manjaana 27.10.2005 12:46:14 (muokattu 27.10.2005 12:55:25) | |
---|
Älä kerro kenellekään. ;) Heh, ja mie ku oon yrittän käydä kunnon soittajien tanssulois aina, kyllähän tässä jo nolostuu vanha.. ;oO Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
Musiikkia korville 27.10.2005 12:54:19 | |
---|
Heh, ja mie ku oon yrittän kädä kunnon soittajien tanssulois aina, kyllähän tässä jo nolostuu vanha.. ;oO Oppia ikä kaikki... Kunnon soittajan tuntee tuosta, ei soittotaidoilla ole asian kanssa mitään tekemistä. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
manjaana 27.10.2005 13:05:10 | |
---|
Oppia ikä kaikki...
Mihin katosi kunnon heinälatoromantiikka ja kynttiläillalliset.. ;o/ Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
Musiikkia korville 27.10.2005 15:28:32 | |
---|
Mihin katosi kunnon heinälatoromantiikka ja kynttiläillalliset.. ;o/ Tosi mies ei hempeile. Sillon ku oikein tosissaan köyritään, niin munatkin on tiellä. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
kuunsirppi 27.10.2005 15:32:22 | |
---|
Tosi mies ei hempeile. Sillon ku oikein tosissaan köyritään, niin munatkin on tiellä. :o)) virsistä rokkiin |
Sertzo S 27.10.2005 15:58:53 (muokattu 27.10.2005 15:59:48) | |
---|
Yhteisessä orkesterikämpässä kun aikoinaan asuttiin, niin eihän sitä voinut olla kuulematta, mitä jotkut kaverit touhusi seinän takana aina vuorollaan silloin tällöin seuralaistensa kera. Pändimme puhaltaja oli eräänä iltana saanutkin jälleen naisseuraa ja kyllä tuo kuuluikin omaan huoneeseeni ankarina aktin ääninä myöhemmin. Jonkin ajan kuluttua kuului kuitenkin naisen hieman pettynyt ja arvosteleva kommmentti:" Sinä et osaa olla yhtään hellä." Tähän puhallinvirtuoosimme totesi touhutessaan vain kylmästi:" Ei tähän mitään hellyyttä tarvita. ky**ä per**seen vaan, katotaan sitä hellyyttä sitten vähän myöhemmin." Mulla oli seinän takana vaikeaa. Tämä tarina on tosi! |
Musiikkia korville 27.10.2005 16:01:31 | |
---|
Yhteisessä orkesterikämpässä kun aikoinaan asuttiin, niin eihän sitä voinut olla kuulematta, mitä jotkut kaverit touhusi seinän takana aina vuorollaan silloin tällöin seuralaistensa kera. Pändimme puhaltaja oli eräänä iltana saanutkin jälleen naisseuraa ja kyllä tuo kuuluikin omaan huoneeseeni ankarina aktin ääninä myöhemmin. Jonkin ajan kuluttua kuului kuitenkin naisen hieman pettynyt ja arvosteleva kommmentti:" Sinä et osaa olla yhtään hellä." Tähän puhallinvirtuoosimme totesi touhutessaan vain kylmästi:" Ei tähän mitään hellyyttä tarvita. ky**ä per**seen vaan, katotaan sitä hellyyttä sitten vähän myöhemmin." Mulla oli seinän takana vaikeaa. Tämä tarina on tosi! HOHO!!! :D Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
uruttaja 27.10.2005 16:11:32 | |
---|
Yhteisessä orkesterikämpässä kun aikoinaan asuttiin, niin eihän sitä voinut olla kuulematta, mitä jotkut kaverit touhusi seinän takana aina vuorollaan silloin tällöin seuralaistensa kera. Pändimme puhaltaja oli eräänä iltana saanutkin jälleen naisseuraa ja kyllä tuo kuuluikin omaan huoneeseeni ankarina aktin ääninä myöhemmin. Jonkin ajan kuluttua kuului kuitenkin naisen hieman pettynyt ja arvosteleva kommmentti:" Sinä et osaa olla yhtään hellä." Tähän puhallinvirtuoosimme totesi touhutessaan vain kylmästi:" Ei tähän mitään hellyyttä tarvita. ky**ä per**seen vaan, katotaan sitä hellyyttä sitten vähän myöhemmin." Mulla oli seinän takana vaikeaa. Tämä tarina on tosi! Tämä kiertää legendana soittajapiireissä, olen ite kertonut tuota tarua usein eteenpäin, joten suuri folkloristiikan pioneeri olen mä. Mun jutussa avausrepliikki oli kyllä perkele. |
pekkajau 27.10.2005 16:58:04 | |
---|
Hitto kun meni "69"- talu tuossa ohi suun! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
manjaana 27.10.2005 17:30:03 | |
---|
Tosi mies ei hempeile. Sillon ku oikein tosissaan köyritään, niin munatkin on tiellä. No joo ;o) Tuo on just se mikä erottaa nainnin rakastelusta.. Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
jon lord 27.10.2005 20:27:37 | |
---|
Tilaisuudet pyrittävä aina käyttämään hyväkseen, jos ja kun niitä ilmenee. :) Eipä enää ilmene, toisin oli ennen. Nyyh. :/ Tulin just hesasta ja avasin koneen. Nyyhkytän Sertzo kanssasi...ja muistelen nuoruuden päiviä. No on onneksi hyvä vaimo kotona niin ei tarvi surkutella täällä. Toinen tositarina joka kiertää piireissä. Kaveri (basisti ? ) oli päässyt pukille ja höyläsi autuaasti nuorta tyttöä, kun yhtäkkiä hänelle tuli tunne että joku katsoo häntä. Kaveri katsoi ylöspäin ja huomasi että tytön äiti oli sängyn vieressä. Kun hän ei muuta keksinyt niin ojensi kätensä työn lomassa ja esitteli itsensä. Meillä aikanaan rumpali ja basisti iski jonkun naikkosen ja touhusivat kumpikin naisen kimpussa. Kun voimat loppuivat kesken niin basisti haki purkin kamasutra voidetta ja sanoi rumpalille että sivelepä tätä hepin päähän niin homma taas onnistuu. Rumpali otti purkin ja levitti koko sisällön heppinsä päähän ja kului vähän aikaa ja sitten kauhea huuto ...tää kirvelee niin prk#%//%€€#sti. Sanoi että heppi oli kipeä pari viikkoa. Tota juttua on naurettu monta vuotta. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
pekkajau 27.10.2005 23:21:11 | |
---|
Onkos tämä "Kamasutra"-voide sitä kuuluisaa Tiikeri-balsamia? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Tankero 27.10.2005 23:24:20 | |
---|
Onkos tämä "Kamasutra"-voide sitä kuuluisaa Tiikeri-balsamia? No huh huh, siinä sitä oliskin pölinää, kun sillä voitelis jorman. Saattais tanttaseksikin onnistua. |
manjaana 27.10.2005 23:28:17 | |
---|
Onkos tämä "Kamasutra"-voide sitä kuuluisaa Tiikeri-balsamia? Heh, mä oon kanssa kuulu joskus jonkun laittaneen vahingossa jotain menthol-pitoista voidetta, oli kuulma ollut melkoinen polte.. Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
KoskPaavo 28.10.2005 00:50:49 | |
---|
Mun setävainaa ajoi ennen rekkaa eikä 8 tunnin työajasta ollut tietoakaan, Roi:sta suoraan Helsinkiin ja silleen.Sano että jos tuntui siltä että nukahtaa rattiin niin heitti vähän tinneriä munille. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Musiikkia korville 28.10.2005 07:57:33 | |
---|
Tämä kiertää legendana soittajapiireissä, olen ite kertonut tuota tarua usein eteenpäin, joten suuri folkloristiikan pioneeri olen mä. Mun jutussa avausrepliikki oli kyllä perkele. Jaa se olikin Urban Legend... :-/ No hyvä juttu kuitenkin. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
Musiikkia korville 28.10.2005 07:58:36 | |
---|
No joo ;o) Tuo on just se mikä erottaa nainnin rakastelusta.. Mitäs tuo viimeinen sana mahtaa tarkoittaa?.. ;) Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
kuunsirppi 28.10.2005 09:42:54 | |
---|
Mitäs tuo viimeinen sana mahtaa tarkoittaa?.. ;) no niin justiinsa....mieti sitä ja suosittelen kaikille muillekin, niin tutuille, kun tuntemattomille :o) virsistä rokkiin |
Musiikkia korville 28.10.2005 09:47:14 | |
---|
no niin justiinsa....mieti sitä ja suosittelen kaikille muillekin, niin tutuille, kun tuntemattomille :o) Kyllä mä oikeesti tiedän, mitä se tarkoittaa. Sivistyssanakirjassa tuossa kohti lukee mun nimi... ;) Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
kuunsirppi 28.10.2005 09:49:47 | |
---|
Kyllä mä oikeesti tiedän, mitä se tarkoittaa. Sivistyssanakirjassa tuossa kohti lukee mun nimi... ;) kerro sitten, kun oot vapaa mies.... :o) virsistä rokkiin |