![]() 03.11.2012 13:11:52 | |
---|---|
rintapek: Mä tein saman tempun. Täs lämmin popparipussi kourassa odotan mitä mahtaa seuraavaksi tapahtua. Tossa hiljattain taisin itte kaataa ainakin yhden ravintolan. Laitoin korkin kiinni. Eihän ne ravintolat koskaan o pystyssä pysyneet soitolla, laululla ja tanssilla. Niist pitää juoda liiat viinat pois, muutoin ravintola hukkuu. Eli sä oot just niitä, jotka tanssikulttuurissa on vikana. *avaa sipsit* no is any good musics maked anymore... | |
![]() 03.11.2012 13:23:56 | |
Mahtavaa, pitkästä aikaa! COVS n:o 1. | |
![]() 03.11.2012 14:20:49 | |
pönttö: Itse asiassa ihmiskunta laumana on lopultakin sen verran aasia porukkaa, että ne maksavat siitä, mitä niille sanotaan niiden haluavan.. Sama asia mitä sanoin. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 03.11.2012 14:24:55 | |
KoskPaavo: pavan kaksoisveli löytynyt-nyt. Kalpenee ja pahasti Pavan sanansäilän edessä. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 03.11.2012 14:30:10 | |
mack the knife: Mahtavaa, pitkästä aikaa! Jeshh, ja vieläpä ilman IJ:sia. Näin ne hommat etenee. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 03.11.2012 15:16:37 | |
Ukko: Kalpenee ja pahasti Pavan sanansäilän edessä. Joo ei voi mitenkään verrata, ihan antaa aihetta keskusteluun, tosin pienen kinastelun lisäksi : ) | |
![]() 03.11.2012 15:27:10 | |
Lennu: Eli sä oot just niitä, jotka tanssikulttuurissa on vikana. *avaa sipsit* Jjep. Jos mä oon kippolassa asiakkaana, niin mä en vaivaudu tanssimaan. Ja jos mä oon soittamassa, niin en vaivaudu edes juomaan ja onnistun pilaamaan tanssit vielä pahemmin. One kind of music only - the good kind | |
![]() 03.11.2012 15:45:13 | |
pönttö: Itse asiassa ihmiskunta laumana on lopultakin sen verran aasia porukkaa, että ne maksavat siitä, mitä niille sanotaan niiden haluavan. Säästyy siinä aikaa ja rahaa viinanjuontiin, kun voi seiskasta valita lähimmän tuksunykäsen esityksen, eikun aivot hyllylle ja mukaan mölisemään. | |
![]() 03.11.2012 17:07:33 | |
tarmo: Mun raiderissa lukee pavan osallistuminen keskusteluun. Sitä ennen ei tapahdu mitään. Jään odottamaan. Taitaa olla kuuluisien huippuseiintyjien kans keikalla. Ei se varmaan jouda tänne. Humppajyrä | |
![]() 03.11.2012 17:32:21 | |
Ai se keskinäisen kehun kerho löysi tiensä paikalle? Kun kyllästytte tuohon omahyväisyyden jo valmiiksi kyllästämään "ME olemme tämän keskustelun sisäpiiri, ja kiitos (haluamasi jumaluus, tai viinamerkki tähän):n, muut eivät ole mitään" ja saatte kielenne ulos toistenne peräpäistä, voimme toki jatkaa keskustelua. Myin tuossa vanhan vahvistimen eräälle herralle. Ihan tavallinen harrastelijamuusikko. Mukava ja hyvätapainen. Kovin oli innoissaan heleistä putkisoundeista. Arvelin hyväksi käytökseksi sellaista, että olisin - teidän kultamussukoiden kanssa leikkimisen sijaan - perehdyttänyt ko inehmon laitteeseen ja esitellyt sen hyvät ja varsinkin huonot puolet. Ymmärrän toki, että te niiden huippumallien (vaimitänenytoli) kanssa hengailevat superjulkkikset olette tottuneet parempaan palveluun, mutta näin se nyt vain meni. Itsetuntoahan teillä tuntuu olevan melkoisesti, noin asenteesta päätellen, joten hiukkasen se kyllä hämmentää, jotta miksi se noin vaivasi sekin. Laumanne näkyy kasvavan ja rohkeus toki lukumäärän myötä. Minua toki nolottaisi, jos tekstiä syntyisi vain joo-miesten avustuksella, tai niiden huokailun kannustamana, vaan minä vaikuttaisin jakavan maailmankuvan varsin vähäisen ihmisjoukon kera. Voi toki olla, että takarivissä tulee laulelleeksi kööriä, vaan soisin ihan kaikkien maksavien kuulijoiden puolesta sen hoilaamisen sujuvan vähemmillä soraäänillä. Niin että pääsettekö te nyt niiden nolon pienten pippeleidenne kanssa sopuun sellaisen seikan kanssa, että joku tu-lo-kas on tahrinut pyhättönne jalallaan, vai pitääkö pelastaa teidän sielunrauhanne ja jättää kerhonne rauhaan? Poistun välittömästi, jos joku osaa sitä hyvätapaisesti pyytää. Muistin nähkääs (jälleen kerran), jotta mikä se otus on, joka kiljuu aasilauman keskellä. | |
