KoskPaavo 27.01.2006 15:46:27 | |
---|
Meijän rumparin nimi on Silberstein... Sille rumpuun tuo teksti.... Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
half 27.01.2006 16:13:15 | |
---|
Sille rumpuun tuo teksti.... Onko se sama rumpali, joka kännissä eksyi synagogan kellariin ja löysi tynnyrillisen herkkusieniä, joita laskuhumalassa pisteli poskeensa hyvällä halulla. Vasta myöhemmin hän kuuli Bar Mitzvasta. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Lennu 27.01.2006 23:38:13 | |
---|
Onko se sama rumpali, joka kännissä eksyi synagogan kellariin ja löysi tynnyrillisen herkkusieniä, joita laskuhumalassa pisteli poskeensa hyvällä halulla. Vasta myöhemmin hän kuuli Bar Mitzvasta. Hyiss... Varmaan. Soitteli myö Miss K. nimisen tyttelin kanssa samassa voimasointuorkesterissa. Perverssisluonteinen siis näin muutenkin. |
Sertzo S 01.02.2006 13:03:40 | |
---|
Nostin tämän aiheen esille siksi, että TV 1 esittää 21.02.06 klo 20.00 'Tosi tarina'-nimisen ohjelman otsikolla 'Pöllöakka ja ja hänen ukkonsa', jossa taustalla soi Sertzo-sedän tekemää musaa. Tein tuohon ohjelmaan erilaisia musiikkipätkiä ja variaatioita pidemmästä teemasta, mutta vain yhtä on käytetty taustamusiikkina. Tuossa ohjelmassa on nyt sitten jotain musiikkia tuotannostani näytteenä kiinnostuneille. |
WanhaWetäjä 01.02.2006 13:32:17 | |
---|
Juu juu - uskotko, jos sanon, että pianistkin oli. Laulaja vetää tossa musta mainiosti. Mutta mä taas en oikein oo itteeni tyytyväinen. Uskotko, jos sanon, että säestäjäkin oli selvistä päin. Tai ei sitä kyllä puhallutettu. Lienee sallittua arvostella näitä näytteitä kun ne kerran on tänne laitettu? Ensireaktio: Katri-Helena-klooni ja Eero Raittinen/Hannu Palo-sekotus vetävät epävireisen pianon huonolla säestyksellä jossain kirkossa.... Mutta toi eka toimi kyllä varsin komeesti laulun osalta,vähän "rokkenrollia" säestykseen eikä tollasta "toivelaulukirja"-osastoa,niin ois ollut erittäin hyvä:-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
isojussi 01.02.2006 14:32:11 | |
---|
Lienee sallittua arvostella näitä näytteitä kun ne kerran on tänne laitettu? Suorastaan suotavaa. Ensireaktio: Katri-Helena-klooni ja Eero Raittinen/Hannu Palo-sekotus vetävät epävireisen pianon huonolla säestyksellä jossain kirkossa.... HOHO! Mutta toi eka toimi kyllä varsin komeesti laulun osalta,vähän "rokkenrollia" säestykseen eikä tollasta "toivelaulukirja"-osastoa,niin ois ollut erittäin hyvä:-) Mä toivoisin, että sais kerran eläessään vetää Swing Low:n OIKEAN pianistin säestyksellä - jos edes kerran pääsis sen laulamisessa helpolla, eli sais keskittyä laulamiseen.... Mutta se Kalevan Kirkon Kawai on tosissaan säälittävä... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 01.02.2006 17:33:44 | |
---|
Suorastaan suotavaa.
HOHO!
Mä toivoisin, että sais kerran eläessään vetää Swing Low:n OIKEAN pianistin säestyksellä - jos edes kerran pääsis sen laulamisessa helpolla, eli sais keskittyä laulamiseen.... Mutta se Kalevan Kirkon Kawai on tosissaan säälittävä... Eipä sen säestyksen tarvi kaksinen ollakaan tuollaisessa tilanteessa, lauluhan se pääasia on. Liian monimutkainen säestys vain häiritsee ja tekee koko esityksestä väkinäisen tuntuisen, hyvä säestäjä tietää tämän. Isojussikin vaan vetää tuon mahtavan äänensä kuuluville, eikä kuuntele niin paljon sitä säestäjää, se tulee kyllä perässä.. |
KoskPaavo 01.02.2006 18:34:52 | |
---|
Suorastaan suotavaa.
HOHO!
Mä toivoisin, että sais kerran eläessään vetää Swing Low:n OIKEAN pianistin säestyksellä - jos edes kerran pääsis sen laulamisessa helpolla, eli sais keskittyä laulamiseen.... Mutta se Kalevan Kirkon Kawai on tosissaan säälittävä... Arvostan kovasti kuitenkin tuollaista "itsensä likoon" laittamista,eipä se yleisö kuule onko piano vireessä vai ei. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
isojussi 01.02.2006 19:40:55 | |
---|
Arvostan kovasti kuitenkin tuollaista "itsensä likoon" laittamista,eipä se yleisö kuule onko piano vireessä vai ei. Kiitos! Joka mut tuntee, tietää, että ainaa pannaan 110% peliin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 05.02.2006 15:05:39 | |
---|
Tuo Jussin Swing low ja sitten toi meidän duetto soi just perjantaina radiossa.... Olis oikeesti mukava päästä laulaan Jussinkin kans joskus niin, että olis kunnollinen säestys, hyvin reenatut laulut ja parempi akustiikka, kun mitä tuolla kirkossa oli. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 05.02.2006 15:07:23 | |
---|
Lienee sallittua arvostella näitä näytteitä kun ne kerran on tänne laitettu? Ensireaktio: Katri-Helena-klooni ja Eero Raittinen/Hannu Palo-sekotus vetävät epävireisen pianon huonolla säestyksellä jossain kirkossa.... Mutta toi eka toimi kyllä varsin komeesti laulun osalta,vähän "rokkenrollia" säestykseen eikä tollasta "toivelaulukirja"-osastoa,niin ois ollut erittäin hyvä:-) ....taas tuli toi Katri-Helena :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
isojussi 05.02.2006 15:29:29 | |
---|
....taas tuli toi Katri-Helena :o/ Mä oikeesti oon otettu tosta Raittisesta. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 05.02.2006 15:57:14 | |
---|
Mä oikeesti oon otettu tosta Raittisesta. Perustakaa duo Eeron kanssa! Eero&Jussi! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
R.Syke 05.02.2006 16:46:06 (muokattu 05.02.2006 16:46:54) | |
---|
Perustakaa duo Eeron kanssa! Eero&Jussi! ...tai Pekan kanssa Pekka & Pitkä ;) ...tai minun kanssa Läski & Lotina :D |
Lapis 03.03.2006 11:20:37 | |
---|
|
uruttaja 03.03.2006 11:24:13 | |
---|
Laitetaan nyt minunkin lyhyeen ääntelynäytteeseen linkki. http://www.netikka.net/raiders/kvme.mp3 Toimiikohan tuo? En pysty ite testata kun päivätöissä välityspalvelin blokkaa kaiken kivan. Hyvin toimii. Ihan kelpo iskelmää ja laulantaa. Ei taida ihan keikkamikseripöydästä nauhoitettu. |
KoskPaavo 03.03.2006 11:26:13 | |
---|
Toemii, toemii, tuollahan piäsis Morkkiin asti. Prkl, kalakukon myötä jäe savovaehe piälle.. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
poppamies 03.03.2006 11:43:26 | |
---|
Laitetaan nyt minunkin lyhyeen ääntelynäytteeseen linkki. http://www.netikka.net/raiders/kvme.mp3 Hyvin toimii kaikin tavoin. Hyvä nykyaikainen "Charlies" meininki mitä positiivisimmassa merkityksessä. Hyväksytty näyte. Ei douppigia. G-strings are for strippers |
Sertzo S 03.03.2006 11:56:54 | |
---|
Laitetaan nyt minunkin lyhyeen ääntelynäytteeseen linkki. http://www.netikka.net/raiders/kvme.mp3 Toimiikohan tuo? En pysty ite testata kun päivätöissä välityspalvelin blokkaa kaiken kivan. Täyttä tavaraa lajissaan! Milloin vain ottaisin studioon tuollaisen "ukon." :) |
manjaana 03.03.2006 12:07:23 | |
---|
Täyttä tavaraa lajissaan! Milloin vain ottaisin studioon tuollaisen "ukon." :) Yes, ei pössömpää ollenkaan.... nopia saapuilija.... |