isojussi 14.09.2008 13:17:23 | |
---|
Hyvät oli soitot ja yleisö jälleen kerran aktiivisena parketilla. Huono puoli se kun laskee nettoliksan koko keikalle. Lähtö klo. 15.00 ja paluu 03.30. Mulla meni eilen 11 - 03, mut tessin verran tulee jo pelkistä päivärahasta ja kilsoista. Pankaa aikuset miehet liksa kohilleen. Ja sinne on toivottu Paranoidia soitettavaksi :) Se vaan on jotensakin hemmetin hyvä biisi. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Lennu 14.09.2008 14:07:05 | |
---|
Se vaan on jotensakin hemmetin hyvä biisi. No pitää myöntää, että soitin mäkin sitä eilen kaks tahtia, kun niin kovasti huutelivat. Vitsi vaan alkaa olla jo melko kuivahtanu. |
jon lord 14.09.2008 15:57:58 | |
---|
Tulipa Oulun keikka heitettyä. Tuttuja ja tuntemattomia muusikoita kiva moikata. Tuli turistua kaikenlaista. Terveisiä vaan Marionin ja Stehroothin Henkan bändeille. Nyt väsyttää niin paljon että menen nukkumaan. COVS jäsen N.o 3 |
jeppeq 14.09.2008 17:30:09 | |
---|
Tulipa käytyä Joensuussa, remontin läpikäyneessä Kareliassa. Kiitokset Rauhalan Markon bändille ja myös Begemothille vihjeestä ja tuurauksesta. Pojilla olikin "pöytä valmiiksi katettuna" eli soittelut menivät vallan kokonaan arratuista ja piirretyistä pahveista, joka harmittavasti siirsikin itse pääasian, yleisön analysoinnin, vain taukojen aikana tapahtuvaksi. Mukava oli soitella suurin osa biisejä, joita ei ollut koskaan edes kuullut, no pompuloista vaan :) Hyvä bändi, amma meininki. Jäi vaan harmittamaan se, ettei jääty yöksi, koska tuolla aina tapahtuu jotain mieleenpainuvaa ;) Painava, mutta kevytmielinen. |
Ukko 14.09.2008 17:44:57 | |
---|
Mulla meni eilen 11 - 03, mut tessin verran tulee jo pelkistä päivärahasta ja kilsoista. Pankaa aikuset miehet liksa kohilleen. Kyllähän tuossa TES oli kohdallaan mutta katsos se sivutulo prosentti haukkaa omansa. No lopullinen verotus oikaisee kohdilleen. COVS jäsen nro 6 |
EP 14.09.2008 17:51:37 | |
---|
Mulla meni eilen 11 - 03, mut tessin verran tulee jo pelkistä päivärahasta ja kilsoista. Pankaa aikuset miehet liksa kohilleen.. Millä kokoonpanolla? |
JK 14.09.2008 18:16:41 | |
---|
Pe ja La Loimaalla 23-03.30 Pe hiljaisempaa, La 450 myytyä lippua. Ruoka Ok, Sauna jees lauantaina päivällä, Henkilökunta mukavaa, Hyvällä fiiliksellä ja huomenna leipäduuniin... Saadaanko ruoka?? |
jape2 14.09.2008 18:24:13 | |
---|
Pe ja La Loimaalla 23-03.30 Pe hiljaisempaa, La 450 myytyä lippua. Ruoka Ok, Sauna jees lauantaina päivällä, Henkilökunta mukavaa, Hyvällä fiiliksellä ja huomenna leipäduuniin... Voiko niin paljon olla muuttunut? |
JK 14.09.2008 18:27:29 (muokattu 14.09.2008 18:28:14) | |
---|
Voiko niin paljon olla muuttunut? En tiedä muuttumisesta, mutta keväällä oltiin viimeksi ja ihan sama meininki. Ei meillä ainakaan ole mitään valittamista. Kaikki pelas mukavasti majoitusta ja ruokahuoltoa myöden. Saadaanko ruoka?? |
sabian 14.09.2008 19:38:03 | |
---|
Hyvät oli soitot ja yleisö jälleen kerran aktiivisena parketilla. Huono puoli se kun laskee nettoliksan koko keikalle. Lähtö klo. 15.00 ja paluu 03.30. Eilen tuli lähdettyä keikoille 10 ja paluu oli 03.00. No kaks keikkaa kaks liksaa. Rokin soittaminen nelisilmäisenä on maailman turhinta hommaa. |
