![]() 01.01.2006 14:51:07 | |
---|---|
Komp. Jostain syystä ne tylsimykset on aina haitarista ja hanurista.:O))))))) Olen ollut sellaisessakin bändissä missä niitten pönttojen takana viisaimmat oli ne kapulat... Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... | |
![]() 01.01.2006 14:53:38 | |
Kyllä se siltä joskus tuntuu, vaikkei pitäis olla liikaa vaadittu. Lukemattomia kertoja oon miettiny, että eikö koskaan voi natsata soittopoppoo niin, ettei joku pilaisi sitä! Ikävä tosiasia kuitenkin on, että AINA ON JOTAIN! Täydellinen dream team on mahdoton. Ei tosin nykyisessä bändissä oo juurikaan valittamista. OMB:ssa harvoin kuitenkin kinataan... Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... | |
![]() 01.01.2006 15:01:17 | |
OMB:ssa harvoin kuitenkin kinataan... OMB:ssä joutuu vaan antamaan niin perkeleesti periksi esityksen tasossa, joten ei se ole helppoa siinäkään. | |
![]() 01.01.2006 15:10:29 | |
Itselläni kehuisin olevani molemmista konsepteista niin monien vuosien kokemukset että en enää kovin jyrkkiä mielipiteitä haluais vetää kumpaankaan suuntaan. Porukassa on pirun mukava vetää, kun sellainen sattuu syntymään , mutta jo neljänkin miehen porukassa saattaa myös käydä niin että kompromisseja eri jutuista joutuu tekemään yhtä paljon kuin OMB:in kanssa.Mulla ei kuitenkaan ole enää niin kovin intohimoista ja kiihkeää näkemystä puoleen eikä toiseen.Silloin kun rahasta ja leivästä oli kyse niin kumpikin kävi, nyt olen eläkevaari.Hyvää Uutta Vuotta. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... | |
![]() 01.01.2006 15:30:53 | |
Itselläni kehuisin olevani molemmista konsepteista niin monien vuosien kokemukset että en enää kovin jyrkkiä mielipiteitä haluais vetää kumpaankaan suuntaan. Porukassa on pirun mukava vetää, kun sellainen sattuu syntymään , mutta jo neljänkin miehen porukassa saattaa myös käydä niin että kompromisseja eri jutuista joutuu tekemään yhtä paljon kuin OMB:in kanssa.Mulla ei kuitenkaan ole enää niin kovin intohimoista ja kiihkeää näkemystä puoleen eikä toiseen.Silloin kun rahasta ja leivästä oli kyse niin kumpikin kävi, nyt olen eläkevaari.Hyvää Uutta Vuotta. Niin minäkin. Kokemuksesta vaan olen havainnut että omb-osio on antanut joskus liiankin paljon periksi. | |
![]() 01.01.2006 15:45:06 | |
Nyt harjoitan itsestäni viisrivisen taitajan antamatta piiruakaan periksi. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... | |
![]() 01.01.2006 15:54:35 | |
Nyt harjoitan itsestäni viisrivisen taitajan antamatta piiruakaan periksi. HOHO. Teeppä niin. | |
![]() 01.01.2006 15:54:41 | |
Arjalaisuus kunniaaan! Oikeasti se arjalaisrotu taisi olla jostain intian suunnasta. Hitler vaan sekoili niissä käsityksissään. Niinkuin muissakin. Ajatelkaas muuten jos hän ei olisi sekaantunut sodankäynnin kulkuun vaan olisi antanut täysipäisten kenraalien hoidella hommat. Mikä olis ollut mahdollinen lopputulos ? | |
![]() 01.01.2006 15:55:32 | |
Oikeasti se arjalaisrotu taisi olla jostain intian suunnasta. Hitler vaan sekoili niissä käsityksissään. Niinkuin muissakin. Ajatelkaas muuten jos hän ei olisi sekaantunut sodankäynnin kulkuun vaan olisi antanut täysipäisten kenraalien hoidella hommat. Mikä olis ollut mahdollinen lopputulos ? Saksalainen. Kuusikantti. Nussi naiset, kissat pois. Arjalainen. Isoantti. Joka reikken mennä vois. | |
![]() 01.01.2006 15:56:18 | |
