Aihe: Savonlinnan humppamiitti
1 2 3 4 521 22 23 24 2533 34 35 36 37
mack the knife
23.07.2005 21:17:37
Ottakaa helevetissä paljon kuvia digikameralla tuosta jutusta. Jos sais vaikka siistimpiä sitten edes katsella kun ei mukaan pääse. Kyllä tää mnetti on kova, kun tuollaisenkin saa aikaan, ainakin toivon että onnistuu.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
aisa
23.07.2005 21:24:03
kannattais ottaa md:lle kans. parhaita paloja olis kiva kuulla.

jos ei olis remppaa siinä päällekkäin niin varmaan oltais puukon kanssa mukana juo(ni)massa...
petriä ammuttiin tuala mettässä.
mack the knife
23.07.2005 21:25:20
kannattais ottaa md:lle kans. parhaita paloja olis kiva kuulla.

jos ei olis remppaa siinä päällekkäin niin varmaan oltais puukon kanssa mukana juo(ni)massa...

Tuo (ni) oli erikoista, eiköhän se olis kuitenkin ilman sitä ja reippaasti turskuti turskuti. Saisit perhana vielä pystystä huutaa, jos oltais siellä.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
aisa
23.07.2005 21:26:28
Tuo (ni) oli erikoista, eiköhän se olis kuitenkin ilman sitä ja reippaasti turskuti turskuti. Saisit perhana vielä pystystä huutaa, jos oltais siellä.

joo. vetäisin satulinnaa kitapurjeet metrin suusta ulkona ja ravatti ja nahkaliivi päällä.
petriä ammuttiin tuala mettässä.
baron
23.07.2005 21:48:43

Tilaisuuden äänite ja video tulee olemaan keräilyharvinaisuus, josta vielä maksetaan kultaa.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Carde
24.07.2005 03:15:57
Päivitetään listaa:

baron: keys
omarklah: bass
sertzo: haitari + rääkkyminen
manjaana: taustalaulu ja pepun pyöritys
klunssila: kitara tai rummut, riippuu tuleeko kukaan muu?
carde : tulee ja tanssii, ja soittaa tamburiinia ja rytmimunaa
pekkajau: mitäs haluat soittaa, bassoa
rahvas: bassottelua
pula-aho: laulu

Aikas vapaasti, Klunssi, meilini tulkitsit...
Paikalla kuitenkin 99% varmuudella olen.
manjaana
24.07.2005 03:38:07
Aikas vapaasti, Klunssi, meilini tulkitsit...
Paikalla kuitenkin 99% varmuudella olen.

Tarviitko rytmimunan sanat....?
Vanha varis vaan vikkelä..
isojussi
24.07.2005 12:49:26
Tarviitko rytmimunan sanat....?

Jaa niinku "WeNdy" kontra "Welcome to New Yorks and have a nice day"
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
manjaana
24.07.2005 16:11:37
Jaa niinku "WeNdy" kontra "Welcome to New Yorks and have a nice day"

Jaahas, pitäskös tähän nyt sanua notta vanha.. ;o))
isojussi
24.07.2005 19:41:36
Jaahas, pitäskös tähän nyt sanua notta vanha.. ;o))

Juu juu - mutta tosiasiassa välittömästi...;o)

450
450
450
450
450

välitalu!!!!!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Sertzo S
26.07.2005 07:48:34
Humppamiitti lähestyy veljet ja sisaret!
Klunssila, oletko jo kysynyt/ hoitanut ne pienet pa:t paikalle, jotta turskutus tapahtuu aikataulun mukaan?
Onko biisilista nyt se baronin päivittämä sävellajeineen?
Nuotteja ei tarvita, mutta rallien sanat ehkä...vai mitä?
Kommentteja tähän vielä.
baron
26.07.2005 08:59:38 (muokattu 26.07.2005 09:01:19)

Humppamiitti lähestyy veljet ja sisaret!
Klunssila, oletko jo kysynyt/ hoitanut ne pienet pa:t paikalle, jotta turskutus tapahtuu aikataulun mukaan?
Onko biisilista nyt se baronin päivittämä sävellajeineen?
Nuotteja ei tarvita, mutta rallien sanat ehkä...vai mitä?
Kommentteja tähän vielä.

