei ole karkoitus vaan kartoitus ;) Hoho!! Huomautettakoon että on mullaki sitä joku "pitoa ja kiiltoa antava geeli", joka on ihan kohtalainen. Siis jos unohtaa sen hajun =D En ole blondi enkä missityyppinen... |
jeppeq 04.01.2006 18:27:56 | |
---|
Naisihmeisiä onkin aina kiva haistella, olo on kun koiralla - Nekin nuuhkii :) Jospa miehet ei polveudukkaan apinoista ? Soitan - olen siis olemassa |
manjaana 04.01.2006 18:29:35 | |
---|
Hmm.. ite en tykkää Osiksen hajusta ja koitan sitä vähän kiertää.. Nyt ostin suoristusaineeksi Cutrinin tuotteen (Osista mulle tyrkytettiin mutta kieltäydyin =)). Muita juttuja on Goldwellilta aika pitkälti. Niin ja sitte ostin semmosen saamarin kalliin silkkiöljyn hiuksille. Mutta täytyy sanoa että oli älyttömän tehokas!! Kampaaja suositteli ja anto semmosen pikkusen näytepullon sitä, ja pitihän se sitte ostaa. Hiuksista tuli kertaheitolla huomattavasti parempikuntoset. Ja sitä voi käyttää ihollekki (vinkki kaljuille =D) Miehä en kallista silkkiöljyä kaljulle tuhlais.... Mulla on Osiksen tuotteita ja eipä ne kaikki samalle tuoksu... Tuo 4R sarja aina naurattaa, kun tulee ruuvit mieleen.. ;o) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
faith 04.01.2006 18:30:23 | |
---|
Naisihmeisiä onkin aina kiva haistella, olo on kun koiralla - Nekin nuuhkii :) Jospa miehet ei polveudukkaan apinoista ? Joo, mieki huomasin tuon viimeksi eilen. Mietin että oonko mie hankkinu tietämättäni koiranpennun... Mutta ei, se johtuki siitä ku olin vaihtanu tuoksua =D (deodoranttimerkkiä siis) Harmi, pieni kultanen noutaja olis ollu aika kiva x) En ole blondi enkä missityyppinen... |
manjaana 04.01.2006 18:30:36 | |
---|
Naisihmeisiä onkin aina kiva haistella, olo on kun koiralla - Nekin nuuhkii :) Jospa miehet ei polveudukkaan apinoista ? Jaa, että koirista..., mites se vitsi taas vääntykään.. ;o) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
Kumiankka 04.01.2006 18:32:55 | |
---|
XZ tuotteissa ei o silikonia, ja on kotimainen. Lähikaupan tervashampoo ei ole enää sitä mitä ennen. Olin kerran taitelijauran eräässä vaiheessa päivätöissä paikassa joka lopetettiin ja toiminta muutti toiseen puljuun. Meillä oli siellä mukavia ja mukavan näköisiä tyttöjäkin töissä, kaikenlaisia. Hommaa tehtiin vuorossa ja yön hiljaisia tunteja varten yhdessä nurkassa oli mahtava lepotuoli monipuolisilla säädöillä ja jalkatuella. Naisilla oli jonkinlainen viha-rakkaussuhde viereisen osaston karvanaamaisempaan sukupuoleen ja päinvastoin. Kun oltiin viimeisiä päiviä viettämässä niin äijät kävi varailemassa tavaroita jotka jäi tarpeettomiksi kun me lähtisimme. Lepotuolille oli ottajia. Viimeisenä yönä joku kaatoi koko pullollisen jotain tuoksua tuoliin, ja olivat jättäneet lapun jätkille että tässä on mukava kelliä yöllä ja haistella ja muistella ja unelmoida... |
faith 04.01.2006 18:33:15 | |
---|
Miehä en kallista silkkiöljyä kaljulle tuhlais.... No en miekään oikeasti.. mutta välillä kyllä laitan sitä kasvoihin, tekee iholle mielettömän hyvää eikä sitä tarvi laittaa ku pieni tippa, eli ei oo niin hirveän kallistakaan =) En ole blondi enkä missityyppinen... |
jeppeq 04.01.2006 18:34:19 | |
---|
Nyt jätän vastaamatta tähän, sanon muuten sen, mitä ajattelen. ja se voisi olla kohtalokasta. Soitan - olen siis olemassa |
faith 04.01.2006 18:35:55 | |
---|
Nyt jätän vastaamatta tähän, sanon muuten sen, mitä ajattelen. ja se voisi olla kohtalokasta. No siksi se pitääki sanoa. No ni!! *odottaa* En ole blondi enkä missityyppinen... |
kuunsirppi 04.01.2006 18:37:48 | |
---|
Mä käytän nykyään hiuksiin Simin tuotteita. Niitä saa vaan kampaamoista. Ovat oikeastaan ainoita, joilla on myös hajusteettomat hiusvärit. Dödö on ihan päivittäiskaupasta saatavaa hajusteetonta myös. Joskus, kun jonnekin lähden, niin voin ihan hiukan suihkuttaa jotain "makeaa" tuoksua lähinnä hiuksiin. Pitäskös sinne tampesteriin suihkutella jotain, jos saattus joku nuuhkiin :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Landola59 04.01.2006 18:39:37 | |
---|
Tervashampoota ja se on siinä. Ei mitään turhia dödöjä. En oo käyny suihkussa 2 kuukauteen, mikä on fakta. (peseydyn ulkosaunassa.) Ronn Mossin leuassa ei ole mitään vikaa, pohjanmaalta löytyy sata kertaa lahompia latoja!
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Landola59 04.01.2006 18:39:36 | |
---|
Tervashampoota ja se on siinä. Ei mitään turhia dödöjä. En oo käyny suihkussa 2 kuukauteen, mikä on fakta. (peseydyn ulkosaunassa.) Ronn Mossin leuassa ei ole mitään vikaa, pohjanmaalta löytyy sata kertaa lahompia latoja!
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Landola59 04.01.2006 18:40:02 | |
---|
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
manjaana 04.01.2006 18:44:47 | |
---|
Mä käytän nykyään hiuksiin Simin tuotteita. Niitä saa vaan kampaamoista. Ovat oikeastaan ainoita, joilla on myös hajusteettomat hiusvärit. Dödö on ihan päivittäiskaupasta saatavaa hajusteetonta myös. Joskus, kun jonnekin lähden, niin voin ihan hiukan suihkuttaa jotain "makeaa" tuoksua lähinnä hiuksiin. Pitäskös sinne tampesteriin suihkutella jotain, jos saattus joku nuuhkiin :o)) Kukas meit ny siel si viittis nuuhkia... Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
kuunsirppi 04.01.2006 18:45:51 | |
---|
Kukas meit ny siel si viittis nuuhkia... no ei sitä tiedä, jos siellä on muitakin kun humppamiittiläisiä. Voi siellä olla joitain elämäänsäkyllästyneitä :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |