M.i.k.key 28.01.2006 01:04:12 (muokattu 28.01.2006 01:19:13) | |
---|
Onkohan noi näytteet tuolla kronologisessa järjestyksessä? Tuota humalatilaa vaan mietin Illan melkein viimeinen eli Ihana Ilta ei ihan näköjään muistunut kaikilla mieleen... EDIT: onhan noita muistiaukkoja tuolla alkupäässäkin... Ja pikkuvinkki tuolle naissolistille joka hokee noita sävellajeja joka Jumalan välissä!!! Yleisöä ei kiinnosta paskan vertaa mistä sävellajista noita soitetaan joten ihan voit huutaa mikin ohi bändille oikean laatikon ja siinä ohessa spiikkailla mukavia yleisölle. EDIT: Hengaillaan 3:10 kohdasta eteenpäin on täyttä rautaa! HOHO! Mä lopetan nää hommat! |
vanhami 28.01.2006 01:42:24 | |
---|
Ei ne ole missäänjärjestyksessä. Kyllä se oli lordi joka veteli kiippareita siellä uskotavasti. Mä vetelin siellä monessa bisissä sitä kurttua päissään ihan päin helvettiä. Kuunnelkaa tarkkaan esim biisi, sua lemmin.... ja se taustahöpinä |
baron 28.01.2006 01:45:23 | |
---|
Onkohan noi näytteet tuolla kronologisessa järjestyksessä? Tuota humalatilaa vaan mietin Illan melkein viimeinen eli Ihana Ilta ei ihan näköjään muistunut kaikilla mieleen... EDIT: onhan noita muistiaukkoja tuolla alkupäässäkin... Ja pikkuvinkki tuolle naissolistille joka hokee noita sävellajeja joka Jumalan välissä!!! Yleisöä ei kiinnosta paskan vertaa mistä sävellajista noita soitetaan joten ihan voit huutaa mikin ohi bändille oikean laatikon ja siinä ohessa spiikkailla mukavia yleisölle. EDIT: Hengaillaan 3:10 kohdasta eteenpäin on täyttä rautaa! HOHO! Mikki: Vaik sä osaat soittaa ja kaataa, niin et sä kyllä kunnon soittajien bailuista mitään ymmärrä!! My name is Baron, Sir Baron. |
M.i.k.key 28.01.2006 01:46:40 (muokattu 28.01.2006 01:48:16) | |
---|
Mikki: Vaik sä osaat soittaa ja kaataa, niin et sä kyllä kunnon soittajien bailuista mitään ymmärrä!! tsot tsot. Aika monet jamit kohdattu vahvasti bailatessa Toi sävellajispiikkikritiikki on ihan vakavissaan! Muistiaukkoja nyt sattuu... ööh... paremmissakin piireissä Mä lopetan nää hommat! |
uruttaja 28.01.2006 01:47:04 | |
---|
Onkohan noi näytteet tuolla kronologisessa järjestyksessä? Tuota humalatilaa vaan mietin Illan melkein viimeinen eli Ihana Ilta ei ihan näköjään muistunut kaikilla mieleen... EDIT: onhan noita muistiaukkoja tuolla alkupäässäkin... Ja pikkuvinkki tuolle naissolistille joka hokee noita sävellajeja joka Jumalan välissä!!! Yleisöä ei kiinnosta paskan vertaa mistä sävellajista noita soitetaan joten ihan voit huutaa mikin ohi bändille oikean laatikon ja siinä ohessa spiikkailla mukavia yleisölle. EDIT: Hengaillaan 3:10 kohdasta eteenpäin on täyttä rautaa! HOHO! Sanonpa ennen ku menen kylelleen että HOHO. |
EP 28.01.2006 01:48:13 | |
---|
Mikki: Vaik sä osaat soittaa ja kaataa, niin et sä kyllä kunnon soittajien bailuista mitään ymmärrä!! Älä muuta sa..Taas pitää alkaa selittään yhdelle joka ei tajua.. voi hel---tti.. |
M.i.k.key 28.01.2006 01:49:28 (muokattu 28.01.2006 01:49:58) | |
---|
Älä muuta sa..Taas pitää alkaa selittään yhdelle joka ei tajua.. voi hel---tti.. Ottakaa Herranjumala toi kännissä soittaminen haltuun jos joutuu selittelemään!!! Mulle ei tarvi selittää... Mä lopetan nää hommat! |
baron 28.01.2006 02:02:03 (muokattu 28.01.2006 02:04:46) | |
---|
Ottakaa Herranjumala toi kännissä soittaminen haltuun jos joutuu selittelemään!!! Mulle ei tarvi selittää... Jos on kanttii, tuu joskus paikalle! Lällärit antaa kaukoneuvoja!' Mä ymmärrän, että pilipalisoittajien kynnys tulla tekijämiesten joukkoon on korkea, mutta me olisimme olleet ystävällismielisiä aloittelijoita kohtaan! Edit: Ymmärrätkö, että jos on pärjännyt COB:ssä, pärjää missä vain!! My name is Baron, Sir Baron. |
M.i.k.key 28.01.2006 02:05:13 (muokattu 28.01.2006 02:06:23) | |
---|
