Aihe: Kitaristi sitten otti ja muutti
1 2 3 4 5
faith
14.09.2005 15:42:19
Tanner tömisee ja aisaa kaatuu...

Vai semmosta... Huhhuh. =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
Rämppy
14.09.2005 15:46:13
HOHO!

Kuka on provokuninkas?

Minäminämiinä mii-iinäää......

Nih. Ainakin sää pilikkaat kaikkea mulle pyhää, kuten kitaristit ja pk-seutu ;-P

Helsingissä voi tilaisuuden tullen astua myös hevosenpaskaan, jopa poliisihevosen virkajätökseen. Näin kävi ulkoillessani keskuspuistossa.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
isojussi
14.09.2005 16:17:55
Katohan Big John on herännyt päiväuniltaan! ;)

Ehhehehei!

Mää olin jo hommissa: Äänitin Rydiksen johtamaa lapsikuoroo ja säveltäjämestarin itsensä soittamaa soolomelodikaa....

Relax Rämppy: Ainoo, mitä mä tosissani pilkkaan, on just pääsääntösesti kitaristeille ja stadilaisille yhteistä: Luulevat olevansa muihin nähden ylivertasia....

Paino sanalla luulevat.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Sertzo S
14.09.2005 16:20:07
Ehhehehei!

Mää olin jo hommissa: Äänitin Rydiksen johtamaa lapsikuoroo ja säveltäjämestarin itsensä soittamaa soolomelodikaa....

Relax Rämppy: Ainoo, mitä mä tosissani pilkkaan, on just pääsääntösesti kitaristeille ja stadilaisille yhteistä: Luulevat olevansa muihin nähden ylivertasia....

Paino sanalla luulevat.

Onko näin tosiaan?
isojussi
14.09.2005 16:43:13
Onko näin tosiaan?

Ooksä tosissas?
isojussi
14.09.2005 16:44:58
Tai täytyy korjata: Mnetissä oon kyllä saanu tutustua avarakatseisiin hesalaisiin ja kitaristeihin sekä näiden yhdistelmiin.
Sertzo S
14.09.2005 16:45:25
Ooksä tosissas?

No, kun en ole ollut kentällä yli kymmeneen vuoteen, niin havainnot ovat vähissä.
Sertzo S
14.09.2005 16:47:53

Paino sanalla luulevat.

Taitavat olla pseudohesalaisia? ;)
isojussi
14.09.2005 16:56:27
Taitavat olla pseudohesalaisia? ;)

Monastihan se just on näin.
Ukko
14.09.2005 17:41:55

Pk-seudulta ei kyllä ihan heti kitaristit lopu...

Ei mutta niitä muita ei löydy sitten kirveelläkään. Eipä muuten löydy 40-55 v. juurimusiikki kitaristejakaan kovin helpolla. Joko ne ovat varattuja tai eivät uskalla esiintyä. Basisti pula sillä osastolla on aivan huutava.Ja sama koskee kiipparistejakin.
Ukko
14.09.2005 17:43:48

Joo, me Itä-Helsingissä ei tykätä toispaikkakuntalaisista!

Me Etelä-Espoossa taas katsomme muita pitkin nenänvartta !
Ukko
14.09.2005 17:46:07

Helsingissä ei ole mitään muuta vikaa...mutta siellä on liian paljon savolaisia joista on tullut niin "statilaisia"...niin "statilaisia"!

Mut miehän oo aito Esphoolainen ;)
R.Syke
14.09.2005 18:05:12
Saiko laulaja apua kitaristipulmaan? Tässä en ryhdy haukkumaan helsinkiläisiä, kun mutsi oli Kalliosta....

Ite oon landepaukku - melkein - kuitenkin kaupunkilainen.

Ota toi WW koekeikalle ;)
WanhaWetäjä
14.09.2005 20:52:53 (muokattu 14.09.2005 20:53:13)

...eihän mekään kellareissa..:o) ja sanat kyllä löytyy...ookko oikeesti käytettävissä, kun ja jos tarvetta tulee? Miten sut saa parhaiten ja nopeiten kiinni?

Eiköhän anneta olla kuitenkin.. too old to rock&roll jne,pitäs ostaa peruuki että taittuis tuo heviosasto uskottavasti:-)

Eikä ole aikaa treenata,viis lasta ja muija 3-vuorotöissä,tänäänkin juniori(kohta 4v)herätti mut puol yheksän,keikalta tulin neljän jälkeen,jotenkin tuntuu että tää ei ole perheellisen hommaa....

Sieltä Hesan päästä löytyy varmasti pilvin pimein nuoria,kovia soittajia,vaan jaksan epäillä että laulavia löytyy ihan niin helposti tai että edes jotenkin taittuu nuo mainitsemasi alueet saati että lähtisivät sitten ns tanssibändiin...niin eiks teillä muut laula kun sä ja kitaristi kun noista stemmoista puhuit??

Kukas teillä muuten liidaa bändiä,tekee laput etc?
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Ukko
14.09.2005 21:15:52

Eikä ole aikaa treenata,viis lasta ja muija 3-vuorotöissä,tänäänkin juniori(kohta 4v)herätti mut puol yheksän,keikalta tulin neljän jälkeen,jotenkin tuntuu että tää ei ole perheellisen hommaa....?

Piristy. Enää 10 vuotta ja juniorikin tulee samaan aikaan kotiin kuin sinäkin ;)
Martso
14.09.2005 21:24:06
Ota toi WW koekeikalle ;)

Luin tuon pari kertaa "Ota toi WW koekakalle ;)"
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
faith
14.09.2005 21:25:56
Luin tuon pari kertaa "Ota toi WW koekakalle ;)"

Hyvä hyvä.... Mitkäs on lasien vahvuuet? Pullonpohjat vai..?
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
Martso
14.09.2005 21:26:34

Luontainen haukan "primavista"-katse! :)
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
faith
14.09.2005 21:28:15
Luontainen haukan "primavista"-katse! :)

Näin justiinsa... voi haukkaparkaa... onko monestikki tullu lennettyä seiniä päin? *naur*
R.Syke
14.09.2005 21:29:16 (muokattu 14.09.2005 21:29:43)

Tällä Martsolla on silmät pullistunu 2 tuumaa ulos kuopista luonnollisista syistä ;)

silloin näkee tektistä vain a....ut ja lo.....ut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)