![]() 22.12.2005 15:58:40 | |
---|---|
Ja niille, joilla on tänään tai huomenna vielä töitä: Laitoin juuri tulen takkaan ja saunan päälle. On loma ja ajattelen teitä kaikkia lämmöllä, kun aherratte... Kummallista. Olut on kylmää. Hohahh. | |
![]() 22.12.2005 17:43:11 | |
Äh taidan poiketa paikalliseen glögille. Saa vähän liikuntaa samalla:-) My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 22.12.2005 17:45:45 (muokattu 22.12.2005 17:46:56) | |
Äh taidan poiketa paikalliseen glögille. Saa vähän liikuntaa samalla:-) Hyvä! Lähiöpubi on liikunnallisesti ehdottomasti parhain paikka. Toinen vaihtoehto oli, kun talkkari oli vielä kuvioissa, pannuhuone. Siitä sitten vähitellen gambinan tyhjennyttyä siirryttiin sujuvasti huoltikselle ja sieltä kapakkiin. Ja hedelmäpeli. Sitä pitää pelata. Yöllä takaisin pannuhuoneeseen. Sieltä nokisena kotiin. Sanomista tuli, mutta se kestettiin. | |
![]() 22.12.2005 20:27:59 | |
Hyvä! Lähiöpubi on liikunnallisesti ehdottomasti parhain paikka. Toinen vaihtoehto oli, kun talkkari oli vielä kuvioissa, pannuhuone. Joudun huomenna myymään joulukuusia. Markkinoin vähän pubissa sitä. Kysyttiin onko pikkukuusia? Vastasin: "On mulla saha, saa minkä kokoisen tahansa, alapuoli tulee kaupanpäälliseksi. Kysyttiin myydäänkö havuja? Vastasin: "Kyllä, on mulla kirves, runko tulee kaupan päälle" Uskon, että paikalla on ruuhkaa, kun aloitan myynnin. Joku ehdotti, että ottaisin kiipparit mukaan myynnin vauhdittamiseksi? My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 22.12.2005 20:33:50 | |
Joudun huomenna myymään joulukuusia. Markkinoin vähän pubissa sitä. Kysyttiin onko pikkukuusia? Vastasin: "On mulla saha, saa minkä kokoisen tahansa, alapuoli tulee kaupanpäälliseksi. Kysyttiin myydäänkö havuja? Vastasin: "Kyllä, on mulla kirves, runko tulee kaupan päälle" Uskon, että paikalla on ruuhkaa, kun aloitan myynnin. Joku ehdotti, että ottaisin kiipparit mukaan myynnin vauhdittamiseksi? Yksi vihje: 'Älä laita havuja kainaloon, kun meet myymään kuusia.' Sen sijaan kova ääni, punakka nenä, liituraitapuku + liivit & leijonamerkki rinnuksessa tekee gutaa... Jos on pakkasta, laita rukkaset käteen. Se antaa ammattimaisen vaikutelman. Kiipparit voit minusta jättää kotiin. Niitä ei kukaan osta. | |
![]() 23.12.2005 22:49:42 | |
Saunajuomana ja joulupöydässä yleisesti (firmamme maahantuomaa) Meksikolaista Negra Modelo Tummaa lageria(5,3%) sekä kalan ja kalkkunan kanssa lasi kuivaa Chardonnay-valkoviiniä ja kahvin kanssa tietysti V.S.O.P Konjakkia. Lisäksi ulkoilun päälle ruottalaista Herrljunga viiniglögiä...nam nam! Surf pesee kaiken!!! | |
![]() 23.12.2005 22:54:00 | |
Joulu oluet ovat ; Aterian yhteyteen jos haluaa: Samuel Adams; Wintter Lager (usa) tai Saksalainen Bambers panimon perinteinen rauchbier (savuolut) Nautiskeluun: Jenlain ; Bierre de noel (ranska) Fuller's : Old wintter ale (englanti) Aventinus Weissebier (saksa) Jep! Fullersin oluet ovat loistavia!!! ESB Bitter on yksi lemppareitani!! Niin ja se kirjoitetaan Winter eikä Wintter.. Surf pesee kaiken!!! | |
![]() 23.12.2005 22:54:21 | |