Jos on kanttii, tuu joskus paikalle! Lällärit antaa kaukoneuvoja!' Mä ymmärrän, että pilipalisoittajien kynnys tulla tekijämiesten joukkoon on korkea, mutta me olisimme olleet ystävällismielisiä aloittelijoita kohtaan! Tuli tosiaan noin 24 tunnin varoitusajalle kiva keikka siihen niin jäi tällä kertaa noi tekijämiesten juhlat kokematta. Ottakaa seuraavalla kerralla vaikka joku su-to päivä niin me amatööritkin ehkä päästään mukaan. :-) Nyt taidan mennä tosiaan nukkumaan ja vastailla vihaisiin kirjoituksiin huomenna... Mä lopetan nää hommat! |
baron 28.01.2006 02:07:17 | |
---|
Tuli tosiaan noin 24 tunnin varoitusajalle kiva keikka siihen niin jäi tällä kertaa noi tekijämiesten juhlat kokematta. Ottakaa seuraavalla kerralla vaikka joku su-to päivä niin me amatööritkin ehkä päästään mukaan. :-) Nyt taidan mennä nukkumaan ja vastailla vihaisiin kirjoituksiin huomenna... Voi jumme, tollaisia kiipparitaustamusiikkikeikkoja joka jätkä saa milloin tahansa halutessaan, tekosyy! My name is Baron, Sir Baron. |
M.i.k.key 28.01.2006 02:08:41 | |
---|
Voi jumme, tollaisia kiipparitaustamusiikkikeikkoja joka jätkä saa milloin tahansa halutessaan, tekosyy! Niinpä, tekosyynä se että toivon että sais noista joskus TES:sin mukaisia liksoja. Kyllä ne ehkä vielä poikii... Mä lopetan nää hommat! |
baron 28.01.2006 02:13:51 | |
---|
Niinpä, tekosyynä se että toivon että sais noista joskus TES:sin mukaisia liksoja. Kyllä ne ehkä vielä poikii... Tä? Liity ammattiyhdistykseen! Sen jälkeen kun mä oon ollut liitossa, niin mä oon aina vedonnut siihen, että nuo on pilipalijätkän minimit, pidättekö mua pilipalijätkänä? My name is Baron, Sir Baron. |
mr.muzak 28.01.2006 02:54:39 | |
---|
Jos on kanttii, tuu joskus paikalle! Joo kyllähän tollanen tapahtuma jo pistää jännittämäänkin! HOHO |
R.Syke 28.01.2006 09:00:41 | |
---|
Oho. Onpas täällä mellastettu. Vai mallastettu? Päissään olette olleet ;) |
M.i.k.key 28.01.2006 09:03:44 | |
---|
Oho. Onpas täällä mellastettu. Vai mallastettu? Päissään olette olleet ;) Huomenta. En ollut päissäni. Pikku mellastus on aina paikallaan. Tai toisaalta, voiko tuollaisten musanäytteitten kuuntelusta saada jonkunnäköisen empatiahumalan? Pelottaisi kuunnella tuota autossa ja joutua puhaltamaan... Mä lopetan nää hommat! |
R.Syke 28.01.2006 09:14:44 (muokattu 28.01.2006 09:40:16) | |
---|
Huomenta. En ollut päissäni. Pikku mellastus on aina paikallaan. Tai toisaalta, voiko tuollaisten musanäytteitten kuuntelusta saada jonkunnäköisen empatiahumalan? Pelottaisi kuunnella tuota autossa ja joutua puhaltamaan... Ai jaa. Joo. Nyt selasin tota taaksepäin ja löysin noi. Mitäs, humalaiset soittaa ja laulaa päin persettä. Tätähän nyt tapahtuu. Itellä ei taitu kännissä mikään, ja noistahan joistakin jopa tunnistaa biisin. Mutta kaiken yllä leijuu vahva ketju: Jiri Holik - Jaroslav Holic ja Alco Holic! Se on aromaattista se. Paljon olen näytteitä kuunnellut, mutta näin inspiroituja en koskaan. Hyvä! Yleensähän näissä inspiroiduissa kohtaamisissa kysymys kuuluu: aasta vai ceestä? Ja vastaus... Hyvää pikkujoulua! |
p0tikka 28.01.2006 09:19:19 | |
---|
Ai jaa. Joo. Nyt selasin tota taaksepäin ja löysin noi. Mitäs, humalaiset soittaa ja laulaa päin persettä. Tätähän nyt tapahtuu. Mulle on monesti tämmösistä keikoisa maksettukin. Se siitä ammattiylpeydestäni. |
R.Syke 28.01.2006 09:43:17 (muokattu 28.01.2006 09:43:39) | |
---|
Mulle on monesti tämmösistä keikoisa maksettukin. Se siitä ammattiylpeydestäni. Samoin. Katsoin tossa yhen livevideotaltioinnin. 2.5 h kärsimystä. Yleisö taputti. Encoret ja kaikki. Puolustus: ei taustanauhoja. Taltioija sanoi sitä jumalan kostoksi :( |
baron 28.01.2006 10:23:36 | |
---|
Samoin. Katsoin tossa yhen livevideotaltioinnin. 2.5 h kärsimystä. Yleisö taputti. Encoret ja kaikki. Puolustus: ei taustanauhoja. Taltioija sanoi sitä jumalan kostoksi :( Oli ihan pakko vertailun vuoksi kuunnella joitain selvin päin tehtyjä äänitteitä ja kyllä niissä jonkinlainen ero oli. My name is Baron, Sir Baron. |
M.i.k.key 28.01.2006 12:28:39 | |
---|
Tuolla muutama sivu taaempana oli jotain Poppamiehen arvosteluita. Oliko se asteikko 0-100? Mä lopetan nää hommat! |