![]() 03.11.2012 17:39:50 | |
pönttö: Ai se keskinäisen kehun kerho löysi tiensä paikalle?. Kyllä täällä vittuillaan keskenään ihan "keskinäisen kehun merkeissä olevan kerhon sisälläkin", ja aika rankastikin välillä. Että sen puolesta.... vaikken siihen kerhoon edes kuulu. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 03.11.2012 18:10:40 (muokattu 03.11.2012 18:12:17) | |
pönttö: Itsetuntoahan teillä tuntuu olevan melkoisesti, noin asenteesta päätellen Aika paljon sanottu, ottaen huomioon aikaisemmat kirjoituksesi. Virkistääkseni muistiasi: Voit toki pohtia jotta kannattaisiko säästää sanojaan niiltä osin, ettei tule aloittaneeksi sellaisia kohteliaisuuksien vaihtoja, joissa päätyy lopulta lueskelemaan tällaisia vastauksia. Ihailen tapaa, jolla luotat iskeväsi aina viimeisen sanan. Itse asiassa ihmiskunta laumana on lopultakin sen verran aasia porukkaa, että ne maksavat siitä, mitä niille sanotaan niiden haluavan. Ennenkuin alatte isommin kiljahtelemaan, katsokaa ympärillenne. Ihailen myös tapaa, jolla osoitat ihmisten vajavaisuuden ja puutteiden löytyvän katsomalla ympärille. Terve itsetunto mahdollistaisi myös peiliin katsomisen. Mutta, mutta... Toki tällä(kin) keskustelupalstalla on sijansa verbaaliakrobatialle ja vittuilulle, mutta jos se on keskusteluun osallistumisen tarkoitus, miksi ei mennä vaikka siihen paljon puhuttuun suomikaksneloseen purnaamaan? Asiasta on ihan mukava keskustella. Sulla vaan tuppaa menemään herne nenään ihan puolivahingossakin. Aikaisempi viittaukseni "keikkakokemukseen" meni perille juuri niin paljon, että onnistuit ottamaan sen piikkinä. Siitähän ei ollut kysymys, vaan yrityksestä perustella Sinulle, mihin omat mielipiteeni pohjautuvat. Paino sanalla "mielipide". Olisi tietysti kovin hauskaa lyödä cv:t tiskiin sekä musiikki että "siviilipuolelta" ja käydä sen jälkeen sivistynyttä keskustelua siitä, kuinka me muut asioista ymmärrämme. Itse en lähde tällaiseen, se näyttää parin päivän jälkeen luettuna lähinnä säälittävältä. Name droppauksenkin jättäisin mielellään pois, vaikka se mnettiin jotenkin sopiikin ;) Myönnetään, että sinulla on sana hallussa. Tuota sanailua olisi mielenkiintoista nähdä ihan asiankin ympärillä. | |
![]() 03.11.2012 18:36:56 | |
Yhä mielenkiintoisemmaksi menee tämä "Tanssiravintoloita kaatuu" -aihe! | |
![]() 03.11.2012 18:38:37 | |
EP: Yhä mielenkiintoisemmaksi menee tämä "Tanssiravintoloita kaatuu" -aihe! Korkkaa jalu ja ota osaa keskusteluun. Kyllä sä sen sitten hoksit. | |
![]() 03.11.2012 18:43:36 | |
tarmo: Korkkaa jalu ja ota osaa keskusteluun. Kyllä sä sen sitten hoksit. *tsih* Jatkakaa, olkaa hyvät :) "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson | |
![]() 03.11.2012 18:58:23 | |
Totanoin, jos vähän rauhallisemmin, vaalit on ohi, mielipiteet on mielipiteitä, ei siinä mitään. Nyt kun säästöjä haetaan, se musa, missä itse aikanaan leipäni tein, vääjämättä vähenee, vähäiseksi ainakin ellei sitä enen lopu. Kyseessä on kaupallinen tanssimusiikki tanssiravintoloissa, yökerhoissa, laivoilla, häissä, firman juhlissa...kyllä se kello alkoi soida jo tossa 1980-luvun lopussa, ja nyt taitaa olla samanlainen taite menossa. Kevyt musiikki on niinkuin Nettiauton käytettyjen myynti, ei se ole sosiaalitoimintaa lukuunottamatta Teosto ja Gramex nimisiä laitosorganisaatioita, firmojen pihoissa kuulemma uusien nelivetomaastureiden määrä on edelleen ok. Taidenautinnosta en halua, työkyvytömyyseläkeläisenä (=tyyppivika a-hemofilia valuvikana) maksaa vähistä veroeuroistani, jos en koskaan nautintoa nää enkä kuule, tai jos en edes halua. Ehdottomasti kaikki taidenautinto on niiden maksettava, jotka sitä haluavat. Ooppera ja kaikki veromarkoilla toimivat satoja vuosia evergreenejä soittavat isot yhteisöt, kiinteistöt ja organisaatitot ovat nyt viimeistään ulkoistettavat, pian ja nopeasti. Näin saadaan edes vähän fyrkkaa siihen , mikä on oleellista, eli sairaiden ja vanhuksien hoito ja lasten koulutus. Samaa ehdotan muulekkin kultuuripuolelle, esim. laitosteatterit. Tosin tuo näytteliäosasto lienee parempi pitää leiväässä teattereissa, ovat henkisesti kuitenkin "avohoidossa" halvemmalla kuin tekemässä ympäristötaidetta. | |