uruttaja 14.09.2008 19:55:05 | |
---|
Mulla meni eilen 11 - 03, mut tessin verran tulee jo pelkistä päivärahasta ja kilsoista. Pankaa aikuset miehet liksa kohilleen. Se vaan on jotensakin hemmetin hyvä biisi. Sulla se on huoli muiden liksoista. Paranoid on perseestä. |
Juupe 14.09.2008 20:06:39 | |
---|
Saittupa eilen sellainen tilanne, että en muista vastaavaa tapahtuneen. Laulajalta meni kurkkukivun takia toisen setin alkupuolella ääni niin totaalisesti, että ei lähtenyt edes puhetta. Muilla kun ei kovin paljon laulubiisejä ole, niin vedettiin sitten instruna melkein kaks settiä. Oli kuitenkin kahden bändin veto, niin saatiin iltaan lauluakin. Vähän hävetti, mutta ei kyllä kukaan valittanut. Onneksi todistajia ei ollut hirveän paljon paikalla :) |
Ukko 14.09.2008 20:45:54 | |
---|
Millä kokoonpanolla? OMB:llä :) COVS jäsen nro 6 |
EP 14.09.2008 20:47:17 (muokattu 14.09.2008 20:48:00) | |
---|
Saittupa eilen sellainen tilanne, että en muista vastaavaa tapahtuneen. Laulajalta meni kurkkukivun takia toisen setin alkupuolella ääni niin totaalisesti, että ei lähtenyt edes puhetta. Muilla kun ei kovin paljon laulubiisejä ole, niin vedettiin sitten instruna melkein kaks settiä. Oli kuitenkin kahden bändin veto, niin saatiin iltaan lauluakin. Vähän hävetti, mutta ei kyllä kukaan valittanut. Onneksi todistajia ei ollut hirveän paljon paikalla :) Hehe, naurattaa toi uruttajan vastaus vieläkin, meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. :D Tuota, meillä joskus aikoja.. aikoja sitten jouduttiin melken kokoilta vetämään instruna ku laulaja ei pysyny yhtään pystyssä, laulamisesta ei puhumatakaan. Paikka oli Ruoveten kantakievari (nyk. Liera) ..vai mikä se oli :) |
Johannes kurkunkastaja 14.09.2008 21:11:51 | |
---|
. Paranoid on perseestä. Hehe! Enpä tunnista tai ole kuullut koko biisiä ja tuskin olen paljoa menettänyt. |
baron 14.09.2008 22:17:12 | |
---|
Mulla oli ulkoilmakeikka eilen klo 18-22, toivottavasti kauden viimeinen. Periaatteessa himasta kadun yli, mutta hoidin sen mökiltä eli tuli ihan hirveä keikkamatka, yhteensä melkein 100 km eli ylitin kehä III:n mutta "väärään suuntaan". Siitä kiva, että vaihteeksi ei humppaa mutta kyllä jengi kuiteskin halusi tanssia ja tanssivatkin, vaikka ei sitä tanssimusaksi oltu tarkoitettu. |
pekkajau 14.09.2008 22:35:49 | |
---|
Hehe! Enpä tunnista tai ole kuullut koko biisiä ja tuskin olen paljoa menettänyt. Ei se ole ihan oikeasti mikään "biisi"! Ne vähälahjaiset huutelevat vaan siellä yleisön joukossa omia lääkäreiden antamia diagnoosejaan peukalo ja pikkurilli pystyssä! -Osaatko soittaa hanuria?
-En tiedä...en ole koskaan kokeillut! |
isojussi 14.09.2008 22:40:42 | |
---|
Millä kokoonpanolla? Ihan isesseen - kukaan ei jeesannu. So? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
baron 14.09.2008 22:40:46 | |
---|
Hehe! Enpä tunnista tai ole kuullut koko biisiä ja tuskin olen paljoa menettänyt. Haluatko että lähetän sen sulle? Musta se piisi osoittaa, että yksinkertainen voi olla kaunista! |
isojussi 14.09.2008 22:42:36 | |
---|
...ihan hirveä keikkamatka, yhteensä melkein 100 km.... No niin - sano. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |