ÄM 10.12.2005 14:16:22 | |
---|
Löytyiskö keltään muusikolta Tina Turnerin biisistä The Best nuottia? Siis oikein melodia-sellaista. Katselin kirjaston sivuilta, mutta on jollain lainassa ja palautuu vasta ens vuoden puolella. Josko täältä joltain... Kiitos etukäteen, jos voit auttaa. Pikaviestinä lähetän mailiosoitteen, jonne voi laittaa, jos löytyy Jos on jollain PDF, tai muu sähköllä liikkuva, niin muakin kiinnostais. |
R.Syke 10.12.2005 14:18:38 | |
---|
Jos on jollain PDF, tai muu sähköllä liikkuva, niin muakin kiinnostais. Hei. Sama juttu. Mullakaan ei ole :( Eikö baron ole vielä herännyt vai tekeekö se noita sormiharjoituksia? Baronilla pitäis olla kaikki. |
baron 10.12.2005 14:38:52 | |
---|
Hei. Sama juttu. Mullakaan ei ole :( Eikö baron ole vielä herännyt vai tekeekö se noita sormiharjoituksia? Baronilla pitäis olla kaikki. Eipä löytynyt, sorry. My name is Baron, Sir Baron. |
kuunsirppi 10.12.2005 17:36:52 | |
---|
voi voi...eikö kenenkään arkistosta löydy Tinaa :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
baron 10.12.2005 17:40:40 (muokattu 10.12.2005 17:41:06) | |
---|
voi voi...eikö kenenkään arkistosta löydy Tinaa :o/ Kyllä multa Tinaa löytyy, mutta ei tota piisiä. What's Love Got To Do ja mitä niitä on. River Deep, Mountain High ym My name is Baron, Sir Baron. |
R.Syke 10.12.2005 17:40:46 | |
---|
voi voi...eikö kenenkään arkistosta löydy Tinaa :o/ Mihinkäs sää sitä nyt la - iltana tarviit? Tässä ollaan muutenkin kohta ihan Tinassa ja lähdössä rouvan kanssa tanssimaan :) |
kuunsirppi 10.12.2005 20:43:18 | |
---|
Mihinkäs sää sitä nyt la - iltana tarviit? Tässä ollaan muutenkin kohta ihan Tinassa ja lähdössä rouvan kanssa tanssimaan :) mä olisin kans halunnu mennä tanssiin, mutta meidän tanssikaverina on tänään ollu noi telat ja sudit :o( En mä sitä ny ihan tänään välttämättä tarvi, mutta sain ukaasin pojilta eilen, että toi on mun reenattava keikkabiisiks. Toinen, mikä pitää reenata, on Selfcontrol, tosin taidan ottaa sen suomeks, eli sen Meijun version Veit itsekontrollin, vai mikä se onkaan Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |