Aihe: Haitaristi / kosketinsoittaja
1 2 3 4
uruttaja
02.12.2005 09:36:46
Ai niikö se menee - oon vaan ootellut, että joku nappaa mukaansa :o)

Saaminen harvenee.
half
02.12.2005 09:43:35
Saaminen harvenee.

Päinvastoin, tosi basisti ei puhu mitään, kattelee vaan. On ikäänkuin tyrkyllä. Hyvin pian tämä muista soittajista poikkeava käytös herättää yleisön kaikkein alkoholisoituneimmassa ja epäsosiaalisemmassa naisväessä nyrkki / puukkotappelun tämän kummmajaisen suosiosta.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Tankero
02.12.2005 11:25:54
Joskus sain minäkin, siis joskus.

Ja me rumparit kahesti. Pyytää ja olla ilman.
vanhami
02.12.2005 12:15:21
Kyllä monet vittuilut sai pentuna kuulla, kun oli valinnu soittimeksi justiin tuon haitarin. En ymmärrä miksi sitä pitiki valitakin tuo haitara..Tytötki tahto kartella ja naureskella..On tullu jonkilaiset traumat...Heh, joskus aina kuuli kommentin "mikset soita vaikka kitaraa.."

Aika korjaa tuonkin. Mäkin luulin sitä mailman tylsimmäksi soittimeksi, ennen kuin tajusin miten sitä pitää käyttää saadakseen parhaan lopputuloksen vastakkaisen sukupuolen edustajien keskuudessa.

Nythän mä en enään noita taitoja tarvi ukkomies kun olen.
KoskPaavo
02.12.2005 16:21:21
Aika korjaa tuonkin. Mäkin luulin sitä mailman tylsimmäksi soittimeksi, ennen kuin tajusin miten sitä pitää käyttää saadakseen parhaan lopputuloksen vastakkaisen sukupuolen edustajien keskuudessa.

Nythän mä en enään noita taitoja tarvi ukkomies kun olen.

Kaikki soittimet on tylsiä jos niitä ei osata soittaa.Haitarilla oppii suht helposti Metsäkukkia tms. sitten kun esim. bassosooloja pitäis alkaa harjoitella niin monella homma tyssää.Myös molempien käsien "taimaus" on vaan harjoittelusta kiinni.Tässäkin maassa on valtava leegio huippujätkiä jotka vetävät vaikka mitä, mutta vaatimattomuus ja osin ennakkoluulot ovat esteenä . Toisin on esim. Ranskassa , TV5:lta tulee välillä sellaista haitarimusiikkia että ei voi kuin haavi auki katsoa.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)