Aihe: Hara Laukkanen tarjattiin Turo's Hevi Geestä
1 2 3 4 5 6 7 8
baron
09.12.2005 09:46:51

Oon samaa mieltä...
...mutta tolla rokkipuolella homma on vähän erilaista. Siellä she ei o niin justhiinsa. Itseasiassa päinvastoin; mitä enemmän sekasin oot, sitä parempi. (karrikoidusti sanottuna)
En kuitenkaan puolusta kännissä (tai muitten aineitten vaikutuksen alaisena) esiintymistä millään muotoa.

Mä nyt soitan vähän joka lähtöön ja kyllä rokista oli kysymys, tosin keskellä päivää ulkoilmakeikka ja joteskin mun mielestä rokkiinkin paremmin sopii, kun laulaja muistaa mitä piisiä laulaa ja soittaa samassa sävellajissa loppuun missä aloittikin.
My name is Baron, Sir Baron.
Ukko
09.12.2005 14:12:15

En kuitenkaan puolusta kännissä (tai muitten aineitten vaikutuksen alaisena) esiintymistä millään muotoa.

Entäs jos soitelee vesipäissään 8p
PL
09.12.2005 14:16:10
Veikkaan muistikuvieni pohjalta, että kusipäissään.
Ukko
09.12.2005 15:32:00

Veikkaan muistikuvieni pohjalta, että kusipäissään.

Kusi on vahvempaa kuin vesi.
mack the knife
09.12.2005 15:50:14
Oon samaa mieltä...
...mutta tolla rokkipuolella homma on vähän erilaista. Siellä she ei o niin justhiinsa. Itseasiassa päinvastoin; mitä enemmän sekasin oot, sitä parempi. (karrikoidusti sanottuna)

Minä puolustan. Olen ainoa täällä joka puolustaa ja kuitenkin suuri osa jengistä ottaa.
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
baron
09.12.2005 15:53:11

Minä puolustan. Olen ainoa täällä joka puolustaa ja kuitenkin suuri osa jengistä ottaa.

Eiks tää oo itsestään selvä: Ottaa mitä ottaa, mutta ei saa heijastua soittoon, ei ainakaan negatiivisesti.
Ensin duuni ja sitten huvit.
mack the knife
09.12.2005 15:59:09
Eiks tää oo itsestään selvä: Ottaa mitä ottaa, mutta ei saa heijastua soittoon, ei ainakaan negatiivisesti.

Mutta kun se ei ole duunia. Se on hauskanpitoa ja itsensäpaljastamista. Ja joku piru maksaa siitä vielä. Duuni on jotain ihan muuta.
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
Sertzo S
09.12.2005 16:03:21 (muokattu 09.12.2005 16:05:15)

Valtaosan kaikista keikoistani aikoinani tein selvinpäin. Lieviä lipsahduksia sattui tosi harvoin, mutta kuitenkin, ja vain yhden puhuttelun kohteena muistan olleeni havaittavan kaljanjuomisen suhteen ravintolan ulkoalueella eräässä kesäpaikassa 80-luvun lopulla. Useat laivasoitot tein aina selvinpäin, sillä tiesin, että jos siellä lipsahtaa juomaan, niin huonosti käy. Noihin aikoihin 70-80-luvulla perheasiat ja asuntosäästötoimet olivat niin tapetilla, ettei ollut varaa työhommia ainakaan juomisellaan mokata.
baron
09.12.2005 16:11:47

Mutta kun se ei ole duunia. Se on hauskanpitoa ja itsensäpaljastamista. Ja joku piru maksaa siitä vielä. Duuni on jotain ihan muuta.

Siks just!

En aio alkaa loputtomiin sun kanssa kinaamaan, enkä aio yrittää käännyttää sua, en oo veljeni vartija.

