Aihe: Absurdein keikka?
1 2 3 4 5 6 7 8
pekkajau
08.12.2005 22:41:20
Ai niin, tosta WW:n kommentista tuli mieleen niin absurdia, että ette edes voi kuvitella: Mä oon kerran säestänyt haitaristia!!

Pistäkääs paremmaksi!

Olen säestänyt bassolla aloittelevaa pianistia ja rumpalia!
Täältä pesee... ilman kyyneleitä!
kimmoke
08.12.2005 22:56:01 (muokattu 08.12.2005 22:59:50)

Ennekin oon varmaan maininnu: kirpputorilla soittamassa ja tauolla joku ukko raahas kaverin Giuliettia kassalle, että paljonko kurttu maksaa ;) Elämän tähtihetkiä?

Katusoittoo kitaralla ja kurtulla Tammelantorilla... perunakauppias alko vittuileen että karkotetaan asiakkaat. (kas kun ei heitelly mädillä potaateilla) Mutta onneks mummut tykkäs!

Kvinttikoira kilpailun väliaikamusakkia, Wippetti (?) kusi vahvistimeen ja keikkaliksa 100m salaojaputkea (10m veroihin ;)

Mieltä ylentävää...
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
baron
08.12.2005 23:01:19

Ai niin, mutta onhan se palstalla pitkäänkin kerrottu, kun viime kesänä Savonlinnan Oopperajuhlien oopperaterassilla soitettiin minkkeihin ja timantteihin pukeutuneille humppaa TM-palstan kantavien voimien toimesta.
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
08.12.2005 23:02:26
Ai niin, mutta onhan se palstalla pitkäänkin kerrottu, kun viime kesänä Savonlinnan Oopperajuhlien oopperaterassilla soitettiin minkkeihin ja timantteihin pukeutuneille humppaa TM-palstan kantavien voimien toimesta.

HEP!
kimmoke
08.12.2005 23:03:44

Oliko minkit vielä elävien kirjoissa?
pekkajau
08.12.2005 23:04:35
Oliko minkit vielä elävien kirjoissa?

Ei minkit mutta ne majavat!
kimmoke
08.12.2005 23:05:27

Ei minkit mutta ne majavat!

Kuis soittajat?
pekkajau
08.12.2005 23:06:06
Kuis soittajat?

No kyllä...silleen epävirallisesti!
Fuzzy Boner
08.12.2005 23:19:50
Ai niin, tosta WW:n kommentista tuli mieleen niin absurdia, että ette edes voi kuvitella: Mä oon kerran säestänyt haitaristia!!

Pistäkääs paremmaksi!

Oon Baron kompannu kun soitat sooloa!

(Voitin)
Saapuilija
pekkajau
08.12.2005 23:25:26 (muokattu 08.12.2005 23:27:22)

(Voitin)

Rupeen kattomaan Spede-DVD:tä jonka sain tänään lahjaksi! Arja havakka laulaa neekerijazzia lankit naamassa jo vuonna -69 Speden "50 pientä minuuttia"- ohjelmassa. Pakko on Arjalle nostaa hattua! Tuli samalla joku semmonen " talu " mut ...good night!
Fuzzy Boner
08.12.2005 23:26:39
Rupeen kattomaan Spede-DVD:tä jonka sain tänään lahjaksi! Arja havakka laulaa neekerijazzia jo vuonna -69 Speden "50 pientä minuuttia"- ohjelmassa. Pakko on Arjalle nostaa hattua!

Vitsi oon kuullu noista hyviä juttuja ku pojjaat niitä aikanaan teki. On nimittäin ollu täysin hervoton meno + sisäpiirivitsit lentää kokoajan. Ihan mahtavaa. Pitäis kans hankkia
Saapuilija
baron
09.12.2005 00:03:54

Vitsi oon kuullu noista hyviä juttuja ku pojjaat niitä aikanaan teki. On nimittäin ollu täysin hervoton meno + sisäpiirivitsit lentää kokoajan. Ihan mahtavaa. Pitäis kans hankkia

Päh, mä oon esiintynyt Spedevisiossa joskus noihin aikoihin. Haluutko kuulla juttuja?
baron
09.12.2005 00:21:16

(Voitin)