En mä mitään bändiä ole perustamassa,kunhan uuden vuoden kunniaksi virittelin tälläsen topicin...oikeesti taidan pistää kamat lopullisesti kasaan,ei saatana jaksa kaikenlaisten ongelmakenttien ja paskahousujen kaa taistella,ei tässä oo mitään järkee;-) Kyllähän mä ton tiesin mutta mainitsinkin että jos...niin lähtisin. Täällä oli puhetta siitä että lappuja ja ei lappuja...kyllä kai molempi parempi. Meillä kanssa tuon Purple coverin kanssa on se juttu että tuskin löytyy ihan heti tuurajia koska omia sovituksia ja trenattu juttu, sellainen konsertti luonteinen soolo osuuksineen kaikkineen, mutta kyllä monissa solisti bändissä on sama asia.Vaikea ottaa tuuraajaa ja vaikka olisi kovakin lappumies niin sähellykseksi se menee. Ihanne tilanne on tietysti se että vaikka sovitukset on tehty niin bändi opettelee ne ulkoa ja vetää ilman lappuja. Toinen asia on se että on opittava tulemaan toimeen toisien kanssa ja vähän sietämään erilaisuuksia jos meinaa soittohommaa tehdä. Muuten se tökkää alkumetreillä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 01.01.2006 16:03:02 | |
Toinen asia on se että on opittava tulemaan toimeen toisien kanssa ja vähän sietämään erilaisuuksia jos meinaa soittohommaa tehdä. Muuten se tökkää alkumetreillä. Nimenomaan, täytyy muistaa, että ne ryhmän muutkin jäsenet joutuvat tekemään kompromissejä sinun kanssasi. Ja kyllähän tuo pätee missä tahansa työpaikassa. | |
![]() 01.01.2006 16:09:11 | |
Nimenomaan, täytyy muistaa, että ne ryhmän muutkin jäsenet joutuvat tekemään kompromissejä sinun kanssasi. Ja kyllähän tuo pätee missä tahansa työpaikassa. Aikoinaan mua otti suunnattomasti päähän kun yhden bändin basisti aina bändi kämppään tullessaan ripusti aina pukupussinsa ikkunan eteen ikkunalaudalle. No piti vaan opetella sietämään sitä. Toisessa bändissä rumpali ja basisti joivat ja puhuivat paskaa aamutunneille asti ja sitten nukkuivat ilta kuuteen asti. Silloin sovittiin että he menevät samaan hotelli huoneeseen jos oli vain kaksi huonetta koska minulla oli erilainen vuorokausi rytmi kuin heillä. Joku pitää lämmityslaitetta täysillä autossa oli kesä tai talvi joku tekee sitä joku tätä. Jännä juttu että melkein kaikkeen tottuu ja oppii elämään niiden asioiden kanssa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 01.01.2006 16:34:15 (muokattu 01.01.2006 16:36:19) | |
Mä taas haluisin bändiltä sen, että yksikään biisi EI lähde "mikä sävellaji/yy-kaa-koo" -pohjalta, vaan että _kaikki biisit_ on arrattu uusiksi kokoonpanolle sopivaksi ja ainuttakaan "näin tää on aina vedetty" -tilua ei tule keltään. Laput aina edessä kunnes muistaa ulkoa sovituksen. Kukapa ei.... Sä oletkin nuori,oikee,koulutettu soittaja,saat varmasti soittaa kaltaisiesi huippujen kaa,sun ei tarvi laulaa koko iltaa,tai edes stemmoja,ei varmaan edes soittaa kuin sen pari,kolme settiä?Mä olen wanha äijä,mulla on perhe ja muitakin asioita elämässä kuin pelkkä soittaminen/treenaaminen/baarissa cobbilaisten kaa pyöriminen...ja HOHO!!Ai niin,pelaathan sä sulkista ton unennäkijän kaa... Varmaan kaikki soittajat haluais tehä keikkaa isolla bändillä,viimesen päälle treenatulla ohjelmistolla,mutta se ei ole realismia,varsinkaan näissä kuolevissa huttukuvioissa:-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. | |
![]() 01.01.2006 17:48:13 (muokattu 01.01.2006 17:48:58) | |
