Aihe: Minne keikalle seuraavaksi?
1 2 3 4 522 23 24 25 26122 123 124 125 126
EP
04.12.2008 14:03:20
Mun mielestä aika kuollutta meininkiä.

Oli ne vähän sen näköisiäkin.. :)
WanhaWetäjä
04.12.2008 17:14:35

Kyseessä varmaan Tampereella(kin) pyörivä ravintola trio, satuin kuulemaan viime kesänä.
Helevetin hyvä basisti ja rumpali!

Käsittääkseni tuossa combossa ei ole basistia, rumpali rupsuttaa valmiiden pohjien päälle ja/tai sitten bassot/kompit tulee moulinex-osastolta.

No, tänään tuli kuitenkin varmistava soitto itse solistilta eli tuo keikka on olemassa, V-koski ja wanha kunnon Linno, saas nähä...kuulostaa melko vaaralliselta!
OMB:t pitäs lailla kieltää
Johannes kurkunkastaja
04.12.2008 17:19:54

No, tänään tuli kuitenkin varmistava soitto itse solistilta eli tuo keikka on olemassa, V-koski ja wanha kunnon Linno, saas nähä...kuulostaa melko vaaralliselta!

Tuskin sinä halutessasi vaaroja väistelet.
Luuttu kouraan ja tilut tiskiin korvat herkkinä. :D
EP
04.12.2008 18:05:23
Käsittääkseni tuossa combossa ei ole basistia, rumpali rupsuttaa valmiiden pohjien päälle ja/tai sitten bassot/kompit tulee moulinex-osastolta..

Joo, siis tuota mä tarkoitinkin, heh..
Mutta ei taida olla sama pändi kuitenkaan, onhan näitä..
sepsal
04.12.2008 18:23:51
Tampereella huominen ja ylihuominen, ja sitten Joululomalle!!!
KoskPaavo
04.12.2008 18:31:25
Käsittääkseni tuossa combossa ei ole basistia, rumpali rupsuttaa valmiiden pohjien päälle ja/tai sitten bassot/kompit tulee moulinex-osastolta.

Heh, hee, sun allekirjoitus on: " OMBit pitäis lailla kieltää" , mites tuossa nyt sitten? Jokin ideologinen ristiriita tuossa voi syntyä, luulen ma.
Tosiaan kyllä muistan haitaristinkin jonka mielestä haitarin mikitys oli raiskaus.
Vaan raha otetaan sieltä mistä se on tullakseen , näin tiedän sinunkin ajattelevan.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Johannes kurkunkastaja
04.12.2008 18:36:06
Heh, hee, sun allekirjoitus on: " OMBit pitäis lailla kieltää" , mites tuossa nyt sitten? Jokin ideologinen ristiriita tuossa voi syntyä, luulen ma.
Tosiaan kyllä muistan haitaristinkin jonka mielestä haitarin mikitys oli raiskaus.
Vaan raha otetaan sieltä mistä se on tullakseen , näin tiedän sinunkin ajattelevan.

Muistaako "kossupaavo" höyryhaitarin Meazzi-merkkisen-jäätelömikin.
Vttu, kyllä toimi!
Kukko
04.12.2008 18:53:41

Muistaako "kossupaavo" höyryhaitarin Meazzi-merkkisen-jäätelömikin.
Vttu, kyllä toimi!

Privaattia pe, la mummupesula. Rok!
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Johannes kurkunkastaja
04.12.2008 18:56:11
Privaattia pe, la mummupesula. Rok!

Just nyt saunaan "keikalle."
Pivatisoidaan.
EP
04.12.2008 18:59:05
Heh, hee, sun allekirjoitus on: " OMBit pitäis lailla kieltää" , mites tuossa nyt sitten? Jokin ideologinen ristiriita tuossa voi syntyä, luulen ma..

No nää "moulinexit" on hyvä esimerkki kun ei olla aateltu seurauksia..
..vaan niitä tässä nytkin louskutetaan, onhan tää hyvä harjoituskaveri kyllä!
KoskPaavo
04.12.2008 18:59:23
Just nyt saunaan "keikalle."
Pivatisoidaan.

Mä menen kanssa vaimon kanssa saunaan harjoittamaan " köyhän miehen voyerismia". Toisaalta tirkistely luvan kanssa ei ole sitä oikeata.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
KoskPaavo
04.12.2008 19:03:37
No nää "moulinexit" on hyvä esimerkki kun ei olla aateltu seurauksia..
..vaan niitä tässä nytkin louskutetaan, onhan tää hyvä harjoituskaveri kyllä!

Häh, seurauksiahan siinä nimenomaan on aateltu, ihan samat seuraukset kuin vaikka rumpusetin ideoijalla. Sulla on kyllä aikalailla eKr- asenne .
EP
04.12.2008 19:06:34
Häh, seurauksiahan siinä nimenomaan on aateltu, ihan samat seuraukset kuin vaikka rumpusetin ideoijalla. Sulla on kyllä aikalailla eKr- asenne .

Mää en kyllä ymmärrää??
Kyllä mä ainakin tykkään kaikkein mieluummin soittaa oikeitten ihmisten kanssa, mutta minkäs teet.. :/
Johannes kurkunkastaja
04.12.2008 19:27:22
Siwaan!
Ostoskeikalle tietenkin.
KoskPaavo
04.12.2008 21:05:29
Mää en kyllä ymmärrää??
Kyllä mä ainakin tykkään kaikkein mieluummin soittaa oikeitten ihmisten kanssa, mutta minkäs teet.. :/

No niin minäkin, ei tässä ole siitä kyse, mä menen taas huomenillalla soittamaan seitsemän oikean ihmisen kanssa Matti Viljasen sovituksia, mutta eihän niistä kukaan mitään maksa.
Ja mää taatusti ymmärrän, olen soittanut yli 4500 semmoista keikkaa joista on oikein maksettu.
isojussi
04.12.2008 23:16:34
Jaaha - tän päivän stand-upit heitetty.

Vittu, että oli vaikee päästä lyöntiin, kun kaiken maailman paskaa tuli tänään vastaan. Tai itte asiassa kohtuu fiiliksissä nykästiin matto alta pari tuntia ennen keikalle lähtöö. Mutta ei siitä sen enempää - oon ylpee kun sain itteni suht kuosiin keikalle.

Jaa niin seuraavaks huomenna Toijalaan erään metallifirman bileisiin säestään äijäporukan ryyppäämistä. Mikäs siinä - mukavaa sakkia.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
kuunsirppi
05.12.2008 07:11:20
Ja mää lähden tästä vajaan parin tunnin päästä hautajaiskeikalle Espoon Olariin. Illalla Yrittäjien pikkujouluihin juhliin
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
walttoni
05.12.2008 10:57:50
Ja mää lähden tästä vajaan parin tunnin päästä hautajaiskeikalle Espoon Olariin. Illalla Yrittäjien pikkujouluihin juhliin

Niin hautajaisiin keikalle. Jopas nyt jotakin.
COVS2.
isojussi
05.12.2008 11:56:08

Jumankavita - jos mä pääsen ajoissa Toijalasta, tuun tsekkaan teitin keikkaa.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
KoskPaavo
05.12.2008 12:49:44
Jumankavita - jos mä pääsen ajoissa Toijalasta, tuun tsekkaan teitin keikkaa.

Musta vihko mukaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)