Aihe: Humppapikkujoulut Tampereella..
1 2 3 4 523 24 25 26 27 28 29
Ukko
23.01.2006 18:19:37

On varmaan pitänyt soittaa vanhasta ulkomuistista vain. Jonkunlainen monitorointi ois varmaan ollut paikallaan.

Aika olennaista kun lähdetään soittamaan sekakokoonpanoilla. Kiva tietää mitä muut soittavat että osaa orientoitua oikein.
Ukko
23.01.2006 18:21:11

Hyvä aisa. Plussaa lasahti. Olen ihan samaa mieltä. Jees.

+++++
manjaana
23.01.2006 21:36:50
no helvetti, jos kerran poppis kommentoi noita äänitteitä, niin kai mäkin sitten saan vähän...

mä oon kyllä sitä mieltä, että johan se nyt on perkele jos pikkujouluhölmöilynkin pitäis olla konserttisalitasoista kamaa.

noissa karkeloissa on ollu juhlimassa kovia soittoniekkoja joilta taittuu oikeessa elämässä tuo mussiikin teko ja kyllähän tuosta pitää pikemminkin nostaa hattua että on kanttia pitää hauskaa tuolla tavalla julkisesti, murehtimatta sitä että mitähän muut ajattelee. paskanko väliä sillä on???

eikös tuossa ole ollu pääasia se että just sillä hetkellä oli ihan perkeleen kivaa ja teki mieli musisoida??
jos noista äänitteistä aletaan tekemään jotain arvosteluja, niin eihän siinä nyt ole mitään järkeä.

minusta noista pätkistä voi tehdä sen johtopäätöksen, että siellä on ollu kivaa ja halukkaat on saaneet soittaa ja laulaa just niin paljon kun on huvittanu.

hevonvittuun kaikki itsekritiikki ja ennenkaikkea, semmoiset jotka ei osallistunu koko juhlaan ja soittamiseen, minä mukaan lukien, voi pitää kuononsa kiinni äänitteiden tasosta.

UGH!!!

Plussan nasautan noin hienolle miehelle ;o)
Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä.
poppamies
23.01.2006 22:40:44

no helvetti, jos kerran poppis ...niin kai mäkin sitten saan vähän...mä oon kyllä sitä mieltä,...murehtimatta sitä...mitähän muut ajattelee...paskanko väliä sillä on???...
..jos noista äänitteistä aletaan tekemään jotain...niin eihän siinä nyt ole mitään järkeä...hevonvittuun kaikki itsekritiikki...ennenkaikkea semmoiset jotka ei osallistunu koko juhlaan ja soittamiseen...

Elä huuva aisa! Eläkä ota asioita noin vakavasti. Leikillähän minä tuota "arvostelin" ja tosissani kehuin ketä kehuin. Jos tuo esitys kaikesta huolimatta olkin pelkkää pikkujoulujuhlaörvellystä olen pahoillani. Ehkä se pikkasen hämäsi kun olin kuulevinani seasta yritystäkin. Olen aina kuvitellut että humalassa tehdään kaikkea sellaista mitä ei oikeesti osaa eikä muuten uskalla, eikä päinvastoin.
G-strings are for strippers
EP
23.01.2006 22:45:38
Elä huuva aisa! Eläkä ota asioita noin vakavasti. Leikillähän minä tuota "arvostelin" ja tosissani kehuin ketä kehuin. Jos tuo esitys kaikesta huolimatta olkin pelkkää pikkujoulujuhlaörvellystä olen pahoillani. Ehkä se pikkasen hämäsi kun olin kuulevinani seasta yritystäkin. Olen aina kuvitellut että humalassa tehdään kaikkea sellaista mitä ei oikeesti osaa eikä muuten uskalla, eikä päinvastoin.

Se nyt kuuluu jo soittajan peruskoulutukseen pystyä soittamaan pers.. siis huonommassakin kunnossa ja hoitaa työnsä asiallisesti loppuun. :)
isojussi
23.01.2006 23:20:41
...mä oon kyllä sitä mieltä, että johan se nyt on perkele jos pikkujouluhölmöilynkin pitäis olla konserttisalitasoista kamaa....

Tätähän minäkin jo aikasemmin....

....sitäpaitti kokemuksesta voin sanoo, että Plevnan lauteilla on ihan mahdotn vetää ilman monitorointia....

...paitti viunaa ja eiks se ja hausnkanpito tosiaan ollu pääasia.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
DynaMika
24.01.2006 02:07:18
kulkuri oot, kulkuri onnen oot - oooooOOOoooOo ;)

se menee "Kulkuri oon, kulkuri onnen ooo o o oon (OOoo O O Ooon)"
Valmis!
suloonen
24.01.2006 03:29:09
No mutta pääasiahan pysyi samana, eli niinkuin pimppihaukka ja minä, "mehän ei sitte prkl lavalle mennä, juoraan vaan jallua ja kuunnellaan", ja auta armias ku viinan perkeles pääsi irti, niin oli taas meininki,"ANNA MÄ VIELÄ JOTAIN SOITAN TAI LAULAN" JA OLI AIVAN TAUTISEN MUKAVAA!!!!!!!!!!!!!!
Ei perkele, taasko humppaa...
AnselmiMaa
24.01.2006 08:01:07 (muokattu 24.01.2006 08:01:56)
se menee "Kulkuri oon, kulkuri onnen ooo o o oon (OOoo O O Ooon)"

Hö! Toi oli tarkotettu ÄMlle!! On sitä soitettu, tiedän, tietääkseni... ;)
Join - ehkä en..
mr.muzak
24.01.2006 11:07:20
Hyvinhän sä Baron pärjäsit ainoana COB-edustajana, COB-soundi paistaa läpi hienosti! Hyvä! Oon ylpee susta!
baron
24.01.2006 11:20:50

Hyvinhän sä Baron pärjäsit ainoana COB-edustajana, COB-soundi paistaa läpi hienosti! Hyvä! Oon ylpee susta!

Haist!:-)
My name is Baron, Sir Baron.
ÄM
24.01.2006 12:27:03

Barskahan tunnelmoi jo syönnin aikana niin hienosti, että mä en enää syö ellei ole Baron soittamassa. Rupee olemaan vähän nälkä; tadan laittaa HumppaPJ-äänitteen soimaan ja kipasen evästä.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
jeppeq
24.01.2006 13:27:06
Rupee olemaan vähän nälkä; tadan laittaa HumppaPJ-äänitteen soimaan ja kipasen evästä.

Pervo - pervompi - pervoin
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
manjaana
24.01.2006 17:48:22
Barskahan tunnelmoi jo syönnin aikana niin hienosti, että mä en enää syö ellei ole Baron soittamassa. Rupee olemaan vähän nälkä; tadan laittaa HumppaPJ-äänitteen soimaan ja kipasen evästä.

Meinasin kompata, mutta enhän mä viimeksikään tainnu syödä, kun jaoin evääni...
Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä.
uruttaja
28.01.2006 00:18:30
tekasempa
uruttaja
28.01.2006 00:18:36
vanhan kansan
uruttaja
28.01.2006 00:18:45
floodauksen
uruttaja
28.01.2006 00:18:51
kun on niin
uruttaja
28.01.2006 00:18:58
tyldsää
uruttaja
28.01.2006 00:19:05 (muokattu 28.01.2006 00:19:44)
sakkia täällä, että ei kukaan edes hätkähdä.

PUOLITUHATTA TÄTTÄRÄÄ.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)