Toinen asia on se että on opittava tulemaan toimeen toisien kanssa ja vähän sietämään erilaisuuksia jos meinaa soittohommaa tehdä. Muuten se tökkää alkumetreillä. Joo,kyllä tässä on siedetty jos jonkinmoista joten mulla on oikeesti erittäin pitkä pinna ja ihan pikkuasioista en olta pulttia:-) Viimeksi tapaninpäivänä totesin tämän asian lähes naureskellen,kun sain taas kerran todistaa erään "taiteilijan"lupsakkaa esiintymiskuntoa ihan omakohtasesti häntä säestäen;-/ Varmaan joku kiivasluontosempi ois lopsauttanut äijää ohtaan... PS paskahousulla mä tarkotan niitä alkoholisoituneita solisteja/soittajia/ketä vaan,jotka ei wittuakaan välitä kanssaihmisistään,eivät hoida omia asioitaan,laiminlyövät perheensä,tarvittaessa jopa kusettavat kavereitaan...eivätkä tajua olevansa sairaita,ja jostain syystä edes lähipiiri ei saa heitä hoitoon,kun ongelmaa ei heidän mielestään ole,joopa joo... Kyllä säälimisellä ja ymmärrykselläkin pitää olla joku raja? humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. | |
![]() 01.01.2006 18:01:08 | |
Joo en minäkään enää tee hommia sellaisten kanssa jotka mokaa keikat , joilla ei ole mitään ammattiylpeyttä , jotka ei maksa liksoja ajallaan ja näillä kilometreillä ainakin mulle yksi tärkeimmistä asioista ....vetää setit naama norsunvitulla ja eivät nauti työstään. Jos joskus vielä lähden keikalle niin kivaa pitää olla ja nauttia työnteosta. Kylä muakin on vuosien mittaan tarpeeksi kusetettu ja ne jotka sitä tekee kaivaa vaan omaa hautaansa, niiltä loppuu ajan mittaan soittokaverit. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 01.01.2006 18:06:36 | |
...Mä olen wanha äijä,mulla on perhe ja muitakin asioita elämässä kuin pelkkä soittaminen/treenaaminen/baarissa cobbilaisten kaa pyöriminen... Syytön mä siihen oon! hoho. Varmaan kaikki soittajat haluais tehä keikkaa isolla bändillä,viimesen päälle treenatulla ohjelmistolla,mutta se ei ole realismia,varsinkaan näissä kuolevissa huttukuvioissa:-) No mut toi on musta kamala tapa ajatella, aina pitää jaksaa uskoo parempaan. | |
![]() 01.01.2006 18:40:32 | |
Mulla ei ole ikinä ollut omaa bändiä,nimiehdotuksia saa antaa ;-) Ainut oikea nimi sille pändille on tietty "Wanhat Wetäjät". Avauskeikka PITÄÄ olla Wanhoilla Weturitalleilla Pieksänmäellä :) Tuurauskuvioon oon käytetttävissä pohjalta basso, äijä autolla ja vermeitä tarpeen mukaan, kaippa nuo vaaditut ominaisuudet täyttyy jollain muotoa. Ja sitä lauluohjelmistoakin taitaa olla päässä muutamaks päiväks. Mutta ei Paratiisia ja Eevaa eikä blaa blaa ;) Soitan - olen siis olemassa | |
![]() 01.01.2006 19:20:51 | |
Elävä bändi esittää kuollutta musiikkia... Ai kun ei sovikaan soittaa kromaattiseen asteikkoon pohjautuvaa tilua haitarilla silloin kuin mieli tekee ja pitää sillä omaa egoaan aiheettoman korkealla??? Hanuristit tiedetään... Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. | |
![]() 01.01.2006 19:30:18 | |
Jep. Olen kohta 2 vuotta vetänyt tommosessa. Parasta aikaa on tämä ollut ihan ylivoimaisesti. Haittapuolena on se että ohjelmistosta johtuen tuuraajia käytännössä mahdoton saada näiltä leveysasteilta. Mites ne laput sopii rokimageen? Varmasti, vissiin. | |
![]() 01.01.2006 19:33:47 | |
Ainut oikea nimi sille pändille on tietty "Wanhat Wetäjät". Avauskeikka PITÄÄ olla Wanhoilla Weturitalleilla Pieksänmäellä :) Tuurauskuvioon oon käytetttävissä pohjalta basso, äijä autolla ja vermeitä tarpeen mukaan, kaippa nuo vaaditut ominaisuudet täyttyy jollain muotoa. Ja sitä lauluohjelmistoakin taitaa olla päässä muutamaks päiväks. Mutta ei Paratiisia ja Eevaa eikä blaa blaa ;) Eka biisi: Lentävä kalakukko tai meksikon pikajuna. Varmasti, vissiin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)