Saunajuomana ja joulupöydässä yleisesti (firmamme maahantuomaa) Meksikolaista Negra Modelo Tummaa lageria(5,3%) sekä kalan ja kalkkunan kanssa lasi kuivaa Chardonnay-valkoviiniä ja kahvin kanssa tietysti V.S.O.P Konjakkia. Lisäksi ulkoilun päälle ruottalaista Herrljunga viiniglögiä...nam nam! -Talonmiehen kanssa otimme tota Gambinaa. Aina. Ja tupakoitiin napakasti, kunnes minä lopetin, tupakoinnin. -Sitten vaan katselin kadehtien syviä henkosia. Vetelin mielessäni savua keuhkoihin. Suosittelen tätä tupakointitapaa. Jo kohta 10 v tulee täyteen. prskl, laittakaa vaikka lussa... | |
![]() 23.12.2005 22:57:46 | |
Yks tuttu veti tupakkia niin kovasti että sille tuli tyrä! Musta huumori on musta huumoria! | |
![]() 23.12.2005 23:00:14 | |
Jouluruokaan ei kuulu meillä normaalisti alkoholi. Jos jotain niin 1 tai max 2 lasia punaviiniä. Sitten kun lapset on menny nukkumaan niin glögiä terästettynä (rommi tai uutena tuttavuutena konjakki)/konjakki/olut/emännällä siideri. Meillä kuitenki nuo lapset on vielä niin pieniä, että ne heräävät aikasin + välillä nukkuvat huonosti tai kömpivät viereen ja täten ei paljoo tuu otettua. "Anna lapsille raitis joulu" sanotaa mainoksessa. Meillä oli kotona aina raitis joulu (oli kyllä muukin aika. Ottivat kyllä sillon tällön, muttei lasten nähden tai niin, että lapset olis joutunu millään muotoa kärsimään. Esmes ei pahoinvointiaamuja, ei mitään). Itellä samat periaatteet. Kysyvä ei tieltä eksy, hän on jo eksynyt. | |
![]() 23.12.2005 23:00:52 | |
-Talonmiehen kanssa otimme tota Gambinaa. Aina. Ja tupakoitiin napakasti, kunnes minä lopetin, tupakoinnin. -Sitten vaan katselin kadehtien syviä henkosia. Vetelin mielessäni savua keuhkoihin. Suosittelen tätä tupakointitapaa. Jo kohta 10 v tulee täyteen. prskl, laittakaa vaikka lussa... Lussa, lussa ,lussa ....., itselläni tulee tammikuussa 16 v. lopettamisesta; tuskin tämä astmaatikko tässä muuten edes kirjottelis...jou..lua Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo | |
![]() 23.12.2005 23:04:39 | |
-Talonmiehen kanssa otimme tota Gambinaa. Aina. Ja tupakoitiin napakasti, kunnes minä lopetin, tupakoinnin. -Sitten vaan katselin kadehtien syviä henkosia. Vetelin mielessäni savua keuhkoihin. Suosittelen tätä tupakointitapaa. Jo kohta 10 v tulee täyteen. prskl, laittakaa vaikka lussa... Laitoin, kun kerran pyysit. Ite poltin ekan kerran joskus 10 vuotiaana. Lopunperin aloitin noin 14 vuotiaana. Poltin siihen saakka, kun yo -kirjotukset oli ohi ja kun olin päättänyt, että sillon lopetan, niin "lopetin". Olin sitten 3 vuotta polttamatta, kävin armeijankin välissä, muttei savujakaan. Sitten nykysen emännän myötä sorruin, kun se poltti, niin olin vaan heikko... Surkeaa. Siitä asti oon taas polttanu. Kysyvä ei tieltä eksy, hän on jo eksynyt. | |
![]() 23.12.2005 23:04:57 | |
Akka otti kaljan, minä holitonta kahvia. Taidanpa mennä tupakille. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. | |
![]() 23.12.2005 23:09:56 (muokattu 23.12.2005 23:11:53) | |
"Anna lapsille raitis joulu" sanotaa mainoksessa. Meillä oli kotona aina raitis joulu (oli kyllä muukin aika. Ottivat kyllä sillon tällön, muttei lasten nähden tai niin, että lapset olis joutunu millään muotoa kärsimään. Esmes ei pahoinvointiaamuja, ei mitään). Itellä samat periaatteet. En mä oo nyt mitenkään kinaavalla tuulella kun olen iloisella joulutuulella, mutta mun lapsuudenkodissa ei milloinkaan muulloin käytetty lasten nähden alkoholia kuin jouluna ja siinä tilaisuudessa, kun lapset alkoivat lähestyä täysi-ikäisyyden rajaa, saivat ensimmäisen kerran maistaa vinkkua/kaljaa ja mulle ei oo jäänyt siitä mitään negatiivista ja samaa olen yrittänyt viedä eteenpäin. Ei mun lapsuuden kodissa eikä nyt kukaan koskaan oo jouluna räkäkännissä, mutta alkoholi on aina kuulunut mun jouluun ja tulee kuulumaan. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 23.12.2005 23:16:04 (muokattu 23.12.2005 23:16:23) | |
En mä oo nyt mitenkään kinaavalla tuulella kun olen iloisella joulutuulella, mutta mun lapsuudenkodissa ei milloinkaan muulloin käytetty lasten nähden alkoholia kuin jouluna ja siinä tilaisuudessa, kun lapset alkoivat lähestyä täysi-ikäisyyden rajaa, saivat ensimmäisen kerran maistaa vinkkua/kaljaa ja mulle ei oo jäänyt siitä mitään negatiivista ja samaa olen yrittänyt viedä eteenpäin. Ei mun lapsuuden kodissa eikä nyt kukaan koskaan oo jouluna räkäkännissä, mutta alkoholi on aina kuulunut mun jouluun ja tulee kuulumaan. Mun paras kaveri kertoi aikoinaan kun oltiin ihan skidejä että siitä tietää että hänen isänsä on ottanut kun se haisee sisulle ja on tavallista mukavampi! Musta huumori on musta huumoria! | |
![]() 23.12.2005 23:32:26 | |
Mun paras kaveri kertoi aikoinaan kun oltiin ihan skidejä että siitä tietää että hänen isänsä on ottanut kun se haisee sisulle ja on tavallista mukavampi! Toi oli hyvä - tai paha. Kerran oltiin jossain turnauksessa junnujen kanssa. Mukana oli yksi isä kuskina. Turnaus oli kaksipäiväinen. Tuo isukki kävi sitten illalla kapakissa ja aamulla söi Sisuja siinä, missä muut aamupalaa... No kaikki haistoi joka tapauksessa...Yks junnu kysyi, että 'Miks sää syöt koko ajan sisuja..' | |
![]() 23.12.2005 23:36:16 | |
Toi oli hyvä - tai paha. Kerran oltiin jossain turnauksessa junnujen kanssa. Mukana oli yksi isä kuskina. Turnaus oli kaksipäiväinen. Tuo isukki kävi sitten illalla kapakissa ja aamulla söi Sisuja siinä, missä muut aamupalaa... No kaikki haistoi joka tapauksessa...Yks junnu kysyi, että 'Miks sää syöt koko ajan sisuja..' Kännissä ei saa koskaan ajaa! Eikä pidä koskaan kenekään promille-roopen kyytiin lähteä! Kyllä ammattimies huomaa millon kuski ei ole kunnossa ja siitä on heti sanottava sille vaikka se kuinka olis joku "ystävä! Musta huumori on musta huumoria! | |
![]() 23.12.2005 23:40:14 | |
Kännissä ei saa koskaan ajaa! Eikä pidä koskaan kenekään promille-roopen kyytiin lähteä! Kyllä ammattimies huomaa millon kuski ei ole kunnossa ja siitä on heti sanottava sille vaikka se kuinka olis joku "ystävä! -Joo. Ei se kännissä ajanu. Turnaus kesti toisena päivänä tonne 16:een saakka, joten se oli kyllä selvä kotiin lähtiessä. Ja oli vielä tommonen SM- lopputurnaus kylläkin. Mutta sen aamukunto oli huono. Itse olin toisena kuskina. En sittemmin ottanut tota enää hommiin mukaan. | |
![]() 23.12.2005 23:41:44 | |
-Joo. Ei se kännissä ajanu. Turnaus kesti toisena päivänä tonne 16:een saakka, joten se oli kyllä selvä kotiin lähtiessä. Ja oli vielä tommonen SM- lopputurnaus kylläkin. Mutta sen aamukunto oli huono. Itse olin toisena kuskina. En sittemmin ottanut tota enää hommiin mukaan. Oikein teit! Musta huumori on musta huumoria! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)