Aihe: Keikkapalkkioista
1 2 3 4 523 24 25 26 27 28 29
Epämuusikko
17.06.2012 15:15:43
isojussi: Kaikille Suomalaisille laulunharrastajille suoittelen seuraavaa Elvis-biisiä

http://www.youtube.com/watch?v=d0vXxH1IEmQ

Ja nyt kaikki sanoo nopeesti monta kertaa peräkkäin: "All this aggravation ain't satisfactioning me"

lol. nokitan Stingin Fortress around nönnönnöön kertsin lauseella "encircled you with trenches and barbed wire".
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Meisseli
17.06.2012 17:54:32

Ei oo pahoja. Nokitan Basement Jaxxin kappaleella "Red Alert". Synkkä molokotus.
pippalot.com
vesku.ka
17.06.2012 18:00:19
isojussi: Lopun korkeessa äänessäkään ei äänensijotus menny ihan putkeen.

Tuossa on kyllä kauttaaltaan aikamoinen vireongelma tuossa laulussa.
Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa).
Jalmus
17.06.2012 19:20:01
poppamies: Nå tuossa nyt vain on aika vitun hyvä runpali. Nimenomaan näin. Basisti vähän sekoilee mutta ei se paljoa häiritse kun on noinkin hyvä runpali.
Ja Jussi muuten vetää aika vitun hyvin kans. Aivan kansallista tasoa. Ei häpeä kenellekään. Päinvastoin!

Ja mun mielestäni juuri tuo rumpali oli se kamalin kohkaaja...
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
Jalmus
17.06.2012 19:21:43
EP: Mä oon tottunu siihen, että biisi on rytmisesti kasassa, tekee sitten laulaja mitä hyvänsä!

Plussaa putkahti. Juuri näin.
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
isojussi
17.06.2012 23:38:46
vesku.ka: Tuossa on kyllä kauttaaltaan aikamoinen vireongelma tuossa laulussa.

Näillä taidoilla ei tohon rasteriin pysty tarkemmin vetämään. Vaihtoehtoja tarjotaan kumminkin kiitettävän paljon.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
17.06.2012 23:44:37
Master-x:.... ja kyllä, mää oon melkoinen märkäkorva vielä näissä hommissa, mutta mulla ei ookaan tarvetta pitää älämölöä...
http://www.youtube.com/watch?v=bKJvRZ6CaNc&feature=relmfu

Ja sää arvostelet mun englannin ääntämistä?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
WMP62
17.06.2012 23:53:18
Meisseli: Minä se tykkään vaan soittaa. Vaikuttaa mukavalta hommalta.

Eikä ole niin huonoa keikkaa, etteikö se kotioloja voittaisi =)
It ain't over until the Fat Lady sings
Master-x
18.06.2012 08:25:45
isojussi: Ja sää arvostelet mun englannin ääntämistä?

Khyyl, katopa ku...

En ole tuosta vedostani millään lailla ylpeä ja mä kuulen kyllä itekin kaikki epäpuhtaudet...

Mä en ookaan missään vaiheessa itteäni täälä kehunukaan...

Mutta kun sä kerran vedät niitä sun isoja viiden miehen keikkapalkkioita... siellä... ööö... jossain... niin tuolla metelillä, mitä itestäs täälä pidät, niin luulis että ääntäminen olis edes kunnossa...
(todennäköisesti/toivottavasti et laula enklanniksi)

Vaikka omakaan lausuminen ei oo kansainvälistä...
on silti niiiiin ihana huomata miten sä otat vastaan pienen kritiikin...

Ja seuraavassa kirjoituksessas lukee, että sulle se on yks paskan hailee... Hohoo...

Etkä sä voi hei oikeesi millään lailla omaa ääntämistäsi kehuakaan ;)
KoskPaavo
18.06.2012 10:12:06
EP: Mä oon tottunu siihen, että biisi on rytmisesti kasassa, tekee sitten laulaja mitä hyvänsä!

Ja sinä tykkäsit että bändin pitäis joustaa tangokisojen "laulajien" jakovirheissä?
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
18.06.2012 11:02:14 (muokattu 18.06.2012 11:02:52)
KoskPaavo: Ja sinä tykkäsit että bändin pitäis joustaa tangokisojen "laulajien" jakovirheissä?

Niin mutta eihän ne kai kumpikaa sulje pois toista?
Tarkoitan, että pitää olla skarppina niin mahdollisten jakovirheiden kuin jonkin kompin, bassokuvion tms. toimimattomuuden suhteen ja tehdä ratkaisut sen mukaan että homma toimii.
poppamies
18.06.2012 11:19:26

EP: Niin mutta eihän ne kai kumpikaa sulje pois toista?
Tarkoitan, että pitää olla skarppina niin mahdollisten jakovirheiden kuin jonkin kompin, bassokuvion tms. toimimattomuuden suhteen ja tehdä ratkaisut sen mukaan että homma toimii.

