Fred Riksberg 28.11.2005 22:05:10 | |
---|
"Töissä" pelataan kanssa aina viissatasta ja marjapussia poikain kanssa! Olen polttanut orkesteritoverin puisen nuottitelineen juhannuskokossa |
ÄM 28.11.2005 22:19:52 | |
---|
Ei, vaikka kuinka hutikassa olis. Mutta hauskinta siinä on se, että se herättä kuumia tunteita aika ajoin. :) Kerran ku treeneissä pelattiin niin pasunisti keitti Kimblen seinään, kun ei saanut millään kutosta. Eikä se herättänyt edes ihmetystä, kaikki jotenkin vaan ymmärsi. |
jmercy 30.11.2005 15:11:17 | |
---|
Laulaja leikki häävieraiden lasten kanssa (ei mitään Jacko-leikkejä) |
pekkajau 30.11.2005 15:30:28 | |
---|
Olen kattelut siinä vieressä. Kirjoitin mitä kirjoitin! |
riff 30.11.2005 17:31:23 | |
---|
Olen tanssinut. Ja se on oudointa! Soundi painaa mutta haitari vain painaa. |
baron 30.11.2005 17:53:51 | |
---|
Olen tanssinut. Ja se on oudointa! No enpäs oo ennen niin oudosta kuullutkaan. Tää on huippu! My name is Baron, Sir Baron. |
faith 30.11.2005 17:58:22 | |
---|
Olen opettanu kaverille parin tanssin perusaskeleet että se pääsis seuraavan setin aikana tanssiin. En tosin ollu sillon soittamassa. |
riff 30.11.2005 18:31:27 | |
---|
No enpäs oo ennen niin oudosta kuullutkaan. Tää on huippu! On se kun on minusta kyse! Soundi painaa mutta haitari vain painaa. |
Toivoj 30.11.2005 18:38:18 | |
---|
Sertzo ainakin muistaa yhden kosketinsoittajan, joka armoitettuna oluenystävänä ja suurkuluttajana polki tauolla pyörällä Hietasaaresta Tuiran puolelle Shellin baariin keskikaljalle ja sitten pian takas soittamaan. Tämähän tapahtui siis sillon ennenvanhaan, kun huvialueella ei anniskeltu pilsneriä vahvempaa.Kaverit oli vaan ihmetelly, että mihin se tuo urkuri aina lähtee semmosella kiirellä ja olivat sitten yks tauko lähteneet autolla seuraamaan ja niinhän tuo kiire selvis. Music was my first love. |
Sertzo S 30.11.2005 18:46:14 | |
---|
Sertzo ainakin muistaa yhden kosketinsoittajan, joka armoitettuna oluenystävänä ja suurkuluttajana polki tauolla pyörällä Hietasaaresta Tuiran puolelle Shellin baariin keskikaljalle ja sitten pian takas soittamaan. Tämähän tapahtui siis sillon ennenvanhaan, kun huvialueella ei anniskeltu pilsneriä vahvempaa.Kaverit oli vaan ihmetelly, että mihin se tuo urkuri aina lähtee semmosella kiirellä ja olivat sitten yks tauko lähteneet autolla seuraamaan ja niinhän tuo kiire selvis. Tyy! Nyt kyllä suttaa eli ei tuu mieleen. Laita pikaviesti! |
uruttaja 30.11.2005 18:56:44 | |
---|
Sertzo ainakin muistaa yhden kosketinsoittajan, joka armoitettuna oluenystävänä ja suurkuluttajana polki tauolla pyörällä Hietasaaresta Tuiran puolelle Shellin baariin keskikaljalle ja sitten pian takas soittamaan. Tämähän tapahtui siis sillon ennenvanhaan, kun huvialueella ei anniskeltu pilsneriä vahvempaa.Kaverit oli vaan ihmetelly, että mihin se tuo urkuri aina lähtee semmosella kiirellä ja olivat sitten yks tauko lähteneet autolla seuraamaan ja niinhän tuo kiire selvis. Monelta tanssipaikalta on menty juoksun kans läheiseen baariin, tai vaikkapa Albertista kulman taakse Ziwagoon tai Hovinarriin. Arinasta Harrys baariin, tms. Mutta tuo polkupyöräjuttu on aika kova. |
Tankero 30.11.2005 19:00:26 | |
---|
Monelta tanssipaikalta on menty juoksun kans läheiseen baariin, tai vaikkapa Albertista kulman taakse Ziwagoon tai Hovinarriin. Arinasta Harrys baariin, tms. Mutta tuo polkupyöräjuttu on aika kova. Hietasaaressa oli kerran joku toinenkin bändi, kun oltiin Maxipasien kans. Hyvin ehti kolmessavartissa käydä pyörällä Edenissä kopsulla. Tessa istu kyytissä. |
uruttaja 30.11.2005 20:20:25 | |
---|
Hietasaaressa oli kerran joku toinenkin bändi, kun oltiin Maxipasien kans. Hyvin ehti kolmessavartissa käydä pyörällä Edenissä kopsulla. Tessa istu kyytissä. Ehtiihän tuossa ihan hyvin. Samantasta Navetassa. |
R.Syke 30.11.2005 20:33:25 | |
---|
Astuin tahallani yhen pahan häirikön varpaille. Oho - anteeks! jostain syystä katsoit pitkään - ylös |
KoskPaavo 30.11.2005 22:43:39 | |
---|
Kerran nuorna poikana vedin ns."pöntöt" vartin tauolla.Loppuiltakin meni läpi kuitenkin "taiteillessa".Rikos on jo vanhentunut. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
mack the knife 30.11.2005 22:47:28 | |
---|
Pitääpä miettiä... Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
manjaana 30.11.2005 22:54:27 | |
---|
Pitääpä miettiä... Joopasen joo.... ;oO Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
manjaana 30.11.2005 22:56:59 | |
---|
Olen tanssinut. Ja se on oudointa! Olis kyllä aineksia vaikka mihin... ;o)) Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
jeppeq 30.11.2005 23:00:54 | |
---|
Olen tanssinut. Ja se on oudointa! ja sukulaisissakin oot tainu käyvä, tauolla ;) Soitan - olen siis olemassa. |
AnselmiMaa 01.12.2005 07:52:35 | |
---|
ja sukulaisissakin oot tainu käyvä, tauolla ;) hörönaurua...hohohoho.. EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |