Aihe: Keikat
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tankoprinssi
16.09.2005 15:07:55 (muokattu 16.09.2005 15:08:21)

Lauantaina show-keikka yksin (enempi stand-uppia kuin musaa). Bändin kanssa vasta lokakuussa.
Nämä omat show- keikat kestää 30 min ja liksa lähes sama kuin 6 tunnin "humppa vedosta". Sitten ehtii vielä keikan jälkeen kotiin saunaan ja oluelle, joten suuntaus on näihin hommiin. Muutamalle tanssikeikalle on jo päällekkäisyyksien vuoksi pitänyt hommata tuuraaja.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
half
16.09.2005 16:47:51
Joo pystis on. Ja ollaan koko bändi niin henkeen ja vereen pystis-meininkiä, että viime lauantaina kun Idolssit piti laulajaa vankina, haettiin toinen basisti ja meidän basisti tarttui mikistä kaksin käsin.

No siinä tapauksessa. Harjoittelun voi aloittaa, vaikka yrittämällä kävellä ja jauhaa purukumia samanaikaisesti.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
R.Syke
16.09.2005 17:08:27 (muokattu 16.09.2005 17:10:54)
Mitä nää oot vetäny, kun tulee noita jatkoesoja threadissa jos toisessakin? ;)

Jaa-a, herää kysymys. Pari viikkoa harjoittelua edessä. Keikkaa lokakuusta eteenpäin sitten.

Jotenkin on joo...levottomaksi mennyt kirjoittelu. Threadissa kuin threadissa palattu perustarpeisiin :D

Ite vetäisin tuossa omenapiirakkaa ja kahvit. Pientä nuotinnusta tarttis harrastaa.

Mustat jäät on ilmestyny tielle. Olkaa humpantuuppaajat aamuyöstä varovaisia.

Itse asiassa taidan olla synnynnäinen stand up -koomikko...kun nousen ylös, kaikki rupeavat nauramaan.
ÄM
16.09.2005 17:10:46

No siinä tapauksessa. Harjoittelun voi aloittaa, vaikka yrittämällä kävellä ja jauhaa purukumia samanaikaisesti.

Joo kyllähän mäkin rumpujentakaa laulasin ja välillä laulankin, mutta kun sitä ei kuuntele apinatkaan, vaikka oonkin Cindarellan karaokekilpailun voittanut aina, kun oon osallistunut (3 tai 4 kertaa). Ja sielähän se laulutaito mitataan voi perkele, oikein itteäkin aina naurattaa.

Kitaristi jos olis laulumiehiä, niin sit vois olla OK. Mutta ens keikalla 1.10. vedän taas jenkan hevosen puhdistamisesta ja ehkä pari humppaa. Mutta on meillä matkaa pystäristä luopumiseen.
Ukko
16.09.2005 17:12:36

On värillinen vyö ;)

Mullakin oli aikoinaan karatessa musta vyö mutta se johtui vain pesun puutteesta :(
R.Syke
16.09.2005 17:14:11
Mullakin oli aikoinaan karatessa musta vyö mutta se johtui vain pesun puutteesta :(

-Saivatko kiinni?
Ukko
16.09.2005 17:17:35

-Saivatko kiinni?

Minkä ?
Ukko
16.09.2005 17:19:55

Siinähän sitä ,levätään vasta haudassa, ..toivottavasti kuitenkin vasta paljon myöhemmin.

No mutta sittenhän sun tahti on hiljentynyt taannoisista vuosista. Silloinhan sulla oli tanssikeikka aamu-yöhön asti, sitten studiolle tekemään mainosmusaa ja sieltä 100 km ajo konservatorioon ja sieltä taas tanssikeikalle ja sieltä taas tekemään mainosmusaa ja sieltä taas ..........
R.Syke
16.09.2005 17:24:00 (muokattu 16.09.2005 17:31:12)
Minkä ?

-No sinut. Sullahan oli se vyö karatessa. Puahahhhaa. Kaikki prkl naurattaa, kun on hieman väsyneessä olotilassa.

