Aihe: Ulkomailla menestyneet suomalaiset muusikot
1 2 3 4 5 6
Sertzo S
28.11.2005 14:23:18
Itse olen menestynyt satoja tunteja Viipurin matkustajasatamassa,.

Uskotaan!
baron
28.11.2005 14:45:43 (muokattu 28.11.2005 14:50:37)

Itse olen kuubalaisen hotellin pianobaarissa menestynyt ainakin kännisten saksalaisten turistien silmissä.

Päivitin oman kuvankin, että uskoisitte!
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
28.11.2005 15:38:06
Itse olen kuubalaisen hotellin pianobaarissa menestynyt ainakin kännisten saksalaisten turistien silmissä.

Siellähän punotat ja täällä käy kateeksi ja tuo mimmikin vielä kupeessa, jaloista juomista puhumattakaan. :/
pekkajau
28.11.2005 15:43:57

Siinäpä oiva levynkansikuva "Baron goes Cuba"-levyyn!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Ukko
28.11.2005 17:15:08

Siitä menestymisestä ei havaintoa mutta ainakin norjalaiset ovat mamiksia. Aikoinaan norjassa burger baarissa kysäisin ääneen että haluaako kukaan turpaansa. Eikä kukaan uskaltanut vastata mitään 8p
Tankero
28.11.2005 17:18:11
Tekikö se Salonen sen käyrätorvidiplominsa 19-vuotiaana vai muistanko väärin? Jotain sitä luokkaa kuitenkin. Ansiot kapellimestarina on ihan omaa luokkaansa, mutta sen lisäksi hän on kunnostaunut myös säveltäjänä ja instrumentalistina. E-P on Muusikko.

Toistan: Eikä vissiin ole klasaripaavo. Niitähän ei pitänyt laskea.
Tankero
28.11.2005 17:20:30
Jorma Kaukonen ei ole mun tietääkseni suomalainen muuten kuin että nimi on. Ei ole ikinä asunu täällä eikä osaa sanaakaan suomea puhua. Eikös sillä ollu semmonenkin bändi kuin Hot Tuna.

Oli kyllä. Veljensä Peter Kaukonen.
Olishan sitten Erik Hokkanen.
Kuten myös Jaco Pastorius. Äitinsähän oli Haapala. Jacosta oli pitänyt tulla Jaakko, mutta siinä oli joku virkailija sekoillut ja sitten ei tullutkaan.
Tankero
28.11.2005 17:21:32 (muokattu 28.11.2005 17:21:45)
Patela Akatemia on käynyt valloittamassa Haaparannan.
Tankero
28.11.2005 17:24:34
Siellähän punotat ja täällä käy kateeksi ja tuo mimmikin vielä kupeessa, jaloista juomista puhumattakaan. :/

Mitähän ne hommaa, kun on noin muikeat ilmeet. Eikä näy kädet. Missä lienee.
uruttaja
28.11.2005 17:25:52
Oli kyllä. Veljensä Peter Kaukonen.
Olishan sitten Erik Hokkanen.
Kuten myös Jaco Pastorius. Äitinsähän oli Haapala. Jacosta oli pitänyt tulla Jaakko, mutta siinä oli joku virkailija sekoillut ja sitten ei tullutkaan.

Miten suomalaisen syntymäpaikka on Washington. Vai mitä sinä tuolla tarkoitat. Pastoriuksen äiti lie ollut Sallan Hautajärven kylältä kotoisin. Erik Hokkanen taitaa olla iliman googletustakin 3. polven ameriikan mies.
Tankero
28.11.2005 17:33:30 (muokattu 28.11.2005 17:36:06)
Miten suomalaisen syntymäpaikka on Washington. Vai mitä sinä tuolla tarkoitat. Pastoriuksen äiti lie ollut Sallan Hautajärven kylältä kotoisin. Erik Hokkanen taitaa olla iliman googletustakin 3. polven ameriikan mies.

Sovi keskenäs. En oo sellaista väittänytkään. Ja voihan suomalaisen syntymäpaikka olla mikä vaan. Lentopalloilijatohtorikin tekas pojan helmikuussa ja taitaa olla kaksoiskansalainen. Tai jotain.
Mäkille vastasin, kun se muisteli, että oli Hot Tuna ollu J Kaukosella.
uruttaja
28.11.2005 17:44:54
Sovi keskenäs. En oo sellaista väittänytkään. Ja voihan suomalaisen syntymäpaikka olla mikä vaan. Lentopalloilijatohtorikin tekas pojan helmikuussa ja taitaa olla kaksoiskansalainen. Tai jotain.
Mäkille vastasin, kun se muisteli, että oli Hot Tuna ollu J Kaukosella.

Meni vastaukset sekaisin. Minunkin kummipoika on kaksoiskansalainen Kanadan ja Suomen, tulee automaattisesti Lännellä se toinen kansalaisuus. Tuossa se kuitenkin jokivarressa assuu.

Hot Tuna oli Jorman bändi, tai bändi missä Jorma soitti.

Akatemia ja Haaparanta ja menestys. Joku tökkii...
Tankero
28.11.2005 17:53:38
Meni vastaukset sekaisin. Minunkin kummipoika on kaksoiskansalainen Kanadan ja Suomen, tulee automaattisesti Lännellä se toinen kansalaisuus. Tuossa se kuitenkin jokivarressa assuu.

Hot Tuna oli Jorman bändi, tai bändi missä Jorma soitti.

Akatemia ja Haaparanta ja menestys. Joku tökkii...

No ei töki, kun taittuu. Tietäähän sen. Oli ollu kitara aika isolla Parkissa.
uruttaja
28.11.2005 18:56:01
No ei töki, kun taittuu. Tietäähän sen. Oli ollu kitara aika isolla Parkissa.

No voi hitsi, olipa yllätys.
Tankero
28.11.2005 20:18:49
No voi hitsi, olipa yllätys.

Kun ei ollut R tuuraamassa. Se se saattaa joskus käskiä panna pienemmälle.
R.Syke
28.11.2005 20:46:35

Tyypillinen, pitkä, vaalea saksalainen & punakka ja hanakka suomalainen :D
BigPapa
28.11.2005 20:58:27

Jos Kaukonen niin sitten varmaan myös David Uosikkinen.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
uruttaja
28.11.2005 21:01:30
Jos Kaukonen niin sitten varmaan myös David Uosikkinen.

Piti googlettaa. Ihan mielenkiintoinen tapaus.
pekkajau
28.11.2005 21:21:44
"Ameriikan Haaleilla" kiertueillaan aikoinaan menestyivät mm. Esa Pakarinen, Eugen Malmsten, Toivo Manninen,Lasse Pihlajamaa, Eemeli, Onni Laihanen jne... esiintyivät siellä Suomen siirtolaisille ja salit oli täynnä näitä kakenmaailman "Kaukosia"! ... Erik Lindström asu kanssa kai aika kauan aikanaan USA:ssa! Ja Eila Pienimäki asui kanssa kauan USA:ssa!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
BigPapa
28.11.2005 22:34:48

Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)