Mutta mun kohdalla:
1. Tykkään soittamisesta
2. Tykkään ryyppäämisestä
3. Voisi kuvitella, että kun kaksi kivaa harrastusta yhdistää, niin sitten vasta kivaa olisikin, mutta mun kohdalla ei toimi, molemmat kärsii.
R.Syke
09.12.2005 16:19:41 (muokattu 09.12.2005 16:22:19)
Siks just!

En aio alkaa loputtomiin sun kanssa kinaamaan, enkä aio yrittää käännyttää sua, en oo veljeni vartija.

Mutta mun kohdalla:
1. Tykkään soittamisesta
3. Voisi kuvitella, että kun kaksi kivaa harrastusta yhdistää, niin sitten vasta kivaa olisikin, mutta mun kohdalla ei toimi, molemmat kärsii.

Tässä komppaan baronia. Juuri vapaa-aikaan siirtyneenä (eka tsih) en liitä tähän minkäänlaista soittoa - paitsi radio ja levyt & suu.

Toisaalta meikä amatööriltä ei pienessäkään hönössä soitosta tule yhtään mitään.

Tää ei muuten hassumpi harrastus olekaan: napsua ja MNetissä häriköintiä - heh. Tässä mä oon muuten tarvittaessa aivan pro.

Tosin sen verran annettava periksi, että nuottisulkeinen menossa...
baron
09.12.2005 16:27:14

Mutta nyt lähden selkeesti ryyppäämään, mun oman osaston pikkujoulu. Täytyyhän chefin näyttää alaisille mallia, kuinka pikkujouluissa oikein ryypätään.

Keikka vasta huomisiltana, siihen täytyisi joteskin selvitä.
R.Syke
09.12.2005 16:30:04 (muokattu 09.12.2005 16:30:22)
Mutta nyt lähden selkeesti ryyppäämään, mun oman osaston pikkujoulu. Täytyyhän chefin näyttää alaisille mallia, kuinka pikkujouluissa oikein ryypätään.

Keikka vasta huomisiltana, siihen täytyisi joteskin selvitä.

Se onnistuu, kun ryyppäät ns. fysiologisesti. Hauska termi, jonka kerran kuulin Turun (siinä vahnassa ja oikeassa) Hämeenportissa yheltä eläintieteilijältä. Heh.

Joku ihmetteli nimittäin, että miksi kaveri on niin freesi, vaikka juo lähes joka päivä.

-Juon fysiologisesti.
R.Syke
09.12.2005 16:36:00
clave
09.12.2005 17:26:03

http://www.uusilahti.com/puheenaiheet.php?category=4&story=1783

Jaa-a. Sanoisko tohon, että...

Laukkanen haraa vastaan.
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
R.Syke
09.12.2005 17:27:41
Laukkanen haraa vastaan.

Oun ollunna selevä, kun on pitäny olla kännissä ja kännissä, kun on pitäny olla selevä.

Selevä.
mack the knife
09.12.2005 17:29:23
Siks just!

Mutta mun kohdalla:
1. Tykkään soittamisesta

Ei tarvi. En mäkään tästä enää jaksa. Ottakoon kuka ottaa tai ei, mutta ei mun mielestä täällä tarvi siitä tehdä niin ehdotonta asiaa. Joillekin käy (häviää naamasta norsunvittu), joillekin ei.
R.Syke
09.12.2005 17:32:07
Ei tarvi. En mäkään tästä enää jaksa. Ottakoon kuka ottaa tai ei, mutta ei mun mielestä täällä tarvi siitä tehdä niin ehdotonta asiaa. Joillekin käy (häviää naamasta norsunvittu), joillekin ei.

-Minäpä tiedän, kenelle ei sovi.
clave
09.12.2005 17:33:00

Tuloksena syntyy sovitutus
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
manjaana
09.12.2005 17:34:28

Minäpäs tiiän, kenelle sopii.
Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain.
R.Syke
09.12.2005 17:34:37 (muokattu 09.12.2005 17:37:07)
Tuloksena syntyy sovitutus

sonorsunsovitutus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)