Ai meinaat että basistin pitäisi pystyä myötäilemään Eikan fraseerauksia?
G strings are for strippers
jjussila
18.06.2012 14:47:46
poppamies: Ai meinaat että basistin pitäisi pystyä myötäilemään Eikan fraseerauksia?

Saman verran mettään koko ajan, niin soon siinä.
..ei helev...olisko noin?.....
EP
18.06.2012 14:50:06
jjussila: Saman verran mettään koko ajan, niin soon siinä.

En tiedä mistä kysymys, mutta ei sinne voi mennä ku puolvälliin! : )
isojussi
18.06.2012 20:33:47 (muokattu 18.06.2012 20:36:40)
Master-x: Khyyl, katopa ku...

Pitelen sitten vaan hevosta....
kouho
18.06.2012 21:25:07
"Trio-erektus" tekee päätyönä eli ammatikseen tanssimusiikkia tukikohtanaan Jyväskylä, viiden illan veto saariselän-tunturihotelliin. (toimeksiantona tstolta. 1631,62 km meno-paluu) eli väittääkö joku aikuisten oikeesti että, oli se sitten E-xtra, Aura tai mikä tahansa ohj.sto. että maksavat mukisematta kilometrikorvaukset peruspalkan päälle täysimääräisenä?
Jos näin on, voisi laittaa dokumenttia tulemaan!
hvinnamo
18.06.2012 22:57:40
kouho: "Trio-erektus" tekee päätyönä eli ammatikseen tanssimusiikkia tukikohtanaan Jyväskylä, viiden illan veto saariselän-tunturihotelliin. (toimeksiantona tstolta. 1631,62 km meno-paluu) eli väittääkö joku aikuisten oikeesti että, oli se sitten E-xtra, Aura tai mikä tahansa ohj.sto. että maksavat mukisematta kilometrikorvaukset peruspalkan päälle täysimääräisenä?
Jos näin on, voisi laittaa dokumenttia tulemaan!

Ei, mutta normiduunari/myyntimies saa palkan ajoajaltakin... Jos työpäivä venyy yli 8 tunnin, alkavat ns. prosenttitunnit juoksemaan.
kouho
18.06.2012 23:16:43
hvinnamo: Ei, mutta normiduunari/myyntimies saa palkan ajoajaltakin... Jos työpäivä venyy yli 8 tunnin, alkavat ns. prosenttitunnit juoksemaan.

Kyl`mä tämän toki tiedän!
Ihmettelen vain typerää jauhamista ja pullistelua "kovista" palkoista, koska ne jotka tätä hommaa edelleen tekevät päätyönään( esim. trio-pohjalta) tietävät tasan tarkkaan missä mennään.
Tstolta tulee työmääräys, se on sitten ota tai jätä periaatteella! No onko kaikilla valinnanvaraa? (silti edelleenkin ilman sarvia ja hampaita :-)
hvinnamo
19.06.2012 09:11:21
kouho: Kyl`mä tämän toki tiedän!
Ihmettelen vain typerää jauhamista ja pullistelua "kovista" palkoista, koska ne jotka tätä hommaa edelleen tekevät päätyönään( esim. trio-pohjalta) tietävät tasan tarkkaan missä mennään.
Tstolta tulee työmääräys, se on sitten ota tai jätä periaatteella! No onko kaikilla valinnanvaraa? (silti edelleenkin ilman sarvia ja hampaita :-)

Se on ihan sama onko tessiä vai lessiä, niin hyvin harva enää humpan soittamisella mitään oikeesti tienaa, jos on koskaan tienannutkaan. Jos IJ itsensä verokalenteriin soittelee, niin sehän olis pelkästään hyvä juttu. Kuten sanottua: Harrastushan tämän suurimmalle osalle meistä on...vähän suolarahoja kun saa ja kiva käydä soittamassa, niin mikäs siinä... Turha täällä on kinailla keskenämme , vaikka se hauskaa välillä onkin!
KoskPaavo
19.06.2012 09:28:14
hvinnamo: Se on ihan sama onko tessiä vai lessiä, niin hyvin harva enää humpan soittamisella mitään oikeesti tienaa, jos on koskaan tienannutkaan. Jos IJ itsensä verokalenteriin soittelee, niin sehän olis pelkästään hyvä juttu. Kuten sanottua: Harrastushan tämän suurimmalle osalle meistä on...vähän suolarahoja kun saa ja kiva käydä soittamassa, niin mikäs siinä... Turha täällä on kinailla keskenämme , vaikka se hauskaa välillä onkin!

Näin menee täällä 40 km ylempänäkin.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)