Lisää kofeiinia. Pari säestysjuttua saatava kondikseen - saatana kondikseen.
Timi
16.09.2005 17:49:51
Mulla on tänään hyvä keikka!Tosin ei tuu liksaa,mut saapi ainaski hirnahdella välillä.Kattelen meinaan lähes koko illan kunnes sammun,mitä kolleegat täällä tussaroi!Paitsi ne armoitetut,jotka ovat päässeet keikalle nauttimaan turakaisten jakamattomasta huomiosta ja fiiliksiä kohottavista alpoodeista,Nyyh,miks mä oon kotona?Perkules,kateuden sarvi kohottaa päätään(ei se oo se,mitä soittaja likaisessa mielikuvituksessaan jo havittelee)Palaa se sauna vielä meilläkin.
Käyn tekemässä pienet ja palaan melko kohta.
Timi
16.09.2005 17:52:03
onks tää tasaluku joku talu?
manjaana
16.09.2005 17:53:36
onks tää tasaluku joku talu?

Joo, kyllä se joilleen on... Ihana hetki, rankka viikko takana ja pullot jäähtymässä jaakaapis. aah...
Olo kuin Aku Ankalla...
Timi
16.09.2005 17:53:41
Vai oikke Jalu
R.Syke
16.09.2005 18:14:32 (muokattu 16.09.2005 18:15:29)
Vai oikke Jalu

...eli jaksoluku...täytyy tyytyä tohon kahveeseen, kun aamusta lähettävä liikenteeseen + harjoiteltavakin on

pullot jäähtymässä

Nostan kahvikupilla maljan :D *lipoo rohtuneita huulia*
half
16.09.2005 18:29:49
Joo kyllähän mäkin rumpujentakaa laulasin ja välillä laulankin, mutta kun sitä ei kuuntele apinatkaan, vaikka oonkin Cindarellan karaokekilpailun voittanut aina, kun oon osallistunut (3 tai 4 kertaa). Ja sielähän se laulutaito mitataan voi perkele, oikein itteäkin aina naurattaa.

Kitaristi jos olis laulumiehiä, niin sit vois olla OK. Mutta ens keikalla 1.10. vedän taas jenkan hevosen puhdistamisesta ja ehkä pari humppaa. Mutta on meillä matkaa pystäristä luopumiseen.

Apinat ovatkin liian kriittinen yleisö. Minä en uskaltaisi edes yrittää laulaa niille mitään, mutta muuten kyllä täysillä päin.
Vuosia sitten jouduin yllättäen hoitamaan keikalla laulun soiton ohella siis. Laitoin silmät kiinni ja aloin vetää biisiä Hyvin menee kuitenkin. Kertsin kohdalla uskalsin avata silmät, koska kukaan ei ollut heittänyt minua millään. Ihmeekseni huomasin jengin joraavan täysillä ja kaikki oli okei. Ja sillä tiellä ollaan.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
manjaana
16.09.2005 18:30:39

Nostan kahvikupilla maljan :D *lipoo rohtuneita huulia*

Tänks..., huulet ei ole rohtuneet, koko viikko jo harjoiteltu, eli tarpeeseen tulee kyllä :o))
Olo kuin Aku Ankalla...
Harmaa
16.09.2005 21:06:59
17.09. synttärikeikka Kanta-hämeessä
Ukko
16.09.2005 21:37:25

-No sinut. Sullahan oli se vyö karatessa. Puahahhhaa. Kaikki prkl naurattaa, kun on hieman väsyneessä olotilassa.

Nyt lopetat sen nauttimisen heti ja vakavoidut hengellisen sanan pariin :/ ( prkle kun ei meinaa kirjoittaminen onnistua kun on "kalsarikännit" menossa ).
.
manjaana
16.09.2005 21:40:20
Nyt lopetat sen nauttimisen heti ja vakavoidut hengellisen sanan pariin :/ ( prkle kun ei meinaa kirjoittaminen onnistua kun on "kalsarikännit" menossa ).
.

Heh, sormet käypi nopeammin kuin aivot...
Olo kuin Aku Ankalla...
Timi
16.09.2005 22:07:46
Viel tääl ollaan,ei kaitkauaa.Nukku rapsuttelee jo toista korvaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)