Aihe: Muusikon "koti ikävä"..
1 2 3 4
mack the knife
06.11.2005 18:11:24
Ei oo, piti tilata kaupalta, tuli muistaakseni aika nopeasti.

En kyllä muista tehneeni tuotakaan. Juotiinkohan me sitten kaljaa koko pariviikkoinen.
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
Martso
06.11.2005 18:12:18
En kyllä muista tehneeni tuotakaan. Juotiinkohan me sitten kaljaa koko pariviikkoinen.

Koeta muistella oliko perse ruvella? Siitä voi päätellä jo paljon.
Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan!
mack the knife
06.11.2005 18:13:31
Koeta muistella oliko perse ruvella? Siitä voi päätellä jo paljon.

Aina se on parin viikon jälkeen vaikka mitä vetäis. Ei vaihtoehtoja.
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
Bike n roll
19.04.2006 04:00:21
mulla iski burn-out liiallisten kuukausivetojen laivoilla ja maakunnissa soittojen jälkeen(ehkä päivän himassa puoleen vuoteen).oltiin taas jossain joensuun kareliassa 5vko:a ja asuttiin rautaovien takana neliön mörskässä.Perrrr........ei tullu uni useaan viikkoon,tärisin ku haavan lehti(illat tietysti soitettiin),sillon tuli koti-ikävä.Kun se homma päätty,niin meiilä oli onneks kesis ja lähdin kuukaudeks purjehtii saaristoon kauas kaikista känni-paavoista ja hutusta.Se meni onneks ohi,eikä ole mikään mukava tauti. Olen edelleenkin aina baanalla.Se on niinku verissä(HAI !)
Himaan on nasta tulla,mutta on sieltä myös nasta lähteä.
jjylli
19.04.2006 04:15:32
krunikkaan on aina kiva palata, ihan sama missä on tullut oltua..
KoskPaavo
20.04.2006 10:42:24
krunikkaan on aina kiva palata, ihan sama missä on tullut oltua..

Meillä oli kerran vähän aikaa yks hesalainen basisti, laiska juoppo, häippäs aina roudauksen ajaksi jonnekin, kerran kun tultiin Helsinkiin jostakin hevonkuusesta niin tää basisti nosti päätään (pelti kiinni) Kehä ykkösen sillan kohdalla ja sanoi ; "Kyl stadi on aina stadi".
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
paice60
22.04.2006 20:38:58
Aina silloin tällöin tulee ikävä, mutta kun on nykyään noi kännykät, niin se vähän helpottaa. Kesällä menee päivät hyvin kun golfaa ja talvella on mäessä tai hiihtää. Ei kerkee miettiä turhia. Nytkin olen parhaillaan Kemin Cumuluksen aulassa tätä kirjoittamassa ja soitto alkaa jo reilun tunnin kuluttua.
Ajattelenko....siis olenko?
IMPPO
23.04.2006 14:50:24
Minulla on tainnu kerran tulla semmonen vitutuksen ja ikävän voimakas half and half-sekoitus. Ei ollu kummonenkaan pätkä takana, mutta ne oli kaikki jotain ihme firmakeikkoja ollu = aikanen roudaus, notkumista jossain kokoushuoneessa tuntikaupalla, apaattinen yleisö jnejne. Näitä oli siis ollu muutama takana ja ajeltiin yöllä kohti aamulaivaa. Siinä vaan meinas napsahtaa.

Ammatinvalinta kysymys edelleen !
Mongolooliainen kurkkulaulu ja didjeridun soittaminen on ok!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)