R.Syke 28.01.2006 20:15:58 | |
---|
Onko se biisi jossa sanotaan " Mua lemmitkö sieltä mistä kustaan.." Ei vaan: 'Mua lemmitkö vielä, vai joko kustaan?' Oi Eikka, Oi Eikka. |
pitkämatka 28.01.2006 20:27:25 | |
---|
Ei vaan: 'Mua lemmitkö vielä, vai joko kustaan?' Oi Eikka, Oi Eikka. Paikkanko heinällä sen Soittajan sormi on sellainen elin... |
R.Syke 28.01.2006 20:30:25 | |
---|
Paikkanko heinällä sen K**vällä Eikka oi Eikka oi Eikka... |
R.Syke 28.01.2006 20:34:10 | |
---|
K**vällä Eikka oi Eikka oi Eikka... Ja sitten tohon alkuperäiseen biisiin. Mun ja baronin tulkinnan mukaan se on: 'Sua lemmin kuin järjetön ma öisin' eli ruotsiksi: 'I Love You For Centimental Reasons' Kysyttävää? |
pitkämatka 28.01.2006 20:39:07 | |
---|
Ai jaa. Ihan eri biisi. Mut voisihan samoja sanoja käyttää..Keksin kohta. Tai sitten sinä. Soittajan sormi on sellainen elin... |
baron 28.01.2006 22:17:35 (muokattu 28.01.2006 22:18:41) | |
---|
Ja sitten tohon alkuperäiseen biisiin. Mun ja baronin tulkinnan mukaan se on: 'Sua lemmin kuin järjetön ma öisin' eli ruotsiksi: 'I Love You For Centimental Reasons' Kysyttävää? No pääsinpäs: I Love You For Sentimental Reasons:-) Just tää! Tää soitettiin Savonlinnassakin Sertzon versiona. Tai jos ollaan tarkkoja, mun versioon mä jotkut Sertzon sointukierrot otin, lähinnä ne kaikkein monimutkaisimmat, että saataisiin rotat pois laivasta, mutta kaikki oli tyylikkäästi mukana! My name is Baron, Sir Baron. |
omarklah 29.01.2006 00:50:23 | |
---|
Tää soitettiin Savonlinnassakin Sertzon versiona. Tai jos ollaan tarkkoja, mun versioon mä jotkut Sertzon sointukierrot otin, lähinnä ne kaikkein monimutkaisimmat, että saataisiin rotat pois laivasta, mutta kaikki oli tyylikkäästi mukana! Mukana - mutta paikoitellen hukassa kyllä... Tää sit sanois tälleen... |
mr.muzak 29.01.2006 03:16:55 | |
---|
Keskimääräistä rankempaa harmoniaa havaittavissa... Se on sitä polytonaalisuutta. |
poppamies 29.01.2006 08:32:29 | |
---|
Tuolla muutama sivu taaempana oli jotain Poppamiehen arvosteluita. Oliko se asteikko 0-100? No oiskohan kaikilla soittajapojilla ollut sama näkemys kuin sinulla tuosta minun arvosteluasteikosata. Että se olis ollut tuollainen 0-100 (5:ssä sekunnissa), kun saivat omasta mielestään aivan liian pieniä lukuja. Vain 8 ja 8½ ja silleen. Eikä se asteikko ollut puhdas promilleateikkokaan. Silloin suurinpiirtein kaikki soittajat paitsi Lord ois vainajia. Ei, kyllä se oli vanhankansan koulutodistuksen mukainen asteikko. Oisinhan minä voinut käyttää tätä uudempaan ala-asteen asteikkoakin jos soittajat on sitä ikäluokkaa että ovat henkilökohtaisesti tottuneen paremmin sellaiseen. Arvosana sen mukaan olisi ollut "melkein aika hyvä". G-strings are for strippers |