Joo mä muistan: Sun piti soittaa C7b5b9 mutta soititkin C7#5#9 ja mä jouduin lennossa vaihtamaan domdimin alt-asteikkoon.
No multahan se käy.
Riksteri
09.12.2005 00:29:04 (muokattu 09.12.2005 00:57:22)
Mä oon ulkomailla esiintynyt suomalaisena harrastelijamuusikko/tanssijana ja vetänyt jameissa pokkana koko paletin muusikoita ja tanssijoita mukaan peesaamaan suomihumpan rytkettä. Palkkaa en saanut, joten tätä ei varmaan lasketa ...

ed. en siis itseäni harrastelijamuusikoksi esitellyt enkä edes antanut ymmärtää, he vain eivät voineet käsittää tanssimisen ja soittamisen olevan Suomessa kaksi täysin erillistä, toisistaan riippumatonta asiaa ja jouduin tahtomattani hankalaan tilanteeseen, jossa tulin varmaankin väärinymmärretyksi ...
half
09.12.2005 07:54:12
Säestänyt räkäkännistä ihan oikeaa oopperalaulajaa, joka oli myös kova Olavi Virran tulkitsija. Tulkinta oli tunteikas, mutta toistoa tuli mielestäni hieman liikaa, kun taiteilija esitteli itsensä yleisölle viidennen kerran puolen tunnin aikana.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Sertzo S
09.12.2005 08:21:36 (muokattu 09.12.2005 08:22:39)
Säestänyt räkäkännistä ihan oikeaa oopperalaulajaa, joka oli myös kova Olavi Virran tulkitsija. Tulkinta oli tunteikas, mutta toistoa tuli mielestäni hieman liikaa, kun taiteilija esitteli itsensä yleisölle viidennen kerran puolen tunnin aikana.

Säestänyt itsekin pändissä Savonlinnassa ooperalaulajaa 70- luvulla, joka yritti tulkita ravintolassa erästä oikein tunnettua evegreenisävellystä.
Vituiksi meni laulu ja oli kauheaa kuultavaa, joskaan ei säestyskään aivan huippua toki ollut. Vittutti aivan saatanasti tuo itsekeskeinen ääliö.
Musiikkia korville
09.12.2005 08:29:25

- Soittanut postin pienessä paikallispisteessä. Soittovehkeet vei ehkä puolet koko tilan alasta.

- 2 kpl keikkoja kirjastossa.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
half
09.12.2005 08:30:24
Säestänyt itsekin pändissä Savonlinnassa ooperalaulajaa 70- luvulla, joka yritti tulkita ravintolassa erästä oikein tunnettua evegreenisävellystä.
Vituiksi meni laulu ja oli kauheaa kuultavaa, joskaan ei säestyskään aivan huippua toki ollut. Vittutti aivan saatanasti tuo itsekeskeinen ääliö.

Paras oli pitkä soolo biisissä Sinun silmiesi tähden. Pavilla on takakämppä heti lavan takana, jonne taiteilija poistuikin soolon ajaksi. Veti siellä huikalla puoli kossua vielä varmuudun vuoksi. Jännäsimme mitä tapahtuu, kun soolo loppuu, mutta ei hätää. Todellinen artisti tietää miten pitää vetää. Mikissä oli pitkä johto ja laulu kajahti juuri oikeassa kohtaa, laulaja itse oli kyllä ihailijoiltaan piilossa.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Musiikkia korville
09.12.2005 08:36:33

Laitettakoon tämäkin:

Viime viikolla ravintolakeikalla tuli yks daami biisien välissä juttelemaan...
d: "Paikalla on yks tuore ylioppilas. Soittaisitteko Gaudeamus igitur -laulun?"
MK: "Ei nyt ihan tähän hätään löydy."
d: "Älä nyt. Kyllä varmasti löytyy."
MK: "Ei kyllä tasan varmasti löydy"

Ei jumalauta, kaikkee ne toivoo.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
jjussila
09.12.2005 09:23:04
Laitettakoon tämäkin:

Viime viikolla ravintolakeikalla tuli yks daami biisien välissä juttelemaan...
d: "Paikalla on yks tuore ylioppilas. Soittaisitteko Gaudeamus igitur -laulun?"
MK: "Ei nyt ihan tähän hätään löydy."
d: "Älä nyt. Kyllä varmasti löytyy."
MK: "Ei kyllä tasan varmasti löydy"

Ei jumalauta, kaikkee ne toivoo.

No prkl.... Gaudeamus igitur, juvenes dum sumus....tms .....jou
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)