isojussi 23.01.2006 23:46:25 | |
---|
...Tuolla piti sitten olla selvin päin, eikö? Juu juu - uskotko, jos sanon, että pianistkin oli. Laulaja vetää tossa musta mainiosti. Mutta mä taas en oikein oo itteeni tyytyväinen. Uskotko, jos sanon, että säestäjäkin oli selvistä päin. Tai ei sitä kyllä puhallutettu. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 24.01.2006 07:32:57 | |
---|
Kyllä, itku pääsi. Kiitos pojat kommenteista.....selvinpäin laulettuna kuitenkin vähän paremmin selviää noista lauluistaan :o/ Jussin kans oli mukava tehdä yhteistyötä....toivottavasti voidaan uusia jossain vaiheessa, vaikka kevyemmällä puolella *vink* Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 24.01.2006 07:38:10 | |
---|
Tässä olis nysse laulajan ja mun duetto: http://members.surfeu.fi/isojussi/Laulujatoisenmaan Edelleenkän en soita tässäkän pianoo. Enkä oikein mielestäni oppinu tota biisiä. Ei ihan oo mun sävellaji. Laulumikkikestutelun avuks: Mä vedä 50/50 akustisesti/Kalevan kirkon rojuihin, Laulaja vetää mun t-bone SC-450:een ja mun pa:han. Jokanen voi sit tehdä johtopäätöksiä. Hyvinhän sä ton biisin opit :o) Ei toi sävellaji oo ihan munkaan oma, vähän menee matalalle, mutta menköön..... Tossa koko konsertin äänitteellä kuuluu tuon toisen naislaulajan ja mun äänen ero kans hyvin, kun mä lauloin tohon sun mikrofoniin ja hän noihin kirkon "rojuihin" Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 24.01.2006 15:33:44 | |
---|
Laulaja vetää tossa musta mainiosti. Mutta mä taas en oikein oo itteeni tyytyväinen. En mä oo varmaan sen tyytyväisempi omaan lauluuni, kun sinäkään omaas, mutta näillä mennään tällä kertaa :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Sertzo S 24.01.2006 16:17:27 | |
---|
Juu juu - uskotko, jos sanon, että pianistkin oli. Laulaja vetää tossa musta mainiosti. Mutta mä taas en oikein oo itteeni tyytyväinen. Uskotko, jos sanon, että säestäjäkin oli selvistä päin. Tai ei sitä kyllä puhallutettu. Nyt sitä leikitään sitten niin vaatimatonta, niin vaatimatonta, että... |
EP 24.01.2006 16:37:13 | |
---|
Nyt sitä leikitään sitten niin vaatimatonta, niin vaatimatonta, että... Tässä tulee sitten: OLITTE IHAN SURKEITA! HO HO! Itte kerjäsitte.. ei vaan..leikkiähän minä.. 8)) |
Sertzo S 24.01.2006 16:38:07 | |
---|
Tässä tulee sitten: OLITTE IHAN SURKEITA! HO HO! Itte kerjäsitte.. ei vaan..leikkiähän minä.. 8)) Päin vittuahan ne veti! ;) |
kuunsirppi 24.01.2006 16:41:23 | |
---|
Tässä tulee sitten: OLITTE IHAN SURKEITA! HO HO! Itte kerjäsitte.. ei vaan..leikkiähän minä.. 8)) sanot vaan, että leikkiä (böö!)....:o)) Ei vaiskaan....kyllä toi oikeesti kait on tosta genrestä suurinpiirtein mua. Mitäs sitä sitten ihmettelemään. Olis kiva vaan saada myös jotain kevyttä. Tosi usein kysellään, että onko sulla näytteitä, kun kyselevät keikalle ja tarjouspyyntöjä lähettelevät. Ne satavuotta vanhat biisit ei oikein sytytä lähettää kenellekään :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Sertzo S 24.01.2006 16:41:47 | |
---|
Häivynpä tästä nyt studioon valvomaan lauluosuutta säveltämääni tangoon, jonka olen myös sanoittanut, sovittanut ja soittanut kaikki taustat koneillani. Sitä paitsi se on oikein HYVÄ BIISI, uskokaa tai älkää. :) Tsau! |
kuunsirppi 24.01.2006 16:42:01 (muokattu 24.01.2006 16:44:22) | |
---|
Päin vittuahan ne veti! ;) tähän piti sanoo, että Jussi kyllä seiso mun vieressä, eli ei oikeen voinu vetää suoraan päin :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 24.01.2006 16:43:20 (muokattu 24.01.2006 16:43:55) | |
---|
edit Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
pekkajau 24.01.2006 19:59:29 | |
---|
Ehdottomasti parasta mitä olen ikänäni kuullut! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
jeppeq 24.01.2006 20:59:00 | |
---|
Häivynpä tästä nyt studioon valvomaan lauluosuutta säveltämääni tangoon, jonka olen myös sanoittanut, sovittanut ja soittanut kaikki taustat koneillani. Sitä paitsi se on oikein HYVÄ BIISI, uskokaa tai älkää. :) Tsau! Täytyypi sanoa heti tuoreeltaan, että voipi kannatta uskoa ! Sain tänään Sertso -sedän tuottamaa musiikkimateriaalia ja kyllä soi arrit, sanoisinko, kauniin harmonisesti. Tässä juuri "toisella puolen" testailen mitä on vetästä laulut noihin taustoihin. Pitäkääpä äijä mielessä, jos on tarvetta harmoniselle sovittamiselle. Löytyy näemmä myös erilaisten tunnelmien sävellyksiä/sanoituksia tuolta Savonlinnan seudulta. Niitäkin tässä syynäillään.. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
pekkajau 24.01.2006 21:02:47 | |
---|
Sedällä on tatsi tallella! Siinä säveltää mies eikä vehkeet! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 24.01.2006 21:04:47 | |
---|
Täytyypi sanoa heti tuoreeltaan, että voipi kannatta uskoa ! Sain tänään Sertso -sedän tuottamaa musiikkimateriaalia ja kyllä soi arrit, sanoisinko, kauniin harmonisesti. Tässä juuri "toisella puolen" testailen mitä on vetästä laulut noihin taustoihin. Pitäkääpä äijä mielessä, jos on tarvetta harmoniselle sovittamiselle. Löytyy näemmä myös erilaisten tunnelmien sävellyksiä/sanoituksia tuolta Savonlinnan seudulta. Niitäkin tässä syynäillään.. Nöyrimmät kiitokseni ja lupaan olla ylpistymättä. :) |
EP 24.01.2006 21:13:50 | |
---|
Häivynpä tästä nyt studioon valvomaan lauluosuutta säveltämääni tangoon, jonka olen myös sanoittanut, sovittanut ja soittanut kaikki taustat koneillani. Sitä paitsi se on oikein HYVÄ BIISI, uskokaa tai älkää. :) Tsau! Uskotaan, uskotaan. :) Kait se joskus kuullankin..? |
KoskPaavo 24.01.2006 21:17:29 | |
---|
Nöyrimmät kiitokseni ja lupaan olla ylpistymättä. :) Kyllä sitä nyt ollaan niin nöyrää ja vaatimatonta! Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
EP 24.01.2006 21:21:51 | |
---|
Nöyrimmät kiitokseni ja lupaan olla ylpistymättä. :) Niim per.....le! 8)) |
isojussi 24.01.2006 22:02:10 | |
---|
Nyt sitä leikitään sitten niin vaatimatonta, niin vaatimatonta, että... Rölölöö.......... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 24.01.2006 22:03:52 | |
---|
Rölölöö.......... Onko pasuuna tukossa? 8) |