Tapahtuma on herättänyt kansainvälistä kiinnostusta eli peräti ulkomailta asti on ilmeisesti kuulijoita tulossa.

Eiks settilista vois olla se mikä on, millos sitä ennenkään on listan mukaan soitettu?
Sertzo S
27.07.2005 12:30:55
Savonlinnan humppamiitti alkaa sitten 05.08.05 klo 18.00 satamalavalla, Pölkkybaarin kupeessa. Sertzo ja Klunssila ovat paikalla jo viimeistään klo 17.00 kasaamassa kamoja Sinne vain sitten joukkoon esitäytymään muutkin miittiläiset, jossa lopullinen "sotasuunnitelma" tehdään kokoonpanoineen ja turskutus voi alkaa klo 18.00.
Viimehetken tietoja annataan tällä palstalla niin kuin pitääkin.
Olkaat valmiita veljet ja sisaret!
baron
27.07.2005 12:52:53

Savonlinnan humppamiitti alkaa sitten 05.08.05 klo 18.00 satamalavalla, Pölkkybaarin kupeessa. Sertzo ja Klunssila ovat paikalla jo viimeistään klo 17.00 kasaamassa kamoja Sinne vain sitten joukkoon esitäytymään muutkin miittiläiset, jossa lopullinen "sotasuunnitelma" tehdään kokoonpanoineen ja turskutus voi alkaa klo 18.00.

Uskoisin, että mäkin olisin siellä jo klo 17.
manjaana
27.07.2005 12:56:31

Miekin oon heti kun sinne löydän ja humppaufolle parkin jostain..
omarklah
27.07.2005 13:02:05

Kuin myös - yritän ainakin ehtiä....
Tää sit sanois tälleen...
Pula-Aho
27.07.2005 14:24:58

Olen jo melkein tulossa... No, en kyllä tiedä mihin aikaan olen siellä. Riippuu, miten selviän Ilomantsin takametsistä.

Jos olen hyvissä ajoin, majoittaudun Pölkkybaariin tai sitten siihen ravintolalaivaan torin kupeessa. Tuntomerkkeinä on kirkkaankeltainen paita ja musta hattu.

Ai niin, en ole ensiviikolla koneen äärellä, mutta tuskinpa mitään sellaista tapahtuu, josta minun tarttis olla tietoinen.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
ÄM
27.07.2005 16:21:24

Hää keikka peruuntu 6.8. eli mitään tekosyytä ei enää ole.

Eli oisko sielä tarvetta tämmöselle harrastuspohjanrumpalille, joka häiden myrkytys pohjalta hieman humppaakin taitaa? Olen sillä viikolla luultavasti vielä mökillä siinä Puumalassa, elikkäs aika lähellä.

Voisko joku pistää jonkun tiivistelmän, mikä on meininki, kun ei millään jaksa noita sivuja läpi selailla. Eli siis klo 18.00 soittoa ja sitten mökille, jossa voi myös yöpyä vai hä!?

Jos saavun kapulakassi, makuupussi, sininenlenkki ja mäyräkoira kainalossa Savonlinnan torille 5.8. klo 17.00, niin silläkö pärjää?
manjaana
29.07.2005 12:57:06

Jos olen hyvissä ajoin, majoittaudun Pölkkybaariin tai sitten siihen ravintolalaivaan torin kupeessa. Tuntomerkkeinä on kirkkaankeltainen paita ja musta hattu.

Hitsi, mulla ei ole ees hajua misä tein pölkkybaarit on, mut mulla on sininen lätsä päässä ja letit, joten ottakaa hihasta kiinni kun näätte eksyneen näköisen koppelon siellä.. ;o))
uruttaja
29.07.2005 12:58:09
Hitsi, mulla ei ole ees hajua misä tein pölkkybaarit on, mut mulla on sininen lätsä päässä ja letit, joten ottakaa hihasta kiinni kun näätte eksyneen näköisen koppelon siellä.. ;o))

Taitaa tällä käskyllä lähteä parhaat poijjat jo tiistaina koppelopassiin:)

VÄLITALU
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)