![]() 03.11.2012 19:06:57 (muokattu 03.11.2012 20:50:45) | |
vittu mikä pelle :D e: viesti tarkoitettu nimimerkki Pöntölle, mutta en voi täysin rinnoin kompata taideinstituutioiden yksityistämistä tai lakkauttamista. (btw: kaveri kertoi, että keskiverto-wieniläinen käy konsertissa 3-4 kertaa. Kuussa) "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 | |
![]() 03.11.2012 19:07:20 | |
Sir Henry: ..Taidenautinnosta en halua, työkyvytömyyseläkeläisenä (=tyyppivika a-hemofilia valuvikana) maksaa vähistä veroeuroistani, jos en koskaan nautintoa nää enkä kuule, tai jos en edes halua. Ehdottomasti kaikki taidenautinto on niiden maksettava, jotka sitä haluavat. Ooppera ja kaikki veromarkoilla toimivat satoja vuosia evergreenejä soittavat isot yhteisöt, kiinteistöt ja organisaatitot ovat nyt viimeistään ulkoistettavat, pian ja nopeasti. Näin saadaan edes vähän fyrkkaa siihen , mikä on oleellista, eli sairaiden ja vanhuksien hoito ja lasten koulutus. Samaa ehdotan muulekkin kultuuripuolelle, esim. laitosteatterit. Tosin tuo näytteliäosasto lienee parempi pitää leiväässä teattereissa, ovat henkisesti kuitenkin "avohoidossa" halvemmalla kuin tekemässä ympäristötaidetta. Kyllä tässä on ennenkin pystytty lapset, sairaat ja vanhukset hoitamaan ja samalla säilytetty kulttuuri, taiteet jotka kuuluu jo ihmisen sivistykseenkin. Mutta kun nykyään päästetään yritykset luisumaan ulkomaille ja niiden mukana työpaikat, ostetaan ulkomaista kotimainen ei kelpaa jne. Sinne ne veromarkat menee pörssiyhtiöiden persiisiin ja pois Suomesta, huonolta näyttää. | |
![]() 03.11.2012 20:16:22 | |
Epämuusikko: vittu mikä pelle :D Jos tällä viittaat minun mielipiteesi, olen pahoillani, jos nimimerkillä ei muuta kommentoitavaa ole. Joskus pilkka osuu omaan nilkaan, ja sehän on makuasia, kun koira munansa nuoli. Jos mennään asiaan, niin nämä yksilöön kohdistuvat heitot ei ole asiaa, itse arvostelin yhteisöjä, organisaatioita, taideyhteisöjen kalliita rakennuksia ja niiden veronmaksajille koituneita kuluja, kuten pahimmillaan Helsingin kansallisooppera. Yksityisiin ooperalaulajiin ja lyömäsoittajiin, jotka verorahoilla elävät, niinkuin minäkin, surkea vanha bassonomistaja, en arvosteluani kohdista. Heidänkin elämänsä (=myös minun) täytyy turvata kohtuullisesti, mutta joku tolkku veroeurojen käytössä pitäisi olla. | |
![]() 03.11.2012 20:47:30 | |
Sir Henry: Jos mennään asiaan, niin nämä yksilöön kohdistuvat heitot ei ole asiaa, itse arvostelin yhteisöjä, organisaatioita, taideyhteisöjen kalliita rakennuksia ja niiden veronmaksajille koituneita kuluja, kuten pahimmillaan Helsingin kansallisooppera. Yksityisiin ooperalaulajiin ja lyömäsoittajiin, jotka verorahoilla elävät, niinkuin minäkin, surkea vanha bassonomistaja, en arvosteluani kohdista. Heidänkin elämänsä (=myös minun) täytyy turvata kohtuullisesti, mutta joku tolkku veroeurojen käytössä pitäisi olla. Samalla tulisi varmasti kritisoida myös esim. sibelius-akatemian kampusten rakentamista verorahoilla? En tiedä totuutta, mutta lienee noilla (osittain) julkisin varoin rakennetuilla rakennuksilla jotain yleishyödyllistä käyttöäkin on. Asiaa olisi syytä tarkastella myös toiselta kantilta, sen verran yksioikoiselta tuollainen ajattelu minusta